Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinulle tulee mieleen kaupungista nimeltä Forssa? Siis mielikuvia/totuuksia...

Vierailija
27.02.2005 |

heh....ei forssassa ole yhtään mitään vikaa....

Kommentit (251)

Vierailija
81/251 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskellaan ,tietsikkahommeleita opiskelee Perttu.

Vierailija
82/251 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Fantan voimalla sain tollaset visiot.Mieti ny!! ;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/251 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-aina-niin-paikallisiin-ja-tylsiin-asioihin. Tai no joo, onhan Pernoo nyt osittain paikallinen. Onkohan sen postiluukusta tungettu kauheakin määrä fanipostia.

Vierailija
84/251 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan Fantan voimalla sain tollaset visiot.Mieti ny!! ;o)

Vierailija
85/251 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän porukkaan aina mahtuu.Sä tunnet Pertun ja?

Soittele Pertulle ajankohtaa!Siis sulla on se numero..?

Vierailija
86/251 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tämä on jo poistettu, kun ei ole näkynyt. Tää on aina yhtä hulvaton. Mistäs nyt juoruiltais?

Vierailija
87/251 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mua tarkotit niin kyllä me ollan Pertun kanssa frendejä " aikuisten oikeesti" .

Ja riippuu siitä mitä tarkotit tolla " aktiivisuudella" ...?

Vierailija
88/251 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä.Sattuneesta syystä ;o)

Mutta kysy Pertulta kun näät seuraavan kerran.Mä en oikeen tässä haluis alkaa ajankohtia laittaan...

Vierailija
89/251 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikas pitkä (yli 170 cm)Ja puhun aivan helekutin paljon ;o))

Vierailija
90/251 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä kyseisen tyypin..On jo päälle kolmenkymmenen mutta sama peli jatkuu mitä aina...olisi muuten aika ihana mies, mutta jokin vienyt mukanaan.Mistäs itse muistat ko tyypin ?

Vierailija
91/251 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vastaus sille joka kyseli k*losesta...Vierailija:

Tunnen kyllä kyseisen tyypin..On jo päälle kolmenkymmenen mutta sama peli jatkuu mitä aina...olisi muuten aika ihana mies, mutta jokin vienyt mukanaan.Mistäs itse muistat ko tyypin ?

Vierailija
92/251 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forssa o narkkareiden paratiisi, hyvät kulkuyhteydet joka puolelle...eikö millään saa huumeongelmaa rauhoittuun, tuntuu että aina ja joka puolelta löytyy jotain ainetta...itse en ikinä asuisi vokessa, tunnen tyyppejä kyllä...muuttakaa tammelaan, terveisiä tutuille

Vierailija
93/251 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen etunimi on J*anne...sill myös pikkuveli, mutta asuu muualla..ja se alle kolmenkymmenen ja lyhyt, mukava kaveriVierailija:

Vierailija:

Vierailija
94/251 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että sama tyyppi..muistatko koska yritti iskeä..suloinen on pojalla hymy, mutta sydän yms kaikkea muuta...Vierailija:

tuudestaan. Charmantti katse, mutta varmasti jotain " gansterin vikaa" :D jäi vain mieleen suloinen hymy. Itse lähdin kyllä kiltisti kotiin avokin luo. Siis kyse tästä K:sta.

Vierailija
95/251 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta henkilöstähän tässä puhutaan...syksyllä näin sen yhen blondin kanssa useasti, että varmaan varattu tällä hetkellä..paitsi en tiä kuinka vakavalla pohjalla se suhde on, toivoakseni ei kovinkaan vakavaa koska sellaisen miehen kanssa ei koskaan voi tulla vakavaa...koskaan ei tiedä onko seuraavaná päivänä edes hengissä ja mitä huominen tuo tullessaan, onko asunto tyhjä kun tulee töistä yms...

Tämä on vakava juttu nämä huumeongelmat niistä pitäisi päästä eroon kokonaan, itse seukkasin joskus yhden narkkarin kanssa ja sitä elämää en halua takaisin...

Vierailija
96/251 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siinä tapauksessa sama hemmo, josta puhutaan... Ei mielestäni nyt kovin lyhyt ollut (?!) joka tapauksessa olen itsekin nähnyt tätä kaveria joskus jonkun aika nuorennäköisen blondin kanssa...!?! Lokakuu taisi olla, kun oli iskuyrityksissä ;) Osaatteko kertoa tuosta muuta: kenet tuntee ja onko itse narkannut paljonkin?

Vierailija
98/251 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheati en ole paikassa pyörinyt, mutta vaikuttaa sisäänpäinlämpiävältä persläveltä.

Vierailija
99/251 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
100/251 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkiintoiset keskustelut esim. narkkareista...