Mitä sinulle tulee mieleen kaupungista nimeltä Forssa? Siis mielikuvia/totuuksia...
Kommentit (251)
Ihan Fantan voimalla sain tollaset visiot.Mieti ny!! ;o)
ei-aina-niin-paikallisiin-ja-tylsiin-asioihin. Tai no joo, onhan Pernoo nyt osittain paikallinen. Onkohan sen postiluukusta tungettu kauheakin määrä fanipostia.
Vierailija:
Ihan Fantan voimalla sain tollaset visiot.Mieti ny!! ;o)
No kyllähän porukkaan aina mahtuu.Sä tunnet Pertun ja?
Soittele Pertulle ajankohtaa!Siis sulla on se numero..?
Luulin, että tämä on jo poistettu, kun ei ole näkynyt. Tää on aina yhtä hulvaton. Mistäs nyt juoruiltais?
No jos mua tarkotit niin kyllä me ollan Pertun kanssa frendejä " aikuisten oikeesti" .
Ja riippuu siitä mitä tarkotit tolla " aktiivisuudella" ...?
käytössä.Sattuneesta syystä ;o)
Mutta kysy Pertulta kun näät seuraavan kerran.Mä en oikeen tässä haluis alkaa ajankohtia laittaan...
aikas pitkä (yli 170 cm)Ja puhun aivan helekutin paljon ;o))
Tunnen kyllä kyseisen tyypin..On jo päälle kolmenkymmenen mutta sama peli jatkuu mitä aina...olisi muuten aika ihana mies, mutta jokin vienyt mukanaan.Mistäs itse muistat ko tyypin ?
Tämä on vastaus sille joka kyseli k*losesta...Vierailija:
Tunnen kyllä kyseisen tyypin..On jo päälle kolmenkymmenen mutta sama peli jatkuu mitä aina...olisi muuten aika ihana mies, mutta jokin vienyt mukanaan.Mistäs itse muistat ko tyypin ?
Forssa o narkkareiden paratiisi, hyvät kulkuyhteydet joka puolelle...eikö millään saa huumeongelmaa rauhoittuun, tuntuu että aina ja joka puolelta löytyy jotain ainetta...itse en ikinä asuisi vokessa, tunnen tyyppejä kyllä...muuttakaa tammelaan, terveisiä tutuille
sen etunimi on J*anne...sill myös pikkuveli, mutta asuu muualla..ja se alle kolmenkymmenen ja lyhyt, mukava kaveriVierailija:
Vierailija:
Uskon että sama tyyppi..muistatko koska yritti iskeä..suloinen on pojalla hymy, mutta sydän yms kaikkea muuta...Vierailija:
tuudestaan. Charmantti katse, mutta varmasti jotain " gansterin vikaa" :D jäi vain mieleen suloinen hymy. Itse lähdin kyllä kiltisti kotiin avokin luo. Siis kyse tästä K:sta.
Samasta henkilöstähän tässä puhutaan...syksyllä näin sen yhen blondin kanssa useasti, että varmaan varattu tällä hetkellä..paitsi en tiä kuinka vakavalla pohjalla se suhde on, toivoakseni ei kovinkaan vakavaa koska sellaisen miehen kanssa ei koskaan voi tulla vakavaa...koskaan ei tiedä onko seuraavaná päivänä edes hengissä ja mitä huominen tuo tullessaan, onko asunto tyhjä kun tulee töistä yms...
Tämä on vakava juttu nämä huumeongelmat niistä pitäisi päästä eroon kokonaan, itse seukkasin joskus yhden narkkarin kanssa ja sitä elämää en halua takaisin...
Eli siinä tapauksessa sama hemmo, josta puhutaan... Ei mielestäni nyt kovin lyhyt ollut (?!) joka tapauksessa olen itsekin nähnyt tätä kaveria joskus jonkun aika nuorennäköisen blondin kanssa...!?! Lokakuu taisi olla, kun oli iskuyrityksissä ;) Osaatteko kertoa tuosta muuta: kenet tuntee ja onko itse narkannut paljonkin?
Kauheati en ole paikassa pyörinyt, mutta vaikuttaa sisäänpäinlämpiävältä persläveltä.
lenkiintoiset keskustelut esim. narkkareista...
opiskellaan ,tietsikkahommeleita opiskelee Perttu.