Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että poikamme on paha

Vierailija
14.02.2005 |

Tämä ei ole provo vaan totisinta totta. Toivon ettei tähän tulla naureskelemaan tai esittämään asiattomia kommentteja;en viitsisi kirjoittaa omalla nikilläni tästä aiheesta,koska se aiheuttaisi varmasti panettelua.

Poikamme syntyi 2 vuotta sitten. Synnytys oli erittäin vaikea ja kivulias;menetin loppuvaiheessa tajuntani kivun takia ja poika piti ottaa pois mahan kautta.

Isä oli synnytyksen aikana työmatkalla,ei kovin kaukana, koska halusi olla mukana synnytyksessä, mutta kun synnytys koitti ei hän päässytkään sairaalaan niin nopeasti kuin oli olettanut koska reitin varrella oli sattunut autoonnettomuus ja hän joutui ruuhkaan kiertäessään toista,pitempää kautta. (Jätän paikannimet ymmärrettävistä syistä kertomatta, kaupunki jossa asumme ei kuitenkaan ole pieni ja poikamme isällä on usein työmatkoja joko kauas tai lähelle)

Kaikki meni hyvin vuoden ajan kunnes tulin uudestaan raskaaksi;olin hämmentynyt koska emme olleet odottaneet uutta raskautta mutta kuitenkin päätimme ottaa tulokkaan vastaan.

Poikamme alkoi tähän aikaan käyttäytyä kummallisesti;hän tuijotti minua ja mahaani ikäänkuin olisi tiennyt että siellä on vauva;vaikka miten 1-vuotias voisi sitä ymmärtää?

1-vuotiaaksi hänen katseensa on oudon intensiivinen ja tuijottava. Aluksi ajattelin että se on vain omaperäinen piirre pojan persoonallisuudessa mutta sitten se alkoi vaikuttaa oudolta. Minulle tuli kummallinen tunne...kuin pojassamme olisi jotakin vikaa. Jotakin pahaa suorastaan.....

Isä oli usein työmatkoilla.

Kaaduin eräänä päivänä portaat alas,menetin tajuntani.Heräsin sairaalassa ja minulle kerrottiin että vauva oli kunnossa,raskauteni jatkui.

Kun palasin kotiin poikamme vain tuijotti minua vaikka kutsuin häntä halaamaan ja juttelin ja hymyilin hänelle.

Ajattelin että ehkä poika vaistoaa uuden tilanteen,olinhan kuitenkin jännittynyt uudesta vauvasta;mutta en uskonut sen olevan niin silminnähtävää.

Vauvan synnyttyä ajattelin että poika olisi innoissaan tai edes utelias mutta hän vain tuijottaa vauvaa ja minua on alkanut pelottaa.Kerran kun menin lastenhuoneeseen Damien oli todella lähellä vauvaa,ja kun kuuli minun tulevan perääntyi äkkiä vauvan luota " liian" viattoman näköisenä.

Myöskin kissamme on alkanut käyttäytyä oudosti Damienin lähettyvillä.

Olenko minä hullu vai onko pojassamme jotakin paholaismaista?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 666. Pedon merkki... Taidat kyllä olla tulossa hulluksi. Pienet lapset EIVÄT ole pahoja.

Vierailija
22/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miltä itsestäsi tuntuisi jos kotieläin sähisisi lapsesi lähettyvillä ja lapsen enon koiratarhalla koirat alkaisivat vauhkoontua kun poikamme katsoo niihin?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin kehitysvammaistenhoitaja

Vierailija
24/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä tietenkään mitään numerosarjaa ollut mutta kyllä siellä jokin luomimuodostelma oli,jossa ihme kiekuroita vierekkäin ikään kuin " piirissä" . En ollut ennen huomannut sitä. Mutta miten tuo nyt muka liittyisi tähän?

Vierailija
25/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Vähän liian läpinäkyvää-

Parempaa tuuria ensi kerralla ;)

Vierailija
26/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, jos jostakusta alkaisia tosiaan tuntua tuolta, ihan vakavissaan, se itkisi ja kyselisi sitä täältä palstoilta (koska ei kehtaisi muuallakaan) ja kaikki käskevät mennä hoitoon...ja muksussa olisi oikeasti jotakin...vikaa;)

Kaikki siskoni on miehelleni raskaana jutut menevät läpi, mutta jos joku olisi pulassa jonkin sikamiestä vaikeamman kanssa, niin ei paljon empatiaa heruisi:)

Ja mitähän helvettiä sitä tekisi, jos oma lapsi alkaisi olla toooosi outo?

Vierailija
27/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerron vielä yhden jutun. Olimme menossa sukulaispojan konfirmaatioon kun Damien oli juuri täyttänyt kaksi vuotta. Autossa matkalla kirkkoon Damien oli vielä oma itsensä mutta kun oli aika mennä sisälle kirkkoon hän alkoi huutaa ja raivota aivan yhtäkkiä.Emme pystyneet menemään konfirmaatioon.

olemme ajatelleet palkata pojalle kotihoitajan,koska olen niin väsynyt.

Ehkä poika saisi siten muuta ajateltavaa kuin vauvamme.

Vierailija
28/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo koira merkki siitä että Damienissa on jotakin vialla?

Vierailija
29/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vähän outo, epäilen että hän käyttää huumeita.

Vierailija
30/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikarit enää puuttuvat..

Vierailija
31/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin minusta tuntuu että ympärilläni olevat ihmiset ovat kuin suoraan 60-luvulta. pelottavaa.

Vierailija
32/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärtänyt mitä se yritti selittää.

Vierailija
33/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

muutenkin minusta tuntuu että ympärilläni olevat ihmiset ovat kuin suoraan 60-luvulta. pelottavaa.

Vierailija
34/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tälle on vielä kolme jatko-osaa tulossa,ei hyvin mene.

T;ap

Vierailija
35/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisit vähän mielikuvitusta ja keksisit oman kauhutarinan etkä kopioisi monelle tuttujen elokuvien juonia....mutta huvinsa kullakin.

Montako niitä elokuvia muuten on?

Vierailija
36/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on yhteensä neljä. Ja joo kyllähän tämä aika tylsäksi kävi.

Vierailija
37/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä mä en tajua että mitä se poika siinä leffassa teki että ne vanhemmat uskoi sen olevan Saaaatanan Poika? Katsoi vähän pahasti ja huusi matkalla kirkkoon.

Vierailija
38/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun mä luin sitä ihan kuin mitä tahansa ja kun kaupungin salailusta huolimatta mainitsi pojan harvinaisen nimen ajattelin, että onpa tyhmä provo. Kesti hetken ennen kuin tajusin, mistä oli kysymys.

Vierailija
39/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli yksi ilta telkkaria katsellessa sieltä ulos joku mimmi. Täällä se haahuilee ympäri kämppää tukka silmillä ja vettä valuen, vituttaa koko ajan siivota niitä lätäköitä. Lapsiakin alkanut häiritä, kun se möllöttää vieressä läksyjä tehdessä, ja kirjat kastuu. Ei suostu kampaamaan tukkaa, eikä sitä saa takas sinne telkkariin, vaikka olen yrittänyt ehdottaa.

Mitähän sille pitäis tehdä?

Vierailija
40/68 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreenikothan saattaa nähdä todellisuuden tällaisena kun elävät mielikuvitusmaailmassaan.

Ois se oikeastaan kauheeta;DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi