vituttaa kaverini!
Kysy meitä itse ensin särkänniemeen, mutta nyt ei olisikaan itse lähdössä, koska lapset ovat niin pieniä (toinen täyttää syksyllä 7 toinen talvella 6, mutta kooltaan pieniä) ja eivät jaksa olla siellä ruuhkassa ja jonotella. Ärsyttää! Mitä mieltä? Pitäisikö tälläista kohtelua sallia? Olenko syystäkin vihainen?
Kommentit (15)
Mutta ehkä jätit kiihdyksissäsi jotain tärkeää mainitsematta.
siis kai sitä ihmiset saa mieltään muuttaa?
ja muut suunnittelut. ap
ihmisiä riittää.
Ei sellasten kanssa kannata sopia mitään menoja varsinkaan isompia suunnitelmia tehdä.
Tosi ärsyttävää,olisi miettinyt tarkemmin ennen kuin lupaa ja suunnittelee mitään.No menkää oman perheen kanssa teillä on varmasti paljon mukavampaa.
vai oliko teillä varattuna joku kimppahuone joka nyt tulee kalliimmaksi?
no voi jeesus
Kyllä. Voi. Mutta sovittu mikä sovittu - täysin sivistymätöntä sopia - ja vielä ensiksi tehdä aloite - ja sitten vain peruutella. En siis ihmettele, että sinua ärsyttää. Syystä olet harmissasi.
ap oli yksin lasten kanssa lähdössä ja tämä kaveri olisi ollut toisena aikuisena mukana, niin ymmärrän harmistuksen. Jo automatkat on helpommat jos kaksi aikuista, samoin itse huvipuistossa käynti. Käsitin niin että lapset on ap:n ja kaveri lapseton. Jos olitte jo päivätkin sopineet ja hotellit varattu, niin ihme touhua kyllä perua ihan viime hetkellä.
eli kaveri oli lähdössä yksin kahden lapsen kanssa ja minä olin lähdössä mieheni ja kahden lapsen kanssa (isompia), lisäksi olen vielä raskaana. Ja olemme varaneet perheelleni huoneen. No on siihen vielä yli kuukausi aikaa.
että kun te olette koko perheellä lähdössä, ei se hänen mukanaolonsa kovin tärkeää teille ole.
eli kaveri oli lähdössä yksin kahden lapsen kanssa ja minä olin lähdössä mieheni ja kahden lapsen kanssa (isompia), lisäksi olen vielä raskaana. Ja olemme varaneet perheelleni huoneen. No on siihen vielä yli kuukausi aikaa.
aikuine taas ymmärtää, ettei kaikki mene aina suunnitellusti. Nuorena sitä on vain niin ehdoton ja mustavalkoinen. Eli kasvapa aikuiseksi äläkä kuluta energiaasi turhanpäiväiseen-
Kysy meitä itse ensin särkänniemeen, mutta nyt ei olisikaan itse lähdössä, koska lapset ovat niin pieniä (toinen täyttää syksyllä 7 toinen talvella 6, mutta kooltaan pieniä) ja eivät jaksa olla siellä ruuhkassa ja jonotella. Ärsyttää! Mitä mieltä? Pitäisikö tälläista kohtelua sallia? Olenko syystäkin vihainen?
ja tehnyt samanlailla pari kertaa. Näiden "lupailuihin" ei voi luottaa pätkän vertaa.
että kun te olette koko perheellä lähdössä, ei se hänen mukanaolonsa kovin tärkeää teille ole.
No ettekö käytä sitä huonetta ihan ilman kaveriaskin, tuskin hän oli samaan huoneeseen tulossa?
kaverin mukana olo on varmasti tärkeää ja tylsää jos perutaan.
Suunnitelmat olisi voineet olla toiset eivät ehkä olisi menneet koko särkkikseen.
ap