Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko annatte miehenne viipyä vessassa?

Vierailija
07.02.2005 |

Musta alkaa tuntua, että meillä täytyy kyllä alkaa jo rajottamaan tuota vessassa olo aikaa mihen kohdalla. Se saattaa istua siellä jopa 45min!! Tänään otetaankin sitten perhepalaverissa tämä asia esiin, nyt loppui miehen lusmuilut.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
03.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun ei mies saa hetken rauhaa, EDES VESSASSA.Eikä raukka työmatkojakaan itsekseen kulje, vaan kotityranni valvoo koko ajan vierellä kuin haukka. Sääliksi käy sun miestä ap, ja enemmän säälin sinua.

Vierailija
42/57 |
03.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte vaan olla kateellisia kun mulla on mies jolle minä ja perhe ollaan täkreimmät asiat koko maailmassa. Se on niin onnellinen kun se saa viettää aikaa meidän kanssa ja hemmotella mua.

Säälikää vaan itseänne. Ja itseasiassa musta on kyllä todella säälittävää, että teillä miehet lusmuilee kotitöista yms istumalla vessassa niin kauan kuin haluaa!! Järkyttävää!! Eikä se sitäpaitsi ole edes terveellistä, pukamat siitä pöntöllä istumisesta tulee. Kyllä kuulkaa teidänkin elämänlaatu paranis kun pistäisitte sen ukkonne kuriin!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
03.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä on muitakin paikkoja kuin vessa lusmuilla kotitöistä. Jos vessa olis ainoa paikka mihin voisi mennä rauhassa alkaa asiat kyllä olla miehellä aika heikosti...

Ja jos perhe on ainoa asia elämässä niin kyllä sillonkin alkaa sekä miehellä että äidillä olla asiat aika huonosti.

Nim.merk. äiti joka tekee töitä ja harrastaa perheen ohella

Vierailija
44/57 |
03.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommattiin kuule sellainen pissakatetri ja ei tarvi perheen yhteistä aikaa enää tuhlata kuseksimiseen.

Siitä vaan muutkin :D

Vierailija
45/57 |
03.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt ymmärrän ne toiset naisetkin jo, eihän tuommosten kanssa pysty kukaan mies olemaan onnellinen.

terv. nimim. itsenäinen nainen jonka itsetunto riittää siihenkin että mies saa olla vessassa juuri niin kauan kuin haluaa

Vierailija
46/57 |
03.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petaa sille peti illalla sinne vessan lattialle. On sunkin ukolla harrastus -vessassa istuskelu.

JSSAP

Vierailija
47/57 |
03.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tollasia naisia OLE!

Mut ihan kiva et joku heitti tollasen provon, tuntee ittensä taas vaihteeks hyväks puolisoks!

Vierailija
48/57 |
03.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ap! Takakiree tiukkapipo joka tarttis kunnon sanonko mitä.

Vierailija
49/57 |
03.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynkin heti viemässä vähän siivouspyyhkeitä ja pesuainetta altaan reunalle, niin saa mies samalla kiillotella hanaa ja pöytätasoa kun siellä käy. En ois kyllä ite koskaan keksiny noin kätevää ajankäytön maksimointia. Jotain hyvää tästäkin palstasta.

ap

niin joo, edelleenkään mä en ymmärrä mitä vikaa tässä meidän perhe-elämässä on? Onko se nyt niin kauhea synti että mies on onnellinen PERHEEN jäsen? Kai se ois joskus sanonu jotain jos sillä valittamista olis. Nytkin se tuolla niin onnellisena vaihtaa kukkiin multia meidän 2-vn kanssa, on sairaslomalla niin ehtii tekemään kaikenlaista ekstraa täällä kotona :)

Vierailija
50/57 |
03.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes alkaa lusmuilla siellä työpaikan vessassa. suruullista mutta totta! niin se vaan tuntuu menevän. monestoihan näistä tapauksista kuulee, että kun kotona rajoitetaan, niin töissä sitten mies lukittuu heti ensimmäiseksi vessaan. ja usein pomot ovat juonessa mukana ja hyväksyvät tämän asian- sympatiaa riittää mieheltä toiselle. olipa erään kaupunkilegendan mukaan sopineet miehet jopa vuoroista työpaikalla- kukin vietti vessassa puoli päivää vuorollaan!

se paha siinä vielä on että kun ne sitä töissä tekee niin se paha tapa meinaa jäädä päälle ja kotonakin yritetään vaikka mitä huijauksia. Oletkos ap, tai muut huomanneet että mies hipsii keskellä yötä alakertaan ja mitäs muuta tekemään kuin vessaan istumaan. taikka sanoo vaihtavansa vessaan lamppua- ensin särkevät sen itse ja sitten muka korjaavat. ja me typerät naiset luullaan että oikeasti mies hoitaa velvollisuuksia ja korjailee siellä jotain, kun jätkä LUSMUILEE!

ent. vessamaanikon vaimo.

ps saattaa olla apua jos miestä ei päästä töihin tai pistää työt etätöinä- pääsee paremmin itse vah´timaan ettei mieheltä karkaa käsistä se vessassa istuminen.

Vierailija
51/57 |
03.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään silmissäni sun miehes ap;

Sua selkeesti lyhyempi (sä oot 185 senttinen amatsooni), 165cm on mies

viikset

rillit

keskiruskee tukka

flanellipaita napitettuna tiukkaan ylös asti

anttilan farkut vedetty reilusti yli vyötärön

valtran vyö

ei puhu eikä pussaa

seksiä VAIN yöllä makuuhuoneessa peiton alla lähetyssaarnaajassa

naamaltaan kuin fakta homman HEKA

Tekee KAIKEN mitä akka käskee

LAPATOSSU.

yleinen naurun aihe työpaikalla

ottaa saunan jälkeen yhden pilsnerin jos vaimo antaa luvan

ompelee ompelukoneella perheen risat vaatteet kuntoon

ei osaa halkoja hakata

ajaa volkswagenilla jota suojelee ja hinkkaa kuin suurinta aarrettaan

ei ymmärrä naiskauneuden päälle

mieleltään kuollut

varaa perheelleen kerran vuodessa laskettelumatkan lappiin ja

lainaa suksiboxin naapurilta

ei ystäviä joiden kanssa käydä oluella tai biljardia pelaamassa

ei lihaksia eikä voimaa

äänenmurros jäänyt tulematta,puhuu piipittämällä

Vierailija
52/57 |
03.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekö se ap on sitten niin ihanaa kun miehesi on yleisen pilkan kohde?

kyllä miehessä pitää munaa olla!

Vierailija
53/57 |
03.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä nään silmissäni sun miehes ap;

Sua selkeesti lyhyempi (sä oot 185 senttinen amatsooni), 165cm on mies----- ollaan molemmat yhtäpitkiä, ehkä sentin heitto voi olla. Enkä kerro kumpi on pitempi.

viikset----mitä pahaa viiksissä on?

rillit---sillä on piilarit

keskiruskee tukka---mitäs sitten? niin ois mullakin jos en värjäis

flanellipaita napitettuna tiukkaan ylös asti---ei käytä flanellipaitoja, vaan poolopaitoja sekä neuleita

anttilan farkut vedetty reilusti yli vyötärön---ei oo anttilan farkut, vaan citymarketin miesten puolelta ostetut, kalliit merkkifarkut. Ja ei oo vedetty yli vyötärön, vaan lököttää silleen seksikkäästi lantion alla

valtran vyö---siis mikä?

ei puhu eikä pussaa--puhuu jos on asiaa. ja pussataan joka ilta ennen nukkumaan menoa, samoin kun mies jää töihin/tulee töistä

seksiä VAIN yöllä makuuhuoneessa peiton alla lähetyssaarnaajassa--- ei oo välttämättä peiton alla ja me ollaan kokeiltu ihan uusiakin asentoja, joissa minä olen päällä

naamaltaan kuin fakta homman HEKA---joopa joo. mun mies on komeempi

Tekee KAIKEN mitä akka käskee---so? se rakastaa mua niin paljon että tekee kaikkensa jotta mä oon onnellinen ja tyytyväinen

LAPATOSSU.---ite oot

yleinen naurun aihe työpaikalla---no enpä usko

ottaa saunan jälkeen yhden pilsnerin jos vaimo antaa luvan---oma ukkos taitaa olla joku alkkis?

ompelee ompelukoneella perheen risat vaatteet kuntoon---pakkohan jonkun on kun mä en osaa

ei osaa halkoja hakata---osaa, ja myös hakkaa kaikki halot mitä tarvitaan

ajaa volkswagenilla jota suojelee ja hinkkaa kuin suurinta aarrettaan---meillä viedään auto huoltoon ja automaattiseeen pesuun, sen puunaukseen ei kallista perheen yhteistä aikaa käytetä

ei ymmärrä naiskauneuden päälle---ymmärtäähän kun on minut valinnut vaimokseen

mieleltään kuollut---no ei tosiaan ole

varaa perheelleen kerran vuodessa laskettelumatkan lappiin ja

lainaa suksiboxin naapurilta---minä varaan, kuten muutkin lomat.

ei ystäviä joiden kanssa käydä oluella tai biljardia pelaamassa--on sillä, mut ei se haluu mennä. Se haluu olla kotona jotta suhteemme pysyy kunnossa

ei lihaksia eikä voimaa---se on oikeen muskelimies, mattojen tamppauksesta on tullut semmoset hauikset että nam

äänenmurros jäänyt tulematta,puhuu piipittämällä---mieheni puhuu erittäin rauhallisella äänellään silloin kun jotain puhuttavaa on. En ole huomannut sen piipittävän.

ap

Vierailija
54/57 |
03.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista kaikki lehdet wc-tiloista!!! Jos miehellä ei lukemista vessassa, hän ei jää sinne pitkäksi aikaa. On siellä aivan orpona ilman lukemista, ja haluaa äkkiä pois.

Tv.saman kokenut

Vierailija
55/57 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin koko ukon kun ei oppinut tavoille. Nyt elelen onnellista yh elämää eikä tasan kukaan lusmuile vessassa

*onnellinen* ap

Vierailija
56/57 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ronsia toimintaa!Vierailija:

koputan oveen ja pyydän ulos. Jos ei tottele, niin ronklaan veitsen lappeella lukon auki ja eiku ukko pihalle!

Vierailija
57/57 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

okeiiii...mitä keskustelun aiheita ihmisillä onkaan ja tulevat kysymään muiden mielipiteitä. Kyllä nyt naapurikateus pääsee taas huippuunsa, kun naapurin Pena saa istua pytyllä pidempään kuin oma ukko :D :D