Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäjät, mitä kikkoja käytätte suhteen salailuun?

Vierailija
10.02.2005 |

Suihku ennen kotiintuloa? Ei alusvaatteita pyykkikoriin? Toinen kännykkänumero? Vältätte vierekkäin matkustamista ja lomien varaamista samalla varausnumerolla Vai mitä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään, olen kertonut puolisolleni jos ja kun olen häntä pettänyt, hulluksihan tuollaisesta kaksoiselämästä tulisi

Vierailija
2/36 |
10.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyään kun soitan sille,se ei vastaa. soittaa aina hetken päästä takasi. tuli vaa mielee et taitaa tehä samoin jossqain muual, laittaa puh äänettömälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanat tietty vaihdan aina (rakastajani käy meillä). Eihän nyt alushousuja tarvitse piilottaa, mitäs niistä näkyisi!? " Vieraita" eritteitä?

Vierailija
4/36 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin seuraankin ja jäät takuulla kiinni vielä....

Vierailija
5/36 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei soitella tai tekstailla jos toinen on kotonaan, työaikana " vaan" . Heti poistetaan viestit ja puh.tiedot. nrot vaan oman pään muistissa. Liittymänä prepaid, ei tuu laskuja. Tosi varovaisia tapaillessa.

Vierailija
6/36 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn joskus myös miehen luona. Mulla kännykkään tallennettu miehen nimi tekaistulla naisen nimellä! Puhelin soi ja siinä lukee, että Merja soittaa..... vaikka todellisuus on jotain ihan muuta!

Mieheni ei tiedä mitään.

Vierailija
7/36 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisitte vaan avoimesti kavereita keskenänne ni ei tulis ihmettelyjä ku liikutte yhdessä jonkun tutun nähden jossain...

Vierailija
8/36 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tietty aina, kun sanoo menevänsä jonnekin, niin sellaisia ihmisiä, jotka eivät ikinä soittaisi seinäpuhelimeen eikä mies tunne niitä. Työkaverit hyviä. Ja sitten pitää vielä varmuuden vuoksia sanoa iso epämääräinen porukka esim. laivareissulle. Ei kannata yksilöidä liikaa ja käyttää vain etunimiä. Jos kyselee tarkemmin, niin sitten vaan heittelee nimiä, jotka olivat " ainakin muistaakseni" lähdössä. Hyttikaveriksi kannattaa nimetä joku " maija" toiselta osastolta. Et tunne paremmin...

Hyvä keino on kanssa yrittää rohkaista toista menemään ja tulemaan... Se on pettäjien tyypillisintä touhua. Koko ajan ajaa toista liikkeelle ja tapailemaan ihmisiä. Takana on tietysti usein toivo, että toinen löytäisi jonkun ja siitä saisi eron aikaiseksi.

Vierailija
9/36 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain syystä ei oo mahdollista käydä aina suihkussa, niin osta miehellesi sama partavesi/hajuvesi mikä rakastajallasi on niin et jää kiini " väärästä" tuoksusta! :-)

Vierailija
10/36 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voiko todella pettää systemaattissti ja toistuvasti, vaikka olisi onnellisesti (?) naimisissa, lapsia, eikä toivo eroa?

kyselee nainen, joka ei voisi pettää miestään, sillä rakastaa tätä ja haluaa elää tämän kanssa lopun elämää...

Vierailija
11/36 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä minäkään sellaista " huvikseen pettämistä" mutta joskus voi tulla joku joka vie jalat alta ja on paljon tunnetta mukana siinä pettämisessä. ja voi silti rakastaa omaa miestään eikä todellakaan toivo eroa. vaikeeta se on sitten mutta inhimillistä ja joskus valitettavasti osa elämää. ei sellanen kauaa voi jatkua tai menee ihan rikki, joku valinta on joskus edessä ja tehtävä kuitenkin vaikka sydän siinä tulee särkymään. usein on niin ettei sieltä kotoa lähde vaan jää sinne koska sielläkin on hyvä. ja se toinen jää kipeäksi haaveeksi, mutta ehkä joskus...

Vierailija
12/36 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rakastaja täyttää seksin puutteen ja siltä saa huomiota.

Aviomies tuo turvaa ja on muuten hyvä isä.

Vierailija
13/36 |
14.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä kuin 18 ja 19. Juuri näin elämässä voi käydä. Itse valitsin perheeni mutta voin sanoa että kipeetä tekee kun ajattelenkin sitä miestä joka vei jalat alta ja ymmärsin minua muutenkin. En koskaan ajatellut sellaista ihmistä olevan olemassakaan. Lopullinen hyvästijättö ois vaikeeta jaksan eteenpäin kun ajattelen että ehkä joskus jos niin on tarkoitettu. En elä täysillä tällä hetkellä. Uskon että näin voi käydä kelle tahansa, raskasta on välillä.

Vierailija
14/36 |
17.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/36 |
17.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu vuoden suhde nuoruuden rakkauteni kanssa. Hän on varattu, minä vapaa. Hän käy meillä, itse olen joskus käynyt hänen luonaan mutta mukavampi sitä on rauhassa " harrastaa" . Ennen kun hän lähtee, käymme yleensä pesulla. Ei kyl aina. Puheluihin hän ei vastaa jos avokki on lähistöllä. Soittelee itse yleensä. Numero on talletettu korvien väliin, ei puhelimeen.

Tosin viikonloppuna avokkikin kuuli koko totuuden meidän suhteesta joten eipä taida enää tarvita salailla tai sitten meidän väliltä kaikki loppuu EHKÄ jos saa avokkinsa leppymään.

On se vaan jännä kuinka ensirakkaudesta on vaikee päästää irti vaikka tiesin jo suhteeseen ryhtyessäni ettei siitä seuraa kuin ikävyyksiä... Onhan meilläkin " yhteistä" historiaa takana 14vuotta...

Vierailija
16/36 |
17.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedot pois puhelimesta. Ja yhteydenpito vain työaikana, ei koskaan iltaisin.

Vierailija
17/36 |
18.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla itse täydellisyys... Ei sillä että pettäminen olis ok mut et kukin tyylillään... Ja eks niissä miehissä sit oo vikaa ketää samaa harrastaa?!

Jos oma ukkos kärähtäs vieraista niin vika arvatenkin olis VAIN JA AINOASTAAN siinä kolmannessa osapuolessa... Eihän omassa vois mitään vikaa olla, joku olis väkisin sänkyyn vieny ja raiskannu...

Vierailija
18/36 |
18.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin uskomattomalta kun se nyt ehkä kuulostaakin. Joten älä moralisoi, kuten sanottu: kukin tyylillään. nimin. pettänyt kyllä, seksiä ei vielä

Vierailija
19/36 |
18.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde naimisissa olevan naisen kanssa ja hän aikoi ottaa eron miehestään ja vakinaistaa suhteensa minun kanssani. Oli pakko lopulta sanoa hänelle, että pidätkö minua tyhmänä, koska eihän sinunlaisiin naisiin voi luottaa. Olisin hetken päästä samassa asemassa, kuin nykyinen miehesi.

Vierailija
20/36 |
18.02.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olette, hyvät naiset, pahasti hakoteillä. Uskotteletteko itsellenne ihan oikeasti, että olette onnellisia ja perheidylli kunnossa, vaikka petätte?

Kyllähän tuollaista itsepetosta voi hetken aikaa jaksaa, mutta totuus valkenee ennemmin tai myöhemmin - ja se voi iskeä kuin märkä rätti vasten kasvoja. Jos itse ette sitä tajua, mies ymmärtää ennen pitkää ja siinäkö sitten selitätte kyyneleet silmissä " rakastavanne" ?

Lopettakaa itsenne ja perheenne pettäminen ja lakatkaa käyttäytymästä kuin hemmoteltu pikkulapsi, jonka pitää saada " kaikki mulle heti tänne nyt!"

On pelkurimaista pitäytyä parisuhteessa ja samanaikaisesti pettää. Selittely on aivan turhaa: teiltä ei yksinkertaisesti riitä rohkeutta lähteä suhteesta, jossa mies on ainoastaan elättäjä ja lastenhoitaja.

Jos jonkin osa-alueen (seksi, keskustelutaito, hellyys) puute haittaa niin paljon, että pitää etsiä toinen mies puutteita paikkaamaan, niin silloin parisuhde ON TODELLA PAHASTI PIELESSÄ, mikä kumma siinä on, ettei sitä voi myöntää??

Voi teitä säälittäviä " mulla on niin ihana mies, mutta..." -vinkujia. Kasvakaa aikuisiksi ja ottakaa vastuu elämästänne!!