Väärin kuulemasi biisin sanat?
Mulla on tää Pelle Miljoonan " Moottoritie on kuuma" ja siinä se alku " Sisko tahtoisin jakaa kanssas tämän yön, mut sinä liikaa lyöt" . Oikeat sanat menee " mut sydän liikaa lyö" .
Onko muilla?
Kommentit (217)
Liityn Ouppendoora-kerhoon sekä Kaakko-laulajiin.
Veljentyttö pienenä lauloi Vitusta ja Villestä (Minttu sekä Ville)
ja oma tyttö nyt " Pahaa sukkaa ken pelkäisi..."
" istuisitko kanssani veskipenkille" biisinoikeat sanat ovat " istuisitko kanssani keskipenkille"
Toinen ystävistäni luuli että wind of change kappaleessa lauletaan " dont you park your car" oikeat sanat ovat tietenkin " Down to Gorky park" , sama ystäväni lauloi myös " She looks like a shower but she stinks like beast"
Itselläni on kyllä myös väärin kuultuja sanoja esim vasta nyt sain tietää että Maija Vilkkumaa laulaa Pahimpia on aamut, itse olen kuullut, " ja vain pian on aamut" , no joo aina oppii jotain uutta.
mä aina kuulin, että siinä laulettiin " in side, in side out" , kun laulettiin " in zaire, in zaiiiiree"
" Thank you for the venom" :issa sellasen kohdan ku
" hallelujah, rock ' n' roll" , vaikka tosiasiassa biisissä lauletaan " Hallelujah, lock and load" ... siis lievästi eri merkitys... :P
kuullut laulujen sanat ihan väärin. Mutta onhan täällä joku muukin kuullut väärin ja ihan samat laulut... Jaakko kullan kertosäe: kello JASI soita, pähkäilin sen pienenä niin, että JASI on Jaakon lempinimi. Ja Jasi siis soittaa kelloa.
Nalle Luppakorvan korva INÄÄS lerputtaa (pitäisi siis olla korvani nääs lerputtaa), sen ajatteliin niin, että INÄÄS on sama kuin IÄTI.
" naisten taanu, naisten taanu" kun se menee " Meister Jakob, Meister Jakob"
Mäkin luulin ouppendooraa!!!
Ja Kake Randelin lauloi jossain biisissä " sinappia kravattiin" . Pohojalaasena luulin (n.6v:na) että jostain nyt kravataan irti kuivunutta sinappia...
Ja anteeksi siskoseni paljastan nyt tämän.. Siskoni on nimittäin kuullut tuoreen hitin Wonderchild" laulettavan London Town" , ja ikää on päälle 20.
Itselleni taas valkeni vähän aikaa sitten että oikeasti todella menee " kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin, niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin" kun olin siihen asti ollut uskossa että se on " .. lämpimänä vasten otsa minun kylkeäin" ja ikää on apri vuotta enemmän vielä kuin siskollani.
jotain että kuullut, kuinka kyrvät nousevat taivaalle iltaisin?
Niin, biisi on ekstaasiin, mutta mikä on esittäjä?
" se on...uloste" (oikeesti siis,se on...ruoste)
tää on vaivannu mua jo vuosia.
" Lisäksi se Movetronin " Romeo ja Julia" kuulosti " sä oot mun Romeo mä oon sun Julia, tää kakku levii kun sun on tuuria." En millään käsittänyt mikä pointti tuossa biisissä oli. Oikeesti se menee jotenki " tää Capuletin kai suvun on tuuria."
Mä oon aina kuullu sen että " ..tää kaatuu heti, kai suhun on tuuria" :D
Toinen mikä on ollu outo, on se joku missä lauletaan että " kiiltavät on raiteet jotka löysin edestäin, dai dai dai dai.." niin mä oon kuullu sen aina että " kiiltomatoraide jonka löysin edestäin.."
Baddingia olen sujuvasti lauleskellut että " oo, Pandora..." ,
Kolmatta Naista että " tiedän olevani hyvää ja kaunista" (tiedän olevan...)
ja sitä kesädiscobiisiä ihmettelin aina että miten niin " inside, inside-out" ... (" In Zaire" , näköjään)
Taidan olla laulelematta ääneen, olen aina hahmottanut huonosti varsinkin englanninkielisten laulujen sanoja :D.
Vierailija:
En saa päähäni kenen biisi on Pidä huolta (youknow: pidä huolta itsestäs ja niistä jotka kärsii. Anna almu sille joka elääkseen sen tarvii... jne) mutta siinä on se " ...sillä jokainen joka apua saa sitä joskus tajuu myös antaa..." pätkä. Kuulin sen aina pentuna " ...taju myy santaa..."
Mä kuulin vastaavan että " tajun vois antaa"
Sitten Hectorin Lumi teki enkelin eteiseen, kuuli joskus että " äiti kysyi miksi to RUOJA rustaa" oikeammin kai " miksi tuo runoja rustaa" ;)
Ja sit tuo menneisyyden vankien Chicago. Kuulin sen kanssa näin : Jepariksi vain, isä paikan saisi KAAKON....
Leevi and the leavingsilta vieläkin mietin että meneekö näin: " Mieletön Melinda, hitto mikä hilloviiva(??) ilman pikkupöksyjä ja rintsikoita" ..ei oikein mee jakeluun tuo hilloviiva :P
Mä oon laulanu aina
Vain tahroja paperilla, laa lasi suutu
Ei niistä asiat miksikään muutu
ja se menee
Vain tahroja paperilla, älä siis suutu
Ei niistä asiat miksikään muutu
" Peffallaan, mä haluun sinua" , siis oikeasti Nylon Beatin " Teflon love" . Siitä on siis jo kauan aikaa, naikkarit oli ihan uusi bändi silloin.
" siihen nurkkapöytään vain kerran uskalsin, Tuomioja tiesi: en pääse takaisin"
oikeasti se menee:
" siihen nurkkapöytään vain kerran uskalsin, tuokio - ja tiesin: en pääse takaisin"
luulin että siinä lauletaan " Wish I was a woman too" ...Ihmettelin että onpas oudot sanat. Sehän on, että " Wish God was a woman..."
Kenen biisi se nyt on se " Kun neljän ruuhkaa katselen" niin mieheni kuuli " Kun kameli runkkaa katselen" . Ihmetteli tosissaan miten joku on voinu tehdä sellasesta biisin ja miksi!!!! Kyllä sai nauraa =D
I got my first real sex dream.. taisi kuitenkin olla six-string eli kitara?