Kauheimmat kampaamokokemukset tänne!
Usein kampaajalla käydessä herää kyllä kysymys, että mitä ihmettä siellä kampaajakoulussa oikein opetetaan vai opetetaanko mitään?! Eivätkö kampaajat osaa arvioida, mikä kampaus sopii asiakkaalle ja mikä ei? Ja minkä ihmeen takia kampaajat eivät sano mielipidettään, jos asiakas ehdottaa jotain ihan hölmöä?
Minun eräs kauheimmista kampaamokokemuksistani sijoittuu teinivuosiin, toivottavasti niistä ajoista on ammattitaito kampaajilla kohentunut: Siihen aikaan oli muodissa tyvikohotus, ja minä tietysti halusin tuuheutta ja ilmaa päätä myöden meneviin hiuksiini. Kampaaja ehdotti, että laitetaan tätä tyvikohotusainetta myös koko hiuksiin, ja rullasi hiukset rullille. Ei tullut teinin mieleenkään epäillä kampaajan ammattitaitoa, ja lopputulos oli luonnontaipuisissa hiuksissa kuin permanentti. Ja aivan hirveä sellainen. Eihän sille voinut mitään tehdä! Itku siitä tuli. Kiitos vaan kovasti, vieläkin ärsyttää.
Kommentit (1073)
Riihimäellä yhessä kalliissa paikassa pitkä laiha nainen jolla on pitkät kynnet jotka raapii päänahkaa päähieronnan ainana ja täti ramppaa myös tupakalla vähän väliä. Haju ja ne raatelukynnet...en mene toiste!
Olen nainen jolla on lievästi luonnonkiharat hiukset. Menin ko kampaamoon koska mainostivat halpaa leikkausta ikkunassaan. Koska tarvitsin vain kuivien latvojen tasauksen varasin ajan kun halvalla sai. No latvat tasattiin ja kampaaja jolla itsellään oli kauniit kiharat kysyi että suoristetaanko lopuksi vai föönataanko. Sanoin että voisi kokeilla suoristusta ja kampaaja alkaa suoristamaan hiuksia märkinä aivan juuresta asti. No arvata saattaa että tukka meni aivan päätämyöten ja lähdin sieltä kamalana liiskalettinä vaikka hiukseni yleensä ovat tuuheat ja kauniit! Olisi vielä pitänyt maksaa monta kymppiä alehintaan lisää hiusteni pilaamisesta! Pidin pääni kuitenkin ja sain haluamani alehinnan. Kun lähdin liimaletteineni kampaajan jäädessä kuohkeine kiharoineen ajattelin vain että tässä menee taas yksi elävä todiste siitä miten nainen on naiselle susi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja just tämä föönaaminen. En kykene käsittämään, miksi kaikki kampaajat föönaavat sen pallon lopuksi? Sitten latvat käänetään sisäänpäin että varmasti näyttää pyöreältä.
Oma kampaajani vielä tupeeraa tyven lopuksi ja työstää hiuslakkaa ja sitten kiiltosprayta. JOS tukka kiiltää pesun ja kuivauksen jälkeen, miksi se kiilto viedään pois tupeerauksella ja lakalla ja sitten keinotekoisesti palautetaan? Parasta on se puhtaiden hiusten massan tuntu ja kiilto ja tuoksu, eikä illalla tarvitse pestä enää hiuksia. Ihmettelen, miksi aina pitää erikseen kieltää, ettei työnnä sinne mitään lisäaineita.
Olen valehdellut kampaajalle olevani allerginen kaikille muotoilutuotteille. Toinen hyvä konsti on sanoa menevänsä saunaan suoraan kampaajalta, joten "ei tarvitse laittaa, kuivattele vaan pikkuisen". Näillä verukkeilla välttyy kypäräkampaukselta.
..ja tupeeramiselta. Sehän on kypäräkampauksen pahin puoli. Ehkä tukka on liian hyväkuntoinen ja seuraavaa käyntiä yritetään aikaistaa. Mitään muuta vaihtoehtoa en keksi.
Kypärää tehdessähän tukka tupeerataan rajusti koko pituudeltaan.
Todella kamalia kokemuksia itselläni ei ehkä ole takana, mutta silti ihmettelen, miksi vain pari kertaa elämässäni olen ollut tyytyväinen työn lopputulokseen käytyäni kampaajalla. Sen kymmenet kerrat olen pessyt hiukseni heti kotiin päästyäni. Nykyään sanon aina, että kuivataan vain.
Yleensä hiuksiani on yksinkertaisesti lyhennetty liikaa. Miten se pyytämäni 2 cm moninkertaistuu, vaikka hiusten kunto ei mitään 8 cm lyhennystä kaipaisi. Haluan saada hiukset ponnarille välillä ihan käytännön syistä.
Parhaiten tukkani on leikannut harjoittelemassa ollut kampaajaopiskelija. Teki työtä aivan älyttömän huolellisesti saksien kerros-kerrokselta hiusten luonnollista taipuisuutta myötäillen. Aikaa meni yli tunti pelkkään leikkaamiseen...Mutta en moista ole sitten sen koommin kokenutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen jolla on lievästi luonnonkiharat hiukset. Menin ko kampaamoon koska mainostivat halpaa leikkausta ikkunassaan. Koska tarvitsin vain kuivien latvojen tasauksen varasin ajan kun halvalla sai. No latvat tasattiin ja kampaaja jolla itsellään oli kauniit kiharat kysyi että suoristetaanko lopuksi vai föönataanko. Sanoin että voisi kokeilla suoristusta ja kampaaja alkaa suoristamaan hiuksia märkinä aivan juuresta asti. No arvata saattaa että tukka meni aivan päätämyöten ja lähdin sieltä kamalana liiskalettinä vaikka hiukseni yleensä ovat tuuheat ja kauniit! Olisi vielä pitänyt maksaa monta kymppiä alehintaan lisää hiusteni pilaamisesta! Pidin pääni kuitenkin ja sain haluamani alehinnan. Kun lähdin liimaletteineni kampaajan jäädessä kuohkeine kiharoineen ajattelin vain että tässä menee taas yksi elävä todiste siitä miten nainen on naiselle susi!
Tässä tarinassa en ihan tajunnut pointtia. Etkö ollut itse koskaan suoristanut hiuksiasi, jos kerran yllätyit, että suorana hiukset tosiaan valuvat sileinä ja liukkaina päätä myöten?
Siitä olen samaa mieltä, että lisämaksun pyytäminen tuollaisesta operaatiosta on asiakkaan kannalta ikävää, koska tavalliseen föönaamiseen menee ihan saman verran aikaa eikä siitä laskuteta erikseen.
T. luonnostaan suorahiuksinen nainen (joka toki osaa arvostaa kiharoilla aikaansaatua kuohkeutta)
Minulla on luonnonkiharat hiukset. Joskus teininä 80-luvun lopussa kampaaja leikkasi lyhyen otsiksen niin nopeasti etten ehtinyt kieltää. Aikaan ennen suoristusrautoja se oli ihan katastrofi. Epätoivoisesti aina yritin sitä suoristella vaikka millä kikoilla, mutta kauhea pöyheä säkkärähän se oli. Tuntui ikuisuudelta kunnes kasvoi niin pitkäksi että sai järjevästi pinneillä piiloon. Huh, vieläkin kauhistuttaa.
Kampaajat muuten tosi huonosti ymmärtää luonnonkiharaa hiusta. Vihdoin olen löytänyt kampaajan joka osaa tukkaani käsitellä ja voi miten ihana on mennä kanpaajalle niin että voi täysin luottaa siihen että hän tietää mitä tekee!
Teini-ikäisenä vaaleanruskeista hiuksistani tuli miltei mustat, vaikka halusin luonnollisen värin. Myös pyytämäni luonnolliset ja ohuet raidat olivat kusenkeltaiset leveät palkit! Kaiken lisäksi kampaaja lyhensi silloin muotia olleen vinon ja toispuoleisen otsikseni suoraksi ja paksuksi matoksi otsalleni. Näytin rippijuhlissani vanhemmalta kuin nyt miltei 30-vuotiaana (valitettavasti kuulen tämän kaikilta, ketkä näkevät rippikuvani). Lisäksi valkea paitani oli yltä päältä ruskeassa värissä kampaamokäynnin jälkeen - miten se on edes mahdollista?!
Vakavasti harkitsen leikkaamisen, permanentin teon ja kaiken muotoilun tekemistä itse. Onko joku joka osaa näin tehdä?
Kampaamokokemukset siinä määrin järkkyjä, että alkaa riittää.
Kampaaja ei tiedä, mitä tarkoittaa leikata 45 asteen kulmaan, porrastus jne. Sassoon paikassa olen käynyt haukuttavana jne. jne. Tosi kalliita ja sitten normihintaisia, mutta aina käsitetään väärin, vaikka tekisi kaikki temput viestiäkseen ymmärrettävästi.
Eniten askarruttaa tuo permanentti itse, mutta ei kai se niin vaikeaa voi olla.
Onko joku muu päätynyt totaaliseen tee se itse- meininkiin ja miten on sujunut?
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti harkitsen leikkaamisen, permanentin teon ja kaiken muotoilun tekemistä itse. Onko joku joka osaa näin tehdä?
Kampaamokokemukset siinä määrin järkkyjä, että alkaa riittää.
Kampaaja ei tiedä, mitä tarkoittaa leikata 45 asteen kulmaan, porrastus jne. Sassoon paikassa olen käynyt haukuttavana jne. jne. Tosi kalliita ja sitten normihintaisia, mutta aina käsitetään väärin, vaikka tekisi kaikki temput viestiäkseen ymmärrettävästi.
Eniten askarruttaa tuo permanentti itse, mutta ei kai se niin vaikeaa voi olla.
Onko joku muu päätynyt totaaliseen tee se itse- meininkiin ja miten on sujunut?
Itse harkitsen että alan kohta vaikka ajaa päätäni kaljuksi, sillä en enää jaksa epäonnistuneita kampaajareissuja. Aivan ala-arvoisesta työstä laskutetaan lähes 150e, pahimmillaan hiukset pilalla vuosiksi ja pakko pitää ponnaria ja pinnejä, kun niin huonosti leikattu. Kun tämä väri kasvaa pois ja päin helvettiä leikattu kerrostus kasvaa vähän pidemmäksi, leikkaan hiukseni tasapitkiksi ja siihen loppuu kampaajakäynnit. Aivan turhaan palaa rahaa siihen, että saa karmeita lopputuloksia kampaajalla. Useimmiten kampaajareissuihin tyytymättömät tuntuvat olevan niitä, joilla paksut ja taipuisat hiukset, sillä tuon laatuista hiusta eivät suomalaiset kampaajat osaa näköjään muotoilla ja käsitellä. Sitten ollaan oho, kun päässä onkin kaunis pallo polkkatukan sijaan tai kerrostukset sojottaa sinne tänne. Kampaajakoulutuksessa kannattaisi tähän kiinnittää huomiota, että valmistuvat kampaajat osaisivat leikata kaikentyyppistä tukkaa, ei vain suoraa ja sileää.
Thaikkukampaaja jätti osan leikkaamatta. Ympäriltä leikkasi, mutta ei koskenut yhtään ja otsahiuksiin, taivutteli vain niitä hieman. Höpötti koko ajan laihtumisestaan. En ole sittemmin käynyt, koska sain itse siistiä tukkani. Tiedän että olisi pitänyt mennä tekemään valitus, mutta en jaksanut flunssaisena lähteä.
Joskus 90-luvun alussa kävin nimekkäällä mieskampaajalle, jolla olin käynyt jo monta vuotta. Hän muuttui vihaiseksi, ilmeisesti perheen pienten lasten vuoksi. Ei puhunut enää mitään, vaikka olimme aiemmin jutelleet. Viimeinen pisara oli, kun hän repi tukkaani; siis ja tukisti ja läimi hiuksiani muka saadakseen ne menemään siten kun halusi. Olin ollut hänelle hiusmallinakin kun pyysi. Hetken mietin pitäisikö tehdä pahoinpitelyilmoitus, mutta se jäi koska todistajia ei ollut.
Nuorena otin permanentin ja menin tarjouksen perässä edullisimpaan paikkaan. Kampaaja oli kovakourainen ainakin hiuksia pestessä ja ehkä rullia laittaessaankin. Muistan kyseisestä kampaamokäynnistä lähinnä siis sen kun oli niin kivuliasta, tuntui että repi hiuksia juurineen.
Nykyään ei onneksi kovin kamalia käyntejä ole. Ehkä joku leikkaus ei ole niin onnistunut tai sävy ei ollut toivomani. Jotkut kampaajat kyselevät loputtomiin minkälaisen leikkauksen haluan ja millä tekniikalla tai välineillä leikataan tms. vaikeita kysymyksiä. Kampaajan ammattitaitoon ja osaamiseenhan kuuluu leikata asiakkaalle ja tämän hiuksiin sopiva malli. Sanon että saa leikata reilusti ja miten parhaaksi katsoo mutta jotkut kampaajat yhä tämän jälkeen alkavat kyselemään minulta minkälaisen mallin haluan, siihen malliin että minun pitäisi olla kampaaja osatakseni vastata.
Vierailija kirjoitti:
Thaikkukampaaja jätti osan leikkaamatta. Ympäriltä leikkasi, mutta ei koskenut yhtään ja otsahiuksiin, taivutteli vain niitä hieman. Höpötti koko ajan laihtumisestaan. En ole sittemmin käynyt, koska sain itse siistiä tukkani. Tiedän että olisi pitänyt mennä tekemään valitus, mutta en jaksanut flunssaisena lähteä.
Joskus 90-luvun alussa kävin nimekkäällä mieskampaajalle, jolla olin käynyt jo monta vuotta. Hän muuttui vihaiseksi, ilmeisesti perheen pienten lasten vuoksi. Ei puhunut enää mitään, vaikka olimme aiemmin jutelleet. Viimeinen pisara oli, kun hän repi tukkaani; siis ja tukisti ja läimi hiuksiani muka saadakseen ne menemään siten kun halusi. Olin ollut hänelle hiusmallinakin kun pyysi. Hetken mietin pitäisikö tehdä pahoinpitelyilmoitus, mutta se jäi koska todistajia ei ollut.
Kauhea kokemus tuo mieskampaaja. Oli varmaankin jotain mt-ongelmia. Ei ole normaalia että käy asiakkaaseen käsiksi. Olisikohan poliisi edes uskonut jos mies oli tunnettu alallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja just tämä föönaaminen. En kykene käsittämään, miksi kaikki kampaajat föönaavat sen pallon lopuksi? Sitten latvat käänetään sisäänpäin että varmasti näyttää pyöreältä.
Oma kampaajani vielä tupeeraa tyven lopuksi ja työstää hiuslakkaa ja sitten kiiltosprayta. JOS tukka kiiltää pesun ja kuivauksen jälkeen, miksi se kiilto viedään pois tupeerauksella ja lakalla ja sitten keinotekoisesti palautetaan? Parasta on se puhtaiden hiusten massan tuntu ja kiilto ja tuoksu, eikä illalla tarvitse pestä enää hiuksia. Ihmettelen, miksi aina pitää erikseen kieltää, ettei työnnä sinne mitään lisäaineita.
Just näin, hitto ens kerralla sanon kyllä, että ei mitään föönaamista kiitos. Mulla paksut ja luonnonkiharat hiukset, jotka käyn vuosittain pätkäsemässä polkkamittaan ja lopputulos on sitten föönattuna se tupeerattu 60-luvun pallokampaus. Viimeksi hävetti ihan sairaasti tulla kotiin kampaamosta ja ei kun suoraan pesemään hiukset ja muotoilemaan ne siedettävän näkösiksi suoristusraudalla.
Me voitais selvästikin vaihtaa kampaajia!:D
T. Se liiskatukka munapää
Minulta usein kampaajat kysyvät voiko laittaa muotoilutuotteita, lakkaa tai muotovaahtoa tms. Asiakas voi tästä helposti kieltäytyä. Suostun siihen koska en itse oikein osaa/jaksa laittaa hiuksia joten välillä on kiva olla hiukset laitettuina.
Vierailija kirjoitti:
pyramidipää kirjoitti:
Kun tätä armottomien hiuskuontaloiden vuonna 2005 aloitettua ketjua on selannut15 sivua sieltä täältä on pakko kysyä: eikö kampaajien asiakkailla ole mitään kuluttajansuojaa? Siis jos pitkä tukka on sellaista materiaalia, että sen pätkäisystä voisi saada jonkun satasen myymällä aitoa hiusta pidennyksiä varten niin eikö ole rangaistavaa naksaista asiakkaan hiuksista vuosien kasvatustulos?
Onko Suomessa kuluttajalla tosiaan niin onneton tilanne, että paikan tasosta riippumatta hiustenleikkuun, permanentin tai kampauskäsittelyn tulos voi olla mitä vain ja on kampaamosta kiinni missä määrin tehty kämmi korvataan. Eihän automekaanikkokaan saa räveltää asiakkaan autoa hajalle, elektroniikkaliikkeen myyjä pudottaa asiakkaan puhelinta lattialle, kauppa myydä mätää jauheNlihaa tai leipomo myydä vehnäsämpylää gluteenittomana.
Asiakkaan hiuksia saa sen sijaan raastaa, riipiä veitsellä, polttaa kynttilällä ja vetyperoksidilla, kähertää 1700-lukulaiseksi lampaanperuukiksi, sävyttää säväyttäväksi kikertävänkukertavaksi punakeltavihreäksi hirvitykseksi, kammata ja kähertää rumille letille ja muille kivoille kiepautuksille, jotka näyttävät edustavilta sukulaismummojen hyllyjen päälle aseteltavissa hääkuvissa ja föönata muuten vain maan painovoimaa uhmaavaksi kypäräksi.
Asiakkaan pitäisi ilmeisesti haistella ilmasta ja katsella kristallipallosta voiko jollekin hiustennyrhijälle mennä, selittää haluamansa kuin lapselle, vahtia parin peilin kanssa piilarit päässä (jos on huono näkö) kuin haukka mitä täti tekee siinä saksien kanssa, ohjaistaa ja neuvoa jos sakset menevät vähänkään väärään suuntaan, sanoa vastaan kun kampaaja sättii leikkuun menevän pilalle huonon tukan vuoksi, väitellä kampaajan kanssa hiustenhoidosta kun kampaaja ei ymmärrä ohutta tukkaa, piikkisuoraa tukkaa, luonnonkiharaa tukkaa, pitkää tukkaa, lyhyttä tukkaa ja muuten vain tukkaa kun kampaaja on too sexy for her or his job eikä hänen tarvitse selittää mitään jollekin juntille, jonka ottaa armosta kiusattavaksi tuoliinsa.
Ja kun se pää on lopulta valmis ja asiakkaalla on itku silmässä, raivari tuloillaan ja vaikeuksia pysyä rauhallisena pitäisi silloin osata reklamoida tavalla, jolla saa edes 10 prosenttia toimenpiteen hinnasta pois ja kertoa arvon kampaajalle miksi se nyt ei ole hyvä, että puoli tukkaa on lattialla kun piti lähteä sentti tai miksi ei ole mukavaa, että puoli tukkaa on lattialla kun päästä piti lähteä vain raidoitushuppu.
Sitten se asiakas menee toimenpiteen jälkeen kotiinsa saksimaan, värjäämään ja repimään hiuksia päästään kun ei tahdo toiste enää mennä, ties minkä itsesuojeluvaiston johdosta, hiustentuhoom...kampaamoon ja kirjoittaa vihaista palautetta suoraan nettiin niille, jotka kuuntelevat, eli vauvapalstan vertaistukiryhmälle. Ja siellä joku kampaaja aina väliin kirjoittaa hoonolla soomella miten niiden asiakkaiden tulisi osata vain avata suunsa, hyppiä päällään, syödä vitamiineja tai muita syitä, jotka lisäisivät kampaajien ammattitaitoa ja tekisivät hiustenhoidosta helpompaa.
Kiitos, helpotti tosi paljon.
Sille ei voi mitään että Sinulta puuttuu taito kommunikoida mitä haluat tehtävän Kampaajalle. Jonka vuoksi et sitten saa sellaista leikkausta jonka Sinä haluat. Olen ollut 20 vuotta Alalla ja kaltaisesi asiakkaat eivät ole Koskaan tyytyväisiä vaikka saan usein Hyvää palautetta.
Joskus on kampaajalle sattunut moka, omat hiukseni oli leikattu epätasaisesti ja toinen kampaaja (eri kampaamo) kommentoi kuinka hiukseni oli huonosti leikattu ja yritti niitä pelastaa. Ei täysin onnistunut koska ei voinut täysin kyniä vaan piti kasvattaa hiuksia että voi korjata jäljet. Tuttavalle taas sattui vuosia sitten joku kampaaja jolla oli ilmeisesti alkoholi-ongelmaa tai jotain muuta mutta leikkasi hiukset epätasaisesti ja piti mennä toiseen kampaamoon korjauttamaan jälki. Tälle kampaajalle sattui useammankin tätä kun oli tuttu tilanne sille toiselle kampaajalle.
mulla on jostakin syystä ongelmana ollut jo vuosikymmenien ajan saada kampaaja tottelemaan pyyntöäni leikata hiukset tasapitkiksi. Mikä siinä on niin vaikeaa? Jokaisella kerralla kampaaja jostakin syystä 'vähän pyöristää' olkapäiden kohdalla eteen tultaessa niin, että hiukset ovat etupuolelta lyhyemmät kuin takaa. Se ei näytä hyvältä. Ihan sama kuin leikkaisi polkan sitten. Yleensä tämän pyöristyksen kampaaja tekee mitään siitä kertomatta kuin vasta jälkeenpäin. Sen jälkeen he föönäilevät ja taittelevat ne niin, että ne näyttävät ihan ok kampaajalta lähtiessä, mutta kotona itse niitä laittaessani usein pohdin, että jos ne olisivat yhtä pitkät kuin takaa, nevlaskeutusivat paljon kauniimmin muiden hiusten kanssa samaan pituuteen. Nyt ne jäävät sojottamaan suorina ja lyhyinä ohuina liruina sivuilla. Mikä idea tässä pöyristämisessä oikein on? Osaako joku kertoa?
Pyysin kerrostettua mallia koska olin kyllästynyt tasapitkään tukkaan. Kampaaja kyni aivan liian lyhyeksi päältä, lyhimmät hiukset olivat vain n. 6cm pitkiä. Pisimmät melkein olkapäillle. En saanut hiuksia asettumaan mitenkään päältä koska olivat liian lyhyet, vain kihartamalla sai siedettävät.
Toista vuotta kasvatan noita päällimmäisiä hiuksia takaisin, niin lyhyeksi ne silloin leikattiin...
Vierailija kirjoitti:
mulla on jostakin syystä ongelmana ollut jo vuosikymmenien ajan saada kampaaja tottelemaan pyyntöäni leikata hiukset tasapitkiksi. Mikä siinä on niin vaikeaa? Jokaisella kerralla kampaaja jostakin syystä 'vähän pyöristää' olkapäiden kohdalla eteen tultaessa niin, että hiukset ovat etupuolelta lyhyemmät kuin takaa. Se ei näytä hyvältä. Ihan sama kuin leikkaisi polkan sitten. Yleensä tämän pyöristyksen kampaaja tekee mitään siitä kertomatta kuin vasta jälkeenpäin. Sen jälkeen he föönäilevät ja taittelevat ne niin, että ne näyttävät ihan ok kampaajalta lähtiessä, mutta kotona itse niitä laittaessani usein pohdin, että jos ne olisivat yhtä pitkät kuin takaa, nevlaskeutusivat paljon kauniimmin muiden hiusten kanssa samaan pituuteen. Nyt ne jäävät sojottamaan suorina ja lyhyinä ohuina liruina sivuilla. Mikä idea tässä pöyristämisessä oikein on? Osaako joku kertoa?
Monilla se näyttää hyvältä, että on edestä hieman lyhyemmät. Mutta kampaajan pitäisi tietysti leikata tasapitkät, jos asiakas niin pyytää.
Miten et muuten ole huomannut, että etuhiuksiasi leikataan lyhyemmiksi? Ja oletko ihan erikseen sanonut, että EI edestä lyhyemmiksi, vaan tasapitkät? Itseään pitää ilmaista erittäin selkeästi, vie ensi kerralla vaikka kuva. Muistathan myös sanoa heti kampaajalla, että tämä ei ole sitä mitä pyysin. Näin voi saada hyvitystä loppusummasta.
Minulla oli kännykässä kuva ns. long bob-mallista ja halusin lämpimän tummanruskean sävyn, lopputulos oli musta kananperse! Tapahtui joulun alla ja vasta nyt kehtaan liikkua ilman pipoa tai lippistä,,,
Ja kaverin 3v tytölle vedettiin polkkatukka sillä välin kun kaveri oli käymässä pankissa tien toisella puolella, sinne menivät puoleen selkään ulottuvat hiukset! Kaveri nosti metakan ja kieltäytyi maksamasta, sai sitten roiman alennuksen vaikka kampaaja oli yhä sitä mieltä ,että hän oli tehnyt pyydetysti (tasoittanut pari senttiä latvoja).
Mistä näitä "ammattilaisia" oikein tulee?!
Naurattaa nämä jutut mutta samalla itkettää kun olisi kohta taas pakko kampaajalla käydä. Pelottavaa :(