Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei kannata pukeutua näin jos on paksuusongelma

Vierailija
03.06.2010 |

Katselin ratikkapysäkillä kuinka harmillista, ettei ihmiset tiedä mikä heille sopii ja mikä ei. Noin kaksvitonen nainen oli pukeutunut mustiin vajaamittaisiin trikoisiin joista toinen oli noussut polvitaipeeseen asti. Trikoiden päällä oli farkkuhame, sellainen leveä ja lyhyt, joka tökötti jäykästi kuin laatikko naisen päällä. Helma päättyi juuri siihen kohtaan reisiä jossa oli paksuin kohta. Ja se näytti t o d e l l a paksulta. Paljaissa jaloissa oli matalapohjaiset mustat läpyskäkengät.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä vastaan käveli todella lihava nainen ja sillä oli päällänsä kireä siis aivan liian pieni paita ja vielä vaaleanpunainen, aika possumainen vaikutelma tuli siitä naisesta.

Vierailija
22/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, sekä laiha että paksu, lyhyt ja pitkä, voivat vähän kiinnittää huomiota siihen, mikä sopii päälle.

P.S. Olen itsekin ns. paksu, ja mielestäni pukeudun niin, ettei paksuuteni entisestään korostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden pukeutuminen? Jospa ap aloittaisi pukeutumishommat ihan katsomalla ensin omaan peiliin?

Vierailija
24/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän unohtu kokonaan kun mielipiteeni ilmaisin huonosta värivalinnasta!

Pitäskö tehdä nimetön soitto sossuun itsestäni?

Vierailija
25/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

you're making me famous ;)

terv. se, kenet ap näki ratikkapysäkillä

Vierailija
26/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitat myös, niin voidaan verrata omaan paksuusongelmaan ja pukeutumiseen.

Vierailija
27/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-niitä jotka haluavat korostaa parhaita puoliaan

-niitä jotka ei välitä vaikka vaatteet korostaisivat oman ulkonäön huonoimpia puolia

Vierailija
28/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista on olla paksu. Kun ei ihan oikeasti huvita aina pukeutua kaapuun vaikka se kuinka peittäisi makkarat. Ja kun se kaapu ei silti naamioisi sitä tosiasiaa että on paksu - makkarat eivät erottuisi yhtä selkeästi, mutta suuri koko jäisi.

-niitä jotka haluavat korostaa parhaita puoliaan -niitä jotka ei välitä vaikka vaatteet korostaisivat oman ulkonäön huonoimpia puolia

Vierailija
29/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapu on itse asiassa tosi epäimarteleva isommalle ihmiselle. Parasta on kun valitsee hyvin istuvat vaatteet joiden leikkaukset ohjaa katseen niihin parhaisiin ominaisuuksiin.

millaista on olla paksu. Kun ei ihan oikeasti huvita aina pukeutua kaapuun vaikka se kuinka peittäisi makkarat. Ja kun se kaapu ei silti naamioisi sitä tosiasiaa että on paksu - makkarat eivät erottuisi yhtä selkeästi, mutta suuri koko jäisi.

Vierailija
30/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-niitä jotka haluavat korostaa parhaita puoliaan -niitä jotka ei välitä vaikka vaatteet korostaisivat oman ulkonäön huonoimpia puolia

Ei kaapua, mutta makkarankuortakaan!

Vierailija
31/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kritisoinut sitä että naisen reidet oli paksut, vaan sitä, että eikö hän tiedä että ne näyttävät vielä paksummilta tuolla tavalla puettuna. Huomio oikein kiinnittyy niihin ongelmakohtiin! Mietin että tämäkin nainen olisi näyttänyt paljon paremmalta jos olisi ollut polvien yläpuolelle ulottuva hame ja vähän edes korkoa kengissä. Sitä paitsi tuollainen asu olisi tyylin puolesta sopiva ehkä teinille, ei aikuiselle.

Vierailija
32/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ro 18 !

Vierailija
33/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot alle niin ei hankaa reeret yhteen, eikä välys hikeenny. =D

Vierailija
34/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin lihavia naisia jotka pukeutuvat hameisiin jne eivätkä peitä itseään telttoihin. Koska niissä näyttävät kyllä oikeasti lihavammilta kuin epäonnistuneessa hame/leggins-asussa.

Ei se lihavuus nyt niin nättiä mun mielestä ole, mutta jos nyt sattuu olemaan lihava, niin ei sen tarvits estää naisellisuutta!

Itse pidän enemmän sellaisesta virolaisesta tyylistä, korkoa hametta ja vyötärön korostusta kuin telttoihin ja lattakenkiin pukeutumista.

Etenkin nyt kun on kesä, ollaan NAISIA!

Vierailija
35/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avauksessa ei ollut kyse siitä, etteivätkö lihavat saisi pukeutua siihen tai tähän, vaan kyse siitä, millaiset vaatteet näyttää hyvältä tietyn vartalotyypin päällä. AP:n kuvailema asu ei todellakaan sovi pulleammalle ihmiselle. Minusta yhdistelmä legginsit ja lyhyehkö hame olisi paljon parempi esimerkiksi tällaisena: legginsit olisivat pidemmät (puolipohkeeseen ylettyvät leggarit korostavat pohkeen paksuutta eivätkä todellakaan imartele sen kaarta) ja helmaan levenevä, kevyestä materiaalista valmistettu hame tai mekko (farkkuhame tekee lantiosta tönkön laatikon, farkkuhameet sopivat ylipäätään mielestäni aika harvalle).

Jokaisen oma asia tietenkin, mihin pukeutuu, mutta mielestäni lihavakin ihminen voi ottaa kaiken irti oman vartalonsa hyvistä puolista, eikä korostaa niitä huonoja.

Mä olen suht hoikka, mutta mulla on leveä lantio, iso perse ja paksut reidet. Mä valitsen omat vaatteeni hyvin tarkkaan, koska haluan korostaa vartaloni hyviä puolia, esim. kapeaa vyötäröä ja sorjia sääriä. Jos mä pukeutuisin AP:n kuvailemalla tavalla, näyttäisin mäkin todella karsealta.

Kuten nyt tässä on jo monta kertaa sanottu, lihavien ei todellakaan tarvitse pukeutua säkkiin! Mutta miksi ei pukeutua sillä tavalla, jolla omasta olemuksesta saa ne parhaat puolet esiin?

Vierailija
36/36 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kuvailema asu ei todellakaan sovi pulleammalle ihmiselle. Minusta yhdistelmä legginsit ja lyhyehkö hame olisi paljon parempi esimerkiksi tällaisena: legginsit olisivat pidemmät (puolipohkeeseen ylettyvät leggarit korostavat pohkeen paksuutta eivätkä todellakaan imartele sen kaarta) ja helmaan levenevä, kevyestä materiaalista valmistettu hame tai mekko (farkkuhame tekee lantiosta tönkön laatikon, farkkuhameet sopivat ylipäätään mielestäni aika harvalle).

Ne pitkät legginsit vasta jalkoja paksuntaakin ja on todella hölmön näköistä kun ne näyttävät katkaistuilta sukkiksilta. En itse käytä leggareita lainkaan, mutta kaprihousuja (tiukkojakin) kyllä.

A-linjainen, helmaan levenevä hame on ok - farkkuhameessakin. Myös suora hame (farkku myös) on minusta ok. Kapeneva, kynähametyyppinen taas ei.

Farkkuhame ainakin minulla nimenomaan korostaa hyvällä tavalla muotoja - kunhan se on tietty oikean kokoinen.

Ja pullukka olen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän