G: Milloin sait ekan kännykkäsi, kuinka vanha olit tuolloin?
Kommentit (40)
olin 19, ostin itselleni Nokia 6110:n.
vuonna 1999 ja taisi tuo upea vehje olla ericsson
ostin ensinmäisen oman kännykkäni, liittymän hankin tietty myös, mikä muuten käytössä edelleen!
Toisin sanoen 16 vuotta on tavoittanut minut samasta numerosta.
vuosi oli-97 täytin 15. olisin halunnut nokian 3110 jonka sain sitten saman vuoden jouluna
ja 20v olin! isi osti kun muutin kotoo pois!! oli joku nokia, hienot kirkkaan keltaset kuoret!!!
ostin ensinmäisen oman kännykkäni, liittymän hankin tietty myös, mikä muuten käytössä edelleen! Toisin sanoen 16 vuotta on tavoittanut minut samasta numerosta.
Olin tuolloin 19 vuotias
mallin numeroa en muista, mutta ei 2110 ainakaan. Niitä oli sinisiä ja mustia, valkoiset napit. Itse ostin.
Vuosi oli 2002-2003.
Niin siis, olin viimeinen perheestä joka sai kännykän, koska en halunnut aiemmin. Kaikilla kavereilla oli jo ala-asteella, kuin myös pikkusiskollani.
jolla pystyi vastaanottamaan (max 10 kpl) tekstiviestejä, mutta niitä ei voinut itse lähettää.
Olivat muuten aika kalliita tuolloin, 2110 oli siinä 2000 mk:n tienoilla. Esim. jostain kännykkäkameroista ei kukaan osannut edes haaveilla, hyvä jos oli edes digikameraa vielä nähnyt.
silloinen poikaystäväni nykyinen mieheni osti minulle, kun ei voinut ymmärtää, että mulla on vain lankapuhelin:) Ja en ole vieläkään ostanut yhtään kännykkää itselleni:)
Olin toista vuotta yliopistossa.