Te, joilla housukoko 44, mikä on
Kommentit (19)
housukoko 44-46
pituus 175 cm, paino 80 kg, paidan koko 42-44, päärynävartalo
ja noin 80 kiloa. Hyvin treenattu kroppa silti (käyn n 5 kertaa viikossa gymillä)
ja noin 80 kiloa. Hyvin treenattu kroppa silti (käyn n 5 kertaa viikossa gymillä)
ettei ole kuitenkin lähemmäs 85 kiloa? Itse saman pituinen ja mulla paino on 85 kg tuolle housukoolle
73kg, tosin kaikista ei mene edes 44 koko. riippuu merkistä. espritistä menee kyllä 38, lindexillä ei riitä edes 44.
Kokonumerollisia housuja mulla ei ole.
Painan 84 kg ja olen 167 cm pitkä.
ettei ole kuitenkin lähemmäs 85 kiloa? Itse saman pituinen ja mulla paino on 85 kg tuolle housukoolle
että jos sä painat 85 ja olet kokoa 44, niin pakko on toisenkin painaa täsmälleen saman verran!! Vittu mikä uskomaton dorka oot!
että jos sä painat 85 ja olet kokoa 44, niin pakko on toisenkin painaa täsmälleen saman verran!! Vittu mikä uskomaton dorka oot!
no, kyllähän se jos on sama pituus ja toisella ihan eri painolukemat niin jossain täytyy olla vikaa?
Mä käytin housukokoa 44 kun olin 171/88, nyt 171/72 ja housukoko 40 tai 42, takapuoli on edelleen melko iso :)
kaikilla on tasan yhtä paksu vyötärö, lantio ja reidet, jos painaa saman verran... haloo!
Mä käytin housukokoa 44 kun olin 171/88, nyt 171/72 ja housukoko 40 tai 42, takapuoli on edelleen melko iso :)
oltko päärynämallinen?
no, kyllähän se jos on sama pituus ja toisella ihan eri painolukemat niin jossain täytyy olla vikaa?
Me kun ei kaikki olla samanmuotoisia.
t. kolmas 170cm / housukoko 44 / paino 75kg (lantionympärys 115cm ja vyötärönympärys 79cm)
Paino 85kg. Suurin osa housuista kokoa 44, jotkut kokoa 46.
Pituus 166cm ja painoa 94kg. 44 koon housut on takapuolesta sopivat, mutta mahasta ei meinaa mahtua kiinni. Mahan alta mahtuu. Jos ostan housut jotka sopivat vyötärön kohdalta kiinni, ne lököttävät ihan ylisuurina reisistä. On vähän jäänyt tuota röllykkää... ;)
en pidä itseäni lihavana, vain pyäreänä. Kyllä mies käy kuumana,minullekin.
joistain malleista menee koko 42. Rwidet ei mitkään paksut, mutta takamus tarvii tilaa, kun on myös isolihaksisest pakarat (tietty myös ylipainoa, tunnustan).
Minulla on todella iso pehva ja läskit reidet. Yläosa on 40-42.