Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko perus hopeakahvilapio ok rippilahja

Vierailija
03.06.2010 |

sellainen ihan perusmalli, 30 euroa, kaiverrettuna lapsen nimi ja rippipäivämäärä. Jäisi muisto ja kyllä sillä joskun on käyttöä vaikka ei vielä vuosiin....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse ripillepäästessä en ainakaan osannut antaa tällaisille lahjoille mitään arvoa, niiiiin teini olin

Vierailija
2/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska näin "vanhana tätinä" tietää, että sitä tarvitaan joskus kuitenkin, mutta varaudu näkemään pitkähkö teinin naama, kun hän saa paketin. Hän ei sitä osaa vielä arvostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse enoltani ja hänen vaimoltaan rippilahjaksi hopeisen kakkulapion. En muista paljonko sitä silloin arvostin, mutta on ollut korvaamaton siitä lähtien kun omilleni muutin =)

Vierailija
4/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat esim valokuva-albumin, johon päälle saa laittaa rippikuvansa. Oli minulle tervetullut lahja

Vierailija
5/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai esim. kakkulapiota? Saati, että 15-vuotias niitä arvostaisi. Ovat tosi vanhanaikaisia.

Vierailija
6/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tyylikkäämpi vaihtoehto kuin joku markettiversio.

tai esim. kakkulapiota? Saati, että 15-vuotias niitä arvostaisi. Ovat tosi vanhanaikaisia.

Vierailija
7/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI teinit arvosta mitään muuta kuin rahaa. Siitä taas ei jää muistoa, joten sitä ei kannata antaa.

Vierailija
9/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta olen valmis siihen ettei arvosta juuri nyt vaan myöhemmin. Itse olen saanut ylioppilaslahjaksi ja on käytössä meillä kyllä ihan säännöllisesti, vaikka mustikkapiirakan leikkaamiseen. On meillä kaki teräskakkulapiotakin mutta sellaista en täytekakkuun vaikka synttäreillä kehtaisi laittaa (käy suolaiseen piirakkaan tms).

Lähinnä pohdin että onko tuo perus chippendale liian halpis (rippilapsen äiti, veljen vaimoni on turhan tärkeä merkkifriikki). Pitääkö siis olla tähkä tai suomimalli tms? Mutta ne maksaa jo satasen ja on liian kallis meille.

t ap

Vierailija
10/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis Hackmanin Elegia- ja Iittalan Artek-sarjojen kakkulapiot. Sittenhän hopeinen kakkulapio on ok, jos tosiaan kaikki pöydän aterimet on samaa sarjaa, mutta oikeasti en ole törmännyt käytössä oleviin hopeasetteihin, paitsi varastojen perukoilla.

Vierailija
11/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://magisso.com/fi/tuotteet

Trendikäs ja suomalaista designia. Päihittää mennen tullen nolot Chippendalet, Romantikat, Suomet, Ainot ja Tähkät.

Vierailija
12/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kultasepänliikkeissä käy kova kuhina rippijuhlien, ylppäreiden ja häiden jälkeen, kun sankarit yrittävät vaihtaa hopealahjojaan mieluisammiksi. Niitä kun vaan ei enää nykyään käytetä..

terv. myyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi