Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävää ei juuri kiinnosta enää tavata - mikä mättää?

Vierailija
03.06.2010 |

Olemme seurustelleet puoli vuotta. Alkuaikana tapasimme noin kolmesti viikossa ja välillä vietimme pitkiä viikonloppuja yhdessä, yleensä aina minun luona. Minusta tuntui että viihdyimme oikein hyvin toistemme seurassa, oli helppo olla yhdessä ja kumpikin oli aina innoissaan näkemässä. Nyt poikaystävässä on tapahtunut joku muutos. Viime viikkojen aikana olemme nähneet vain kerran viikossa. Hän ei ehdota enää tapaamisia niin usein ja jos minä ehdotan, ei hän silloinkaan ole innoissaan treffaamassa, vaan ehdottaa että minä tulisin hänen luo kun hän ei jaksa lähteä himastaan. Ennen mun luona kyläily ei ollut mikään ongelma. Viime aikoina häntä ei ole kiinnostanut muutenkaan yhdessä vietetty aika, vaan hänelle riittää paljon vähempi kuin minulle. Ei kuulemma tarvi joka päivä nähdä, haluaa omaa aikaa. Joka päivä? Kolme kertaa viikossa ei ole mitenkään paljon... Ymmärrän tarpeen omaan aikaan, tarvitsen sitä minäkin, mutta liika on liikaa. Ei mun mielestä suhde voi mihinkään kehittyä jos ei olla oikeasti yhdessä. Eikä kyse ole siitä että hän olisi mitenkään kiireinen, oma aika on sitä että hän on kotonaan yksin. Olen ajatellut että meillä olisi ainekset pitkään suhteeseen, mutta nyt en ole siitä enää varma. Olen ymmällään, välillä surullinen, välillä suorastaan vihainen, itsekseni. Kun toista ei kiinnosta tavata, alkaa itsestänikin tuntua siltä että ei sitten, ei mua kiinnostakaan. Etäisyys ei todellakaan saa kaipaamaan enempää. Tarvin yhdessäoloa siihen että kiintymys pysyy ja kasvaa. Haluaisin yrittää ennen kuin heitän rukkaset naulaan, ikääkin on kohta 30 enkä jaksa enää mitään pelailuja. Mitä tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän haluaa tehä muutakin kuin hengailla sinun kanssasi.

Vierailija
22/24 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tarttee joskus tilaa. Anna kaverin olla ihan rauhassa ja odota, että hän ottaa yhteyttä. Tuo on ihan tavallista miehille. Jos sä annat hänelle tilaa, niin kyllä hän sieltä takaisin pongahtaa. Näin ainakin uskoisin. Pahinta, mitä voit tehdä, on roikkua tai alkaa tenttaamaan miestä ja vaatimaan jotain. Jätä rauhaan, niin varmimmin tuo innostuu uudelleen.

Tietenkin voi olla myös lopullinen kyllästyminen tai kiinnostuksen lopahtaminen, mutta sen näyttää vain aika. Varmimmin tulos on lopullinen ero, jos miestä alkaa tässä vaiheessa painostamaan eli jos sulla kiinnostaa, niin malttia ja odota rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tarttee joskus tilaa. Anna kaverin olla ihan rauhassa ja odota, että hän ottaa yhteyttä.

Juu kyllä tuo minulta onnistuu. Olen todella hyvä siinä että en ota yhteyttä, ja täytän kalenterini sitten ihan muilla asioilla. Osaan olla "vaikeasti tavoiteltava".

Mutta toisaalta mietin että pitäiskö mun tehdä enemmän poikaystävän mieliksi asioita kuten mennä kylään jos hän ei jaksa tulla? Ja pitäisikö kuitenkin minun olla enemmän yhteydessä häneen päin, ettei hän kokisi olevansa aina se joka soittelee?

Vai alennunko silloin nöyristelijän rooliin? Kyllä poikaystäväni tietää, että minä haluaisin nähdä useammin kuin nyt olemme nähneet. Silti olen antanut hänelle tilaa ja voin jatkaakin samaa linjaa, jos voin uskoa siihen että jossain vaiheessa taas lähennytään. Tiedän että keskustelu avartaisi asioita, mutta en halua painostaa enkä varsinkaan olla mikään roikkuja.

Vierailija
24/24 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kyse siitä että kundi tarvii vain aikaa vai onko hän kyllästynyt. Se että soittelee edelleen viittaisi siihen että kiinnostusta löytyy, mutta ei enää sun ehdoilla. Voi olla että sun täytyy vähän nöyrtyä ja myötäillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi