Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalta saa sellaisen käsityksen, että ihmisillä on ihan hulluja naapureita!

Vierailija
29.02.2024 |

Miten meillä kerrostalossa on ihan tavallista, säyseää, hiljaista porukkaa, ja juttelut pihamaalla ovat jokapäiväisiä?

Millaiset naapurit teille on siunaantuneet?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen vuoksi, että näillä kaikilla "hulluilla" naapureilla on on tuo yksi vielä hullumpi naapuri, joka valittaa heistä.

Vierailija
2/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tänne nyt tulis kertomaan normaaleista naapureista, vain hullujen tarinat on kiinnostavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla yläkerrassa on jotain ihan seinähullua porukkaa. Olen jo muutaman viikon miettinyt, milloin tulee ruumis tai onko siellä kämppä enää ehjänä. Ennen ne tappeli vain öisin, mut nykyään se mekastus ja pauke saattaa kuulua päivälläkin. 

Vierailija
4/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalta saa käsityksen että koko kansa on "Kellokosken kamaa".

Vierailija
5/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset eivät naapureistaan tänne kirjoittele. Kirjoittajina ovat ne, joille niitä häiriköitä on naapureiksi sattunut.

Että sillä lailla.

Jos haluaa arpoa hyvää asumispaikkaa, niin kannattaa sitten ennenmmin miettiä omistusasuntojen seutua kuin esim . vuokrataloasumista. 

Ja mieluiten niin, että itse on työssä käyvä ja ne naapuritkin ovat työssä käyviä. Näillä yleensä on päivien aikana mielessä muut asiat kuin naapurit ja naapureiden tekemiset.

Vierailija
6/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä on valikoitumisongelma. Ei kukaan jauha palstalla siitä, miten normaaleja naapurit ovat. Mutta jos taloyhtiössä on hullu, niin siitä kirjoitetaan.

Vierailija
7/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, luuletko sinä, että päivätyössä käyvä ihminen viettää tällä palstalla aikaa ja kirjoittelee aikansa kuluksi joko oikeita tai kuviteltuja havaintoja naapureiden tekemisistä sinun ja meidän muiden iloksi?

Vierailija
8/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui?

Vierailija
9/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset eivät naapureistaan tänne kirjoittele. Kirjoittajina ovat ne, joille niitä häiriköitä on naapureiksi sattunut.

Että sillä lailla.

Jos haluaa arpoa hyvää asumispaikkaa, niin kannattaa sitten ennenmmin miettiä omistusasuntojen seutua kuin esim . vuokrataloasumista. 

Ja mieluiten niin, että itse on työssä käyvä ja ne naapuritkin ovat työssä käyviä. Näillä yleensä on päivien aikana mielessä muut asiat kuin naapurit ja naapureiden tekemiset.

Täällä oli hiljaista ja rauhallista siihen asti, että jokin asunto on vuokrattu jollekin päihdeongelmaiselle/mt ongelmaiselle pariskunnalle tai toiselle niistä. Ei työttömyys yleensä aiheuta häiriökäyttäytymistä vaan päihteet tai mt-ongelmat. Minäkin olen tilapäisesti työtön ja ääntä lähtee vain näppäimistöstä tai imurista, kun siivoan. Olen tehnyt töitäkin kotona, niin ihan sen vuoksi pysyn perillä siitä, jos naapurissa on "pahat tilanteet". Kyllä se mekastus tulee läpi, vaikka muuten on hyvät äänieristykset. 

Vierailija
10/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on normaalit naapurit niin kukaan ei kirjottele niistä. Mää asun 4 talon rivitalokompleksissa ja luojan kiitos vain yhdet naapurit on hulluja. Valitettavasti asuvat mun seinänaapureina, nyyh.

Vierailija
11/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkän elämäni aikana ollut yksi hullu naapuri, ja kyllä se tilanne vaan ahdisti ja pisti kirjoittamaan palstoille, kun joutui pelkäämään elämänsä puolesta.

Ei niihin usein törmää, mutta sitten kun törmää, ei enää ihmettele muiden kirjoituksia.

Vierailija
12/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullut naapurit ovat todellisuudessa harvinaisia. Mutta kun joku tekee aiheesta aloituksen, jonne sen mukaisesti kokoontuvat ne, joilla niitä hulluja naapureita on, niin siinä ketjussa jokaisella kirjoittajalla on ihan hullu naapuri. Joku järjen jättiläinen sitten tekee siitä päätelmän, että kun kyseisessä ketjussa on jokaisella kirjoittajalla ihan hullu naapuri, niin sen voi yleistää koskemaan koko yhteiskuntaa, aivan kuin jokaisella ihmisellä olisi ihan hullu naapuri.

Kun tässä vaiheessa alkaa hälytyskellot soimaan, että eihän se niin ole, eihän minullakaan ole hullua naapuria, niin seuraavaksi kehitellään outo päätelmä, että palstalle kirjoittelijat valehtelevat ja vääristelevät. Palstalla kun mukamas kaikilla on ihan hullu naapuri, vaikka tosielämässä näin ei ole.

Vierailija
13/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 40 naapuria, mutta vain yksi niistä on ihan hullu.

Vierailija
14/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalta saa käsityksen että koko kansa on "Kellokosken kamaa".

Ite oot!

Vierailija
15/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tuottaa pettymys, mutta töissä käyminen tai omaisuus ei takaa, että ihminen osaisi asua ja elellä muut huomioon ottaen.

On ihan tuurista kiinni millaiset naapurit saa.

Kyllä ne töissä käyvät osaa riehua örveltää öisin ja päivisin. Väitteistä huolimatta köyhällä on rahat tiukilla ja ne oletetut työttömät ostaa juomat ansaitsemillaan rahoillaan. Jos naapuriin sattuu periaatteen jäärä tai mielenterveyshäiriöistä kärsivä, niin ei riitä edes etäisyys omakotitalojen välillä. Autolla tai traktorilla kulkee pidemmänkin matkan.

Se on kyllä fakta, että tarkkaa työtä tehdessä tai kipeänä ne naapurista kantautuvat äänet häiritsee enemmän. Ja se normaalin elämisen vaihtelevuus on laaja: Toinen naapuri paiskoo kaikkia ovia ja toisen naapurin keittiönkaapilla käymisestä tai ulos menemisestä ei kuulu naapuriin asti mitään.

Vierailija
16/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naapureista on kunnollisia, mutta häiriköt näkyvät, kuuluvat ja haisevat (viittaan sinuun, tupakoija) kauas. 

Vierailija
17/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naapureista on kunnollisia, mutta häiriköt näkyvät, kuuluvat ja haisevat (viittaan sinuun, tupakoija) kauas. 

En kyllä polta mutta jos polttaisin niin miten se kuuluis kauas?;)

Vierailija
18/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä polta mutta jos polttaisin niin miten se kuuluis kauas?;)

Esimerkiksi yläkerran asukas käy parvekkeellaan tupakalla - hakkaa parvekkeen ovea ketjupolttajan tahtiin vuorokaudet ympäriinsä, joten hyvin kuuluu. Minulle ei hajut tule, mutta ne tuhkat ja natsat tippuu minun parvekkeelle, koska yläkerran tupakoitsija ei voi käyttää parvekkeellaan tuhkakuppia tupakointikiellon vuoksi.

Vierailija
19/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla päivystävät asuvat järjestään halvimmissa 1970-luvun neukkukuutioissa. 

Vierailija
20/29 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkän elämäni aikana ollut yksi hullu naapuri, ja kyllä se tilanne vaan ahdisti ja pisti kirjoittamaan palstoille, kun joutui pelkäämään elämänsä puolesta.

Ei niihin usein törmää, mutta sitten kun törmää, ei enää ihmettele muiden kirjoituksia.

Voivoi kun oli mummolle traumaattista 😢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi