Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetysongelmaa; toinen nänni kipeä ja tarttuu liivinsuojaan kiinni :(

Vierailija
02.06.2010 |

Mikä ihme tuohon rinnanpäähän on tullut!! Imettäminen sattuu, välillä enempi välillä vähempi, nänni on valkoinen ja tarttuu liivinsuojaan kiinni, ei meinaa saada irrotettua, ja liivinsuojaan jää jotain töhnää sitten :( Lansinohia olen laittanut vaan.. onkohan siinä hiivaa sitten? Lapsen (kohta 1v) suussa ei näy mitään.. saako hiivalääkettä vain soittamalla neuvolaan vai pitääkö mennä näytille? Vai saako jopa ilman reseptiä?

Kiitos tiedosta!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävästi ilmakylpyjä rinnoilla?

Vierailija
2/13 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa kun tarttuu aina imetyksen jälken kiinni liivinsuojaan ja on hitsin kivuliasta irrottaa!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne paperiset jäivät kiinni, kankaiset eivät niinkään. Hiero tissiin imetyksen jälkeen tilkka rintamaitoa, anna kuivua kunnolla, lyö Lansinohia iso kökkäre päälle ja sitten vasta liivit + suojukset.

Vierailija
4/13 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotioloissa, tai jos et turhia kainostele, niin hommaa maidonkerääjä, ja pidä sitä tuon kipeän rinnan puolella aina kun et imetä. Sen kanssa nänni ei osu mihinkään, vaan saa olla ilmassa, ja parantua rauhassa. Ja tietty jatkat Lansinohin laittamista siihen.

Ei se maidonkerääjä siis mitenkään erityisesti mihinkään paidan alta näy.

Vierailija
5/13 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainun liivinsuojiin ei tarttunut. siis kertakäyttöisiin.

Halpismerkki kertiksiin tarttui, kaupan ainukestiksiin tarttui ja omatekoisiin kestiksiin tarttui.

Meni aikanaan ohi.

Vierailija
6/13 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin alat irrottaa. vanha kunnon bephanten on myös hyvä rasva

Vierailija
7/13 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nänni kiinni liivinsuojaan, niin kastele liivisuoja n.5min ennen kuin irrotat liivinsuojan. Näin suoja irtoaa mukavammin eikä esim. revi haavoille nänniä. Mulla kestoliivinsuojissa coolmax sisäpuolella oli paras materiaali vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
8/13 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainun kestoliivinsuojat on kans hyviä.

Vierailija
9/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa käskivät antaa ilmakylpyjä ja käyttämään bepanthenia, ei tuota lansinoh tms. koska iho ei pääse hengittämään jos tuota käyttää. Se siis saattaa pahentaa jos iho pahasti rikki. Mulla tuli välillä vertakin, mutta lähti aika nopeesti pois kun pesi muutaman kerran päivässä lämpösellä vedellä, sitten otti ilmakylvyn ja päälle bepanthenia reilusti. Sitä kannattaa lisätä joka syötön jälkeen..

Vierailija
10/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kannata säästää. Ne halvimmat on ihan hiekkapaperia. Suosiolla ostakaa laadukkaampia ja kalliimpia.

Kuinkas aktiivisesti sinä imetät sitä 1v.? Kyllä minä ainakin pystyin tuolloin jo olemaan kotosalla päivisin ilman liivinsuojia. Ei ne tissit nyt enää niin valuttaneet silloin. Öisin piti vaan olla suojaa, kun silloin vuotivat, kun lapsi alkoi nukkua yöt läpeensä.

Vierailija
11/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja välillä maidonkerääjiä ja välillä kannattaa olla kokonaan ilman liivejä.

Vierailija
12/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ilmakylpyä. Lisäksi Bepanthenia ja villaiset liivinsuojat. Ne ei tartu.

Vierailija
13/13 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helpotti kummasti. Sellainen pieni pala ettei nänni jää kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme