Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kokemuksia geishakuulista

Vierailija
02.06.2010 |

onko ollut vaikutusta ja miten olet treenannut? itse ostin vasta ja mietin että jos vaikka ottais tavaksi jokatoinen ilta pitää niitä sisässä kotihommaillessa, niin oliskohan mitään vaikutusta...? mulla ei siis ole mitään ongelmia virtsanpidätyksessä mutta uusi poikaystävä on vähän pienempimunainen kuin edellinen ja haluaisin olla hänelle piukempi.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 01:06"]

Meillä pitämisen jälkeen on tiukkaa saada nuo pois sieltä. Varmaan on jo muutenkin niin tiukkana.

Mutta pitämisen jälkeen miehelle tuntuu tiukempana.

Ei tuota mitään erikoista kiihotusta.

Neljä lasta tehty. Tosin harvoin tulee käytettyä noita. N43

[/quote]

Mut muista et miehenä ei oo kivaa saada liian tiukkaa tavaraa myöskään siksi koska se nautinto jää sitten niin lyhyeksi kun ei kestä vaan spermat lentää heti ensimetreillä

Vierailija
42/68 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 18:57"]

Meillä pitämisen jälkeen on tiukkaa saada nuo pois sieltä. Varmaan on jo muutenkin niin tiukkana.

[/quote]

Mut muista et miehenä ei oo kivaa saada liian tiukkaa tavaraa myöskään siksi koska se nautinto jää sitten niin lyhyeksi kun ei kestä vaan spermat lentää heti ensimetreillä

[/quote]

Opettele pidätteleen tunari. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi marjatta 52v

[/quote]

[/quote]

Vierailija
44/68 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko geishakuulat tehdä puusta? Lakka päälle tai joku öljy? 

Vierailija
45/68 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:29"]

Voisko geishakuulat tehdä puusta? Lakka päälle tai joku öljy? 

[/quote]
Ei toimi (liian kevyet) ja lakat on myrkyllisiä. 

Vierailija
46/68 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset metalliset painavahkot irtokuulat. Halkaisija muistaakseni 2,5cm. Alkuun eivät pysyneet sisällä ollenkaan, ostin synnytyksen jälkeen käytettäviksi. Sitten ne jäi kaappiin käyttämättömäksi, kun masensi se niiden ainainen putoaminen samantien, vaikka olin makuulla ja jännitin kaikin voimin lihaksia. Noh, ahkeraa masturbointia, seksiä ehkä 1-4x vko ja nyt reilun vuoden päästä kokeilin huvikseen uudelleen. Ja kappas vaan, nehän pysyi, kuin pysyikin sisällä jopa seisaallaan! Tästä innostuneena otin kuulat pari viikkoa sitten käyttöön niin, että pidän joka toinen päivä puolen tunnin verran niin, että välillä kävelen ja kyykistelen, istun hetkeksi ja uudelleen kävelen, hyppäilen kevyesti, kyykistelen ja mitä nyt keksiikään. Eron huomaa jo nyt! On selkeästi napakampi tuntuma ja mies jostain kumman syystä pitää enempi ääntä seksin aikana ja tulee nopsempaan ;) Aion todellakin jatkaa käyttöä, seksi noiden jälkeen tuntuu todella hyvältä ja olen tosi märkänä myöskin. Ihan mahtava keksintö!

Vierailija
47/68 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei geishakuulilla sitä suuaukkoa tiukenneta."

Väärin. Geishakuulat vaikuttavat kaikkiin emättimen ja lihaksistoon, siis myös suuaukolla. Siksi niitä suositetllaan parantamaan virtsanpidätyskykyä. Ja sen paremmaksi tekeminen tarkoittaa alapään supistajalihasten parempaa puristuskykyä.

Vierailija
48/68 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:25"]

Mulla on sellaiset metalliset painavahkot irtokuulat. Halkaisija muistaakseni 2,5cm. Alkuun eivät pysyneet sisällä ollenkaan, ostin synnytyksen jälkeen käytettäviksi. Sitten ne jäi kaappiin käyttämättömäksi, kun masensi se niiden ainainen putoaminen samantien, vaikka olin makuulla ja jännitin kaikin voimin lihaksia. Noh, ahkeraa masturbointia, seksiä ehkä 1-4x vko ja nyt reilun vuoden päästä kokeilin huvikseen uudelleen. Ja kappas vaan, nehän pysyi, kuin pysyikin sisällä jopa seisaallaan! Tästä innostuneena otin kuulat pari viikkoa sitten käyttöön niin, että pidän joka toinen päivä puolen tunnin verran niin, että välillä kävelen ja kyykistelen, istun hetkeksi ja uudelleen kävelen, hyppäilen kevyesti, kyykistelen ja mitä nyt keksiikään. Eron huomaa jo nyt! On selkeästi napakampi tuntuma ja mies jostain kumman syystä pitää enempi ääntä seksin aikana ja tulee nopsempaan ;) Aion todellakin jatkaa käyttöä, seksi noiden jälkeen tuntuu todella hyvältä ja olen tosi märkänä myöskin. Ihan mahtava keksintö!

[/quote]
Eikös ne ole just nuo BenWa kuulat? Niitä muuten saa myös lasisina.

Vierailija
49/68 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:59"]

"Ei geishakuulilla sitä suuaukkoa tiukenneta."

Väärin. Geishakuulat vaikuttavat kaikkiin emättimen ja lihaksistoon, siis myös suuaukolla. Siksi niitä suositetllaan parantamaan virtsanpidätyskykyä. Ja sen paremmaksi tekeminen tarkoittaa alapään supistajalihasten parempaa puristuskykyä.

[/quote]

Jaa, no kai niillä sit pystyy häpyhuuliakin tiukentaan. Hyödylliset pallot joka tapauksessa. 

Vierailija
50/68 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaa, no kai niillä sit pystyy häpyhuuliakin tiukentaan."

Ei taida onnistua. Häpyhuulet eivät ole lihaksistoa. Arvaan, että ne ovat jotain kudosta niin kuin peniskin. Peniksessäkään ei ole lihaksistoa kuin aivan juuressa, joten lihasten harjoittamiseen tarkoitetut temput eivät tehoa penikseen eivätkä häpyhuuliin. Toki ns. isot häpyhuulet tulevat tiukemmiksi, kun lihakset niiden alla tulevat timmimpään kuntoon. Mutta eihän se mies pysty aistimaan, mikä sitä puristaa, isot tai pienet häpyhuulet vai emättimen sulkijarengas. Oma ukkoni on onnellinen kun tuntee, että joku siellä puristelee. Se olen minä ja teen sen oman haluni ja kiihotustarpeeni mukaan omaan tahtiini. Jos olen rentona lahnana, hän tuntee minut väljänä.

Vierailija
51/68 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni käyttämään kuulia? On sekä Come että Aquaflex. Silloin muinoin vuosia sitten, kun niitä käytti, vaikutuksen huomasi selvästi.

Kokeile vaikka motivoida häntä positiivisin elkein.

Oletko antanut hänelle tarpeeksi huomiota että hän kokee asian tarpeeksi merkitykselliseksi.

Onko seksielämä tarpeeksi motivoivaa ja innostavaa vai onko se sellaista että ihan sama jos ei kuitenkaan kelpaa?

Tässä joitakin mietteitä

Vierailija
52/68 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli smartballs sit pleasure parls..

nyt hankin comen ja se on aivan mielettömän hyvä, suosittelen siis comea kaikille.

mielestäni mulla on ollu lantionpohjalihakset hyvässä kunnossa, vaikka synnytyksiä useampi takana ja mieskään ei oo valitellut eikä oo oireita ollut.

mutta hankin tosiaan ton comen ja 10 päivässä huomaan eron ja alkuun kun sillä alkoi harjoitella sen 6min päivässä (ohjeen mukaan) niin 6minuutin jälkeen huomasi kyllä että on jotain tehnyt kun lihaksistossa tunsi että on tehnyt..

hyvää tossa se että näkee samantien tekeekö oikein ja oikeilla lihaksilla..

hankkikaa ihmeessä come, itsenne ja miehenne takia :)

Vierailija
53/68 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdun laskeutumaankin? Kun lääkäri sanoi, että lihaksia pitäisi jumpata tai edessä leikkaus. Olen yrittänyt jumpata, mutta en tiedä, onko se ollut tarpeeksi tehokasta.

Vierailija
54/68 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdun laskeutumaankin? Kun lääkäri sanoi, että lihaksia pitäisi jumpata tai edessä leikkaus. Olen yrittänyt jumpata, mutta en tiedä, onko se ollut tarpeeksi tehokasta.

Jumppausohjeita sain fysioterapeutilta ja hän suositteli kuulien käyttöä tehostamaan treeniä. Tulokset ei tule hetkessä, mutta alle 6kk oli laskeuma jo korjautunut.

Vierailija
55/68 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma. että mun lääkäri aina toteaa minussa jonkun vian, muttei kerro, miten se pitäisi korjata...

Pitääkin hakea nuo kuulat...

Vierailija
56/68 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ohjeistuksessa mainitaan, että täytyy keskustella lääkärin kanssa mikäli käyttää kierukkaa. Onko kukaan kokeillut kierukan kanssa?

Vierailija
57/68 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen jos näin on!!! Ennen kierukkaa käytin niitä aina imuroidessa esim. mutta kierukan laiton jälkeen en ole uskaltanut käyttää (ettei jää naru siihen kiinni, tulee kalliimpi nautinto siitä!). Olenkin yrittänyt selvitellä että mitä vaihtoehtoja kierukan käyttäjälle olisi, vaan en ole löytänyt. Jumpata kun en jaksa enkä muista, se ei ole vaihtoehto siis minulle...

Vierailija
58/68 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen jos näin on!!! Ennen kierukkaa käytin niitä aina imuroidessa esim. mutta kierukan laiton jälkeen en ole uskaltanut käyttää (ettei jää naru siihen kiinni, tulee kalliimpi nautinto siitä!). Olenkin yrittänyt selvitellä että mitä vaihtoehtoja kierukan käyttäjälle olisi, vaan en ole löytänyt. Jumpata kun en jaksa enkä muista, se ei ole vaihtoehto siis minulle...

Olen käyttänyt irrallisia (jotain 25mm kokoisia)nyt yli vuoden ajan. Ja näitä ennen smartballseja vajaan vuoden ilman ongelmia kierukan kanssa. Smartballseissa ei oikeastaan ole sitä narua kuin ainoastaan poisveto lenksukka.

Vierailija
59/68 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:30"]

Moi marjatta 52v

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Opettele pidätteleen. 

Vierailija
60/68 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 02:42"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:43"]

Käyttääkö kukaan geishapalloja anuksessa? 

[/quote]
Miehet ainakin käyttää, ei ehkä ihan kaikki, mutta 98% ainakin. 

[/quote]

Höpö höpö, 99.8% ei hanuriinsa mitään tunge, ne loput 0.2% on hommelipoikii.

[/quote]

Et siis ole ikinä saanut esim eturauhasorgasmia? Voi harmi, olet jäänyt paljosta paitsi peppufobiasi takia. 

[/quote]

anteeks en ole koskaan ajanut bemulla. olenkohan jäänyt mistä orkusta paitsi?