kokemuksia geishakuulista
onko ollut vaikutusta ja miten olet treenannut? itse ostin vasta ja mietin että jos vaikka ottais tavaksi jokatoinen ilta pitää niitä sisässä kotihommaillessa, niin oliskohan mitään vaikutusta...? mulla ei siis ole mitään ongelmia virtsanpidätyksessä mutta uusi poikaystävä on vähän pienempimunainen kuin edellinen ja haluaisin olla hänelle piukempi.
Kommentit (68)
kaunko arvon pimppinaiset pidätte kerrallaa?
Mekin tuumittiin tuota erinäisten tyttöjen kanssa joskus iltaa istuessa; kin ei muita avuja ole kuin suuntoitto väärällä oktaavilla, niin sitten ei oo muita avuja. Mutta on ne kuulat mukavii;
Höyläämätön lankku ei sen paremmaksi, höylätty saattaa tulla.
Mutta kyllä minä miettisin noitkin ihan yhessä tyttökaverin kaa, enkä jakais koko repertuaaria miiden kanssa ihan heti.
Meidän geishakuulat from Tokio, really makes us...
Meillä pitämisen jälkeen on tiukkaa saada nuo pois sieltä. Varmaan on jo muutenkin niin tiukkana.
Mutta pitämisen jälkeen miehelle tuntuu tiukempana.
Ei tuota mitään erikoista kiihotusta.
Neljä lasta tehty. Tosin harvoin tulee käytettyä noita. N43
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 01:06"]
Meillä pitämisen jälkeen on tiukkaa saada nuo pois sieltä. Varmaan on jo muutenkin niin tiukkana.
Mutta pitämisen jälkeen miehelle tuntuu tiukempana.
Ei tuota mitään erikoista kiihotusta.
Neljä lasta tehty. Tosin harvoin tulee käytettyä noita. N43
[/quote]Mulla on ollut myös vaikeuksia saada kuulaa pois, sen verran tiukassa se on sisällä. Kolme alatiesynnytystä on takana ja lantionpohjanlihaksia olen jumpannut aika säännöllisesti. Mies on kehunut tuloksia vaikka ennenkin oli ihan hyvä. N41
sitte vastauksia kysymykseen: puoli tuntia kaks kertaa viikossa 4 viikon ajan?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 01:23"]
sitte vastauksia kysymykseen: puoli tuntia kaks kertaa viikossa 4 viikon ajan?
[/quote]
Joka toinen päivä on hyvä käyttöväli.
Muistakaahan myös rentoutus- ja eri nopeuksilla supistus-rentoutusharjoitukset niin saa parhaat tulokset ja välttyy kipuilu yms. ongelmilta. Ei millään muillakaan lihaksilla kannata harjoitella pelkkää staattista pitoa. Jos tekniikka on hakusessa, asiaan perehtyneellä fysioterapeutilla on välineet oikean tekniikan tarkistukseen. N27
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 20:15"]
Muistakaahan myös rentoutus- ja eri nopeuksilla supistus-rentoutusharjoitukset niin saa parhaat tulokset ja välttyy kipuilu yms. ongelmilta. Ei millään muillakaan lihaksilla kannata harjoitella pelkkää staattista pitoa. Jos tekniikka on hakusessa, asiaan perehtyneellä fysioterapeutilla on välineet oikean tekniikan tarkistukseen. N27
[/quote]
Tämä on todella hyvä neuvo! Meillä mies tykkää, minä en ole saanut orgasmia sen jälkeen, kun aloitin harjoittelun ja seksi on nyt minusta todella inhottavaa puuhaa.
Kyllä ne paikat kannattaa pallojumpata kuntoon. ;)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:37"]
[/quote]
Geishapallot pilluun ja jumppallon päälle pomppimaan niin saa tuplahyödyn.
Minä pidän pienistä ja painavista kuulista, mutta makuasioitahan nämä. Kaikki ei sovi kaikille ja itselle paras löytyy vain kokeilemalla.
Käyttääkö kukaan geishapalloja anuksessa?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:43"]
[/quote]
Miehet ainakin käyttää, ei ehkä ihan kaikki, mutta 98% ainakin.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:37"]
[/quote]
[/quote]
Höpö höpö, 99.8% ei hanuriinsa mitään tunge, ne loput 0.2% on hommelipoikii.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:37"]
[/quote]
[/quote]
Höpö höpö, 99.8% ei hanuriinsa mitään tunge, ne loput 0.2% on hommelipoikii.
[/quote]
Et siis ole ikinä saanut esim eturauhasorgasmia? Voi harmi, olet jäänyt paljosta paitsi peppufobiasi takia.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 04:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:37"]
[/quote]
Geishapallot pilluun ja jumppallon päälle pomppimaan niin saa tuplahyödyn.
[/quote]Eikö toisinpäin olisi sinulle parempi? Eli jumppapallo sisälle ja geishapallon päälle pompottamaan? Joka toinen päivä kun treenaa niin voi vähitellen alkaa käyttämään pienempää palloa.
Ostin comen ja en yhtään tykännyt. Aivan liian iso kapine. Pieniä metallisia kuulia olen käyttänyt ja niillä hyvää tulosta. Nyt synnytyksen jälkeen ostin uudet kuulat. Vähän isommat ja silikoniset.
[/quote]
Minä käytän, sellaisia pienehköjä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2010 klo 22:11"]
vetäisin pienet zumbat kuulien kanssa, on kohta niin tiukka ettei mahdu sisään ;)t yhen synnyttänyt
[/quote]
Se vaan että miksi pitää olla mahdottoman tiukka ? Sitten kun on liian tiukka niin ei sitä miehenäkään kestä kauaa ja seksi jää lyhyeksi. Sopivasti tiukka mutta ei sellainen ettei sisään mahdu
todella äänekkäästi. Monet ovat ihmetelleet palavereissa sitä ääntä.