kokemuksia geishakuulista
onko ollut vaikutusta ja miten olet treenannut? itse ostin vasta ja mietin että jos vaikka ottais tavaksi jokatoinen ilta pitää niitä sisässä kotihommaillessa, niin oliskohan mitään vaikutusta...? mulla ei siis ole mitään ongelmia virtsanpidätyksessä mutta uusi poikaystävä on vähän pienempimunainen kuin edellinen ja haluaisin olla hänelle piukempi.
Kommentit (68)
Aikoinaan kn kaveri tuli maalle kylään Likkansa kanssa litoimme likalle Gheica pallot pimppiin. Ja hyppelemään naua ulos, 15 minuutin päästä likan silmät meni kuin hedelmäpelissä,sit sisälle ja narusta pallot ulos,ja oikee sisään sai varmaan 10 kunta orgasmia perä jälkeen.Sit nää on ollu aina esi lämmitys käytössä.
Aikoinaan kn kaveri tuli maalle kylään Likkansa kanssa litoimme likalle Gheica pallot pimppiin. Ja hyppelemään naua ulos, 15 minuutin päästä likan silmät meni kuin hedelmäpelissä,sit sisälle ja narusta pallot ulos,ja oikee sisään sai varmaan 10 kunta orgasmia perä jälkeen.Sit nää on ollu aina esi lämmitys käytössä.
Onko haittaa käyttää geishakuulia kun on kierukka? En muista käyttäneeni edellisen kierukan aikana, mutta toisen lapsen syntymän jälkeen tahtois kovasti paikat kuntoon....
Siis ei minulla ainakaan ole ollut mitään ongelmaa ja käytän myös narullisia kuulia.
Voi käyttää. Kysyin lääkäriltä kierukan laiton yhteydessä ni sanoi et ei ole haittaa. Eikä ole tähän mennessä ollut.
Eikun kuulatkin käytössä varsin usein, kuten tänäänkin!!
onko ollut vaikutusta ja miten olet treenannut? itse ostin vasta ja mietin että jos vaikka ottais tavaksi jokatoinen ilta pitää niitä sisässä kotihommaillessa, niin oliskohan mitään vaikutusta...? mulla ei siis ole mitään ongelmia virtsanpidätyksessä mutta uusi poikaystävä on vähän pienempimunainen kuin edellinen ja haluaisin olla hänelle piukempi.
Jos mahdollista niin kannattaa pitää niitä kuulia käytössä päivittäin. Silloin alkaa sitä vaikutusta ilmenemään nopeammin.
Itselläni oli aluksi n. kerran viikossa, mutta ei ollut apua ollenkaan. Nyt joka päivä muutaman tunnin, joskus pitempääkin. Ja tärkeää liikkua samalla erilaisissa tilanteissa. Tiedän joidenkin käyttävän bailatino/zumba harkoissakin. Itse en vielä ole sinne ottanut mukaan.
vetäisin pienet zumbat kuulien kanssa, on kohta niin tiukka ettei mahdu sisään ;)t yhen synnyttänyt
vetäisin pienet zumbat kuulien kanssa, on kohta niin tiukka ettei mahdu sisään ;)t yhen synnyttänyt
Itämainen (siis vatsa) -tanssikin sujuu kuulat sisuksissa. Kokemusta on.
onko niitä erikokoisia ja kuinka tietää ostaa oikeankokoiset? Mikäs hinta on näillä kuulilla vai oko niitä erilaisia? Kiitos, kiitos vastauksista :)
Mulla on jalkapallon kokoset kuulat.. ihanaa tunkee niitä sisään!
on niissä oma näpräämisensä ja pesemisensä ja painot sisällä kolisee niin että muut kyllä kuulevat jos vaikka liikuntaharrastuksessa pitää jne.
Olen huomannut että kauttaaltaan timmit vatsikset sekä höllälenkit alakerta hyvin lihastuettuna auttaa nopeammin ja tehokkaammin synnytysten jälkeen kuin kuulajumppa. Mikään ei tietysti estä yhdistämästä näitä.
on tosiaan tarjolla muutakin,jotka voivat olla vielä tehokkampia kuin geishat.
http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shop…
tuonlainen on itsellä ja pidän siitä enemmän.
kokeilin myös aguaflex kuulia joita fysioterapeutti suosittelee:
http://www.instru.fi/hyvaolo/mittari-019.php
noita käytetään? Aquaflexiä ja Comea? Pitääkö tehdä jotain harjoituksia, vai riittääkö kun vaan pitää sisällä?
http://www.come.info/en/fit-for-orgasms/
tuolta löytyy englanniksi oheistusta ja tietoa mihin comen teho perustuu. Sillä ei voi tehdä väärin.
on niissä oma näpräämisensä ja pesemisensä ja painot sisällä kolisee niin että muut kyllä kuulevat jos vaikka liikuntaharrastuksessa pitää jne. Olen huomannut että kauttaaltaan timmit vatsikset sekä höllälenkit alakerta hyvin lihastuettuna auttaa nopeammin ja tehokkaammin synnytysten jälkeen kuin kuulajumppa. Mikään ei tietysti estä yhdistämästä näitä.
Minulla oli vaikeus löytää ne oikeat lihakset mitä supistella. Sitten ostin (tilasin netin kautta) Smartballs merkkiset harjoituskuulat. Elämäni parhaimpia ostoksia, vaikka silloin heti en sitä tiennytkään.
Tottuminen liikkumaan kuulat siellä paikoillaan kävi muutamassa viikossa, ja sen jälkeen kaikki on sujunut yli odotusten. Ja nämä ovat todella hiljaiset. Voin pitää ihan missä vaan haluan. Suosittelen!
kuulista tuli ihan kovaa kuukautismaista kipua ja vähän rusehtavaa vuotoakin, ilmeisesti saivat siis myös kohtulihaksen supistumaan...
Pitänee ostaa uudet ja ottaa Burana pohjille
kuulista tuli ihan kovaa kuukautismaista kipua ja vähän rusehtavaa vuotoakin, ilmeisesti saivat siis myös kohtulihaksen supistumaan... Pitänee ostaa uudet ja ottaa Burana pohjille
Aloittelijalle sopiva käyttö/-pitoaika on alle 1/2 tuntia kerralla. Muuten ne lihakset tosiaankin voi kipeytyä.
vaimoni käyttämään kuulia? On sekä Come että Aquaflex. Silloin muinoin vuosia sitten, kun niitä käytti, vaikutuksen huomasi selvästi.
Itsellä kokemusta muutama vuosi ja pimppalihakset pysyy jatkuvasti kunnossa. Muuta lantionp-lihas jumppaa en ole tehnyt.