Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan mielelläni vähän pyöreä nainen, mutta mistä tietää milloin on "ylittänyt rajan"

Vierailija
02.06.2010 |

tarkoitan siis, että on jo niin läski että ensimmäinen huomio minkä ulkopuoliset tekevät, on "herranjumala mikä läski!"

Nyt olen 165/73 ja koko yläkropassa 40 ja alakropassa keskimäärin 42-44. Vyötärö on kapeahko, jota korostan pukeutumisessa ja lantiota vastaavasti häivytän. Muutenkin pukeudun naisellisesti, siis mulla on pitkät hiukset (okei, lisäkkeitä) ja meikkaan, käytän korkokenkiä (ei mitään hirmukorkoja mutta viitisen senttiä passaa mulle).

Itsehän sitä tulee sokeaksi peilikuvalleen, ja mulla on yleensä aina ollut jotenkin vääristynyt kehonkuva. Esimerkiksi siis 15 kg hoikempana olin mielestäni läski ja taas nyt olen mielestäni suht sopiva, vaikka vaaka kertoo että kiloja on tullut :D Ja päivästä riippuu myös, toisina päivinä on hoikka olo, toisina norsu. Useimpina kuitenkin ihan "sopiva".

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää esim rappusia kiivetä ilman kauheeta hengästymistä ja mun mielestä pahin on kun et enää

normikaupasta saa vaatteita, eli täytyy lähteä isojen tyttöjen kauppaan.

Vierailija
2/4 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengästymisestä ei oikein taida voida sanoa, muistan että itse silloin hoikkina vuosinani olin jossain vaiheessa kuitenkin niin huonokuntoinen, että olin ihan "kuollut" kun kävelin veljeni luo portaita (hän asui hissittömässä talossa, neljännessä kerroksessa).

Nykyään kunto on hyvä, enkä moisesta hengästy.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ensimmäisenä sinua kuvaillessa sanoisi lihavaksi. Mutta älä enää tuosta paisu. Jos ei tosiaan löydä tavallisista kaupoista vaatteita ja liikunta muuttuu lyllertäväksi, alkaa olla jo aika lihava.

Vierailija
4/4 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175/77kg, kurvikas nainen. 10 vuotta sitten painoin 55kg ja olin onneton kuin mikä. Pidin itseäni ap:n tavoin norsun näköisenä, muistan miten olin pahoillani läheisteni puolesta, kun joutuivat moisen valaan vierellä elämään... No huhhuh! Jonkinasteinen syömishäiriö mulla oli selvästi silloin!

Nyt katson peiliin ja huomaan lähes päivittäin sanovani, että näytän aika hyvältä :-) Pukeudun muotoja, naisellisuuttani korostaen, isoja kaula-aukkoja, mekkoja, ym.

Joskus käy mielessä, kun lukee naisten lehtiä, että pitäskö sitä oikeasti yrittää saada itsensä hoikaksi. Että mikä oikeus mulla on olla pullukka, kun koko muu maailma yrittää mahtua kokoon 36 tai 38?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme