Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen tarve joillakin yli kolmekymppisillä tai nelikymppisillä

Vierailija
02.06.2010 |

on vähätellä ja pilkata itseään nuorempia, kuinka he ovat lapsellisia yms.

Itse olen 18-vuotiaana saanut ensimmäisen lapseni ja hänet hyvin hoitanut, elänyt vakaassa parisuhteessa jo vuosia ja nauttinut tästä elämästäi täysiä. Miksi toisenlaisen elämäntavan valinneet ovat jtkuvasti haukkumassa kakaraksi, joka ei mistään mitään ymmärrä? Elän mielestäni aikuismaista elämää :)

Mitä se on teiltä pois, jos joku aloittaa perheen nuorena?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yliopistoon opiskelemaan menee kyllä äärimmäisen harva 18-vuotiaana esikoisensa tekaissut. Aivan turha väittää muuta.

Vierailija
42/46 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yliopistokin on kielletty, vauva sylissä niin on vaikea kirjoittaa. T. 18-vuotiaana äidiksi ja 20-vuotiaana yliopistoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ap. itse ymmärrät yli nelikymppisenä, kuinka ihminen muuttuu iän tuoman elämänkokemuksen ja perspektiivien mukana.

Pidin minäkin itseäni parikymppisenä kypsänä mutta ei se niin ollut. Ehkä vasta kolmenkympin korvilla alkaa olla aikuinen.

Vierailija
44/46 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä lukee että "äärimmäisen harva". Kerropa moniko opiskelutoverisi on samanlainen. Veikkaan että ei yksikään.

Vierailija
45/46 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen jne..! Sitten minäkin saan hehkuttaa täällä itseäni ja "täydellisyyttäni" ja haukkua halutessani nuorempia ilman mitään syytä, ihan vaan koska mua sattuu huvittamaan.

Vaikka mikään tuskin on siihen mennessä muuttunut elämässäni, mutta olenpahan oikean ikäinen äiti.

Vierailija
46/46 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaavoihin kangistumista. Itse olen yli kolmekymppinen ja pidän vastuullisia parikymppisiä aikuisina todellakin.

Ostarilla pyörivät farkkupuku nelikymppiset taas ovat mielestäni säälittäviä ikikakaroita.

mutta kyllä ap. itse ymmärrät yli nelikymppisenä, kuinka ihminen muuttuu iän tuoman elämänkokemuksen ja perspektiivien mukana.

Pidin minäkin itseäni parikymppisenä kypsänä mutta ei se niin ollut. Ehkä vasta kolmenkympin korvilla alkaa olla aikuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi