Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: pitaako teilla kylavieraiden kanniskella kaytetyt terveyssiteet ja kondomit keittion roskikseen eli onko vessassanne vieraita ajatellen roskis vai ei?

Vierailija
04.12.2004 |

Onlinella herätti vilkasta keskustelua, osan mielestä on ihan normaalia et vieraat kantaa veriset siteet heidän keittiönsä roskikseen ja kuulemma vieraissa ei seksiä harrasteta ja kondomin käyttökin on hieman epämääräistä ei vierailta toivottua toimintaa...

Miten teillä?

http://keskustelu.vauva-lehti.fi/keskustelut/lue.asp?id=18686408&group=…

http://keskustelu.vauva-lehti.fi/keskustelut/lue.asp?id=18686455&group=…

http://keskustelu.vauva-lehti.fi/keskustelut/lue.asp?id=18686553&group=…

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
04.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran vessan roskis on lähinnä vaippoja varten ja tyhjennetään päivittäin. Sellainen kannellinen roskis, jonka kannen saa jalalla auki (poljinroskis siis!)

Alakerran vessaan ei kerry niin paljon vaippoja, mutta kyllä sekin viikottain tyhjennetään. Poljinroskis sekin.

Vieraiden siteistä tai kortsuista ei tosiaan ole tietoa, kun voivat vapaasti noita meidän roskiksia käyttää...

Itseäni kyllä ärsyttää, kun anoppilassa eikä omien vanhempieni kotona ei ole vessassa roskista. Tietysti käärin käytetyn siteen, mutta silti on jotenkin kiusallista kiikuttaa sitä keittiöm roskikseen.

Vierailija
42/83 |
04.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä huushollissa ei ketkään muut käytä kondomeita kuin isäntäväki joten sitä " murhetta" ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
04.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin teidän huushollissa ei muut kuin isäntäväki käytä kondomeita?

Meilläkään ei luultavasti käytä, kun on niin harvoin yövieraita, mutta saa toki käyttää, jos haluaa! Ja vierashuonekin on sopivasti erillään alakerrassa.

Vierailija
44/83 |
04.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisrätit joutuu kantamaan keittiönroskikseen, mut käytetyt kortsut voi jättää pyykkinarulle. Otan ne sieltä ja pesen, poika täyttää ne sit vedellä ja heittelee parvekkeelta ihmisten päälle.

Vierailija
45/83 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miksi teistä on niin kauhea ajatus, että kylässä olevat vieraat harrastavat seksiä ja mahdollisesti käyttävät kondomia ehkäisynä? Kun minusta se on ihan luonnollista. Voi olla myös että käytetään kumia juuri isäntäväkeä ajatellen, eli ei tule lakanoihin ym sotkuja vaan sinne kumiin!

Ihan kuin olisi kauhea etikettivirhe ja moka naida muualla kuin kotonaan! Vai onko se se kondomin käyttö jotenkin hirveää?

Please selittäkää tämä mulle, sillä olen USEIN harrastanut seksiä kylässä ollessani. Olenko syyllistynyt hirveään virheeseen? Entä miksi esn saisi käyttää kumeja, jos en halua tulla raskaaksi? Pitäisikö miehen ruiskia verhoihin vai mitä helvettiä?

Vierailija
46/83 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pitäisi tunnustaa harrastavansa (?) seksiä. Ainakaan muuten ja muualla kuin normaalit ihmiset. Kondomitkin on ihan kauheita, olispa noloa jos joku sais tietää, että olen käyttänyt kondomeja...

Vierailija
47/83 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovinkaan kiva istua pöntöllä jonka vieressä on roskat kaikkien nähtävillä. Siteet, korvatöhnäiset topsit jne. Hajukaan ei ole mikään ihana!

Miten jollain ei muuten ole roskista vessassa?!

Vierailija
48/83 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistän käytetyn siteen vaikka taskuuni (tietysti paperiin käärittynä) siksi aikaa kunnes pääsen viemään sen muualle roskiin. Ei siinä mitään ongelmaa ole.

Vierailija
49/83 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan itse kyläillä paikoissa jossa ei ole roskista. Kärsin niin runsaista menkoista, että jo kahden tunnin vierailulla joudun vaihtamaan siteen n.3 kertaa. Eipä olisi kiva kiikuttaa montaa läpeensä veristä sidettä keittiöön.

Joten siis vessaroskis on meillä itsestään selvyys, jo itsemme takia, ja tietty vieraitakin ajatellen!!

Meilläkin on taapero (joku tuolla puolusteli roskiksen puuttumista uteliaalla taaperolla), mutta eipä meidän taaperolla ole mitään asiaa koskea roskikseen. Katsokaas, kun taaperoakin voi kieltää! Ja taaperon perään voi myös hieman katsoa, ettei mene vessaan (tai muualle) levittämän roskia.. Ja jos taaperoa ei saa millään estettyä (???) niin sitten voi ostaa seinään kiinnitettävän roskiksen, ja laittaa se tarpeeksi ylös, jottei taapero ylety.

(Ihmettelen kyllä suuresti miten jossain perheissä Taapero määrää sisustuksesta tai sisustamatta jättämisestä..)

Ihan vinkkinä: Oviin, kaappeihin, roskiksiin, vessanpöntön kansiin, laatikoihin ym. on saatavilla lapsilukkoja! Siis jos viitsii taaperon turvallisuuden takia uhrata muutaman euron.

Vierailija
50/83 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miten jollain ei muuten ole roskista vessassa?! "

Miksi olisi, jos itse ei tarvitse? Meidän koti ei ole hotelli, joten en sisusta sitä vieraita varten vaan omaa perhettä varten. Ja jos me ei tarvita vessassa roskista niin siellä ei sitä ole tyhjän panttina.

Itse en edes ilkeäisi kyläpaikassa tunkea sidettä roskikseen josta kuka vaan sen voi nähdä. Käärin paperiin, laitan laukkuun ja vien mukanani pois.

Oletko varma että teitä ei puutu mitään sellaista mitä meillä taas on? Voisin ihmetellä minäkin miten jollain ei ole huushollissaan sitä tai tätä.

Vierailija
51/83 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Miksi keittäisin kahvia vieraille kun en sitä itse juo?

-Miksi tarjoisin pullaa tai keksejä, kun itse olen laihiksella?

-Miksi majoittaisin vieraita yöksi luokseni, enhän itse tarvitse yösijaa..?

-Miksi tekisin lapsilleni/perheelleni ruokaa kun itselläni ei ole nälkä?

-Miksi kuuntelisin ystäväni jutustelua jos itselläni ei ole mitään asiaa hänelle?

..Kotini ei ole mikään hotelli tai täyshoitola..

Vierailija:

" Miten jollain ei muuten ole roskista vessassa?! "

Miksi olisi, jos itse ei tarvitse? Meidän koti ei ole hotelli, joten en sisusta sitä vieraita varten vaan omaa perhettä varten. Ja jos me ei tarvita vessassa roskista niin siellä ei sitä ole tyhjän panttina.

Itse en edes ilkeäisi kyläpaikassa tunkea sidettä roskikseen josta kuka vaan sen voi nähdä. Käärin paperiin, laitan laukkuun ja vien mukanani pois.

Oletko varma että teitä ei puutu mitään sellaista mitä meillä taas on? Voisin ihmetellä minäkin miten jollain ei ole huushollissaan sitä tai tätä.

Oletko koskaan ajatellut, että joitain asioita tehdään huomaavaisuudesta muita kohtaan, vaikkei ITSE (SIIS OMA NAPA), niitä tarvitsisikaan.

T. Sellainen, jolla on vessassa roskis, vaikka itse viekin keittiönroskiin siteensä.

Vierailija
52/83 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos joku harrastaa kyläpaikassa yöllä seksiä, miksi se kondomi on pakko juuri vessaan roskiin saada, eikö sen samalla vaivalla sitten vie keittiönkin roskikseen???? Ja toinen juttu, kun täällä kummasteltiin sitä, että on pakko vieraiden silmien alla viedä side keittiön roskikseen, MITÄ IHMETTÄ ne teidän vieraat siellä keittiössä oikein kykkivät. Kun meillä on vieraita, ei me ainakaan niitä koskaan keittiössämme istuteta, vaan olohuoneessa.

Vierailija
53/83 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vierailla on hillopäivät ja etenki sen jos ne kehtaa vielä sekstata meidän katon alla. ei siis roskista vessaan ikinä!

Vierailija
54/83 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että jos joku harrastaa kyläpaikassa yöllä seksiä, miksi se kondomi on pakko juuri vessaan roskiin saada, eikö sen samalla vaivalla sitten vie keittiönkin roskikseen???? Ja toinen juttu, kun täällä kummasteltiin sitä, että on pakko vieraiden silmien alla viedä side keittiön roskikseen, MITÄ IHMETTÄ ne teidän vieraat siellä keittiössä oikein kykkivät. Kun meillä on vieraita, ei me ainakaan niitä koskaan keittiössämme istuteta, vaan olohuoneessa.

Meillä on aika ahdasta vessassa, mutta roskapussi löytyy vaipoille. Saa sinne siteitäkin laittaa. Tamponit on mukavampia kun voi vetää pöntöstä alas.

Vierailija
55/83 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos TE ette käytä lainkaan siteitä, tamponeja ja jos TE ette käytä kondomeja niin ilmeisesti

a) teillä ei käy koskaan vieraita

b) odotatte samaa vierailtanne

Joka tapauksessa, olette moukkia.

Vierailija
56/83 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukkapäivät kökitään kotinurkissa, niin säästytään hämmentäviltä ja kiusallisilta " mihin mä voisin laittaa tän verisiteen" - kysymyksiltä.

Vierailija
57/83 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä koskaan ole kylässä paria tuntia kauempaa, tarkoitus kai ei ole uuvuttaa isäntäväkeä, vaan olla tervetulleita taas toistekin. En kyllä itsekään jaksa niitä vieraita, jotka eivät lähde kulumallakaan, vaikka meillä paljon vieraita käykin.

Vierailija
58/83 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää ulos :)

Vierailija
59/83 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

vät sakset, ehkä eivät.

Vierailija
60/83 |