G: pitaako teilla kylavieraiden kanniskella kaytetyt terveyssiteet ja kondomit keittion roskikseen eli onko vessassanne vieraita ajatellen roskis vai ei?
Onlinella herätti vilkasta keskustelua, osan mielestä on ihan normaalia et vieraat kantaa veriset siteet heidän keittiönsä roskikseen ja kuulemma vieraissa ei seksiä harrasteta ja kondomin käyttökin on hieman epämääräistä ei vierailta toivottua toimintaa...
Miten teillä?
http://keskustelu.vauva-lehti.fi/keskustelut/lue.asp?id=18686408&group=…
http://keskustelu.vauva-lehti.fi/keskustelut/lue.asp?id=18686455&group=…
http://keskustelu.vauva-lehti.fi/keskustelut/lue.asp?id=18686553&group=…
Kommentit (83)
joten en usko, että kukaan ystäväpariskunnistamme on niin pikainen, että ehtisi harrastaa seksiä ennekuin joku lapsi, oma tai vieras, jo koputtaa oveen ja pyytää päästä vessaan. En siis usko, että kondomeita meillä kyläilyn aikana juurikaan kertyy...
siteet on meillä tosiaan vietävä keittiiöön, mutta minusta ne kyllä saa aika pieneen myttyyn, joten ei luulisi kenenkään maailmaa kaatavan sen vieminen keittiön roskikseen. meillä oli ennen vessassa roskis ja meidän omat lapset antoi sen olla ihan rauhassa, mutta kun meillä käy aika paljon vieraita, kyllästyin siihen, että yhtään liioittelematta joka kyläilyn aikana joku tuttavaperheen lapsista kaatoi sen kokonaan vessaan tai mieluummin vielä vessan ulkopuolelle. Kyllä siinä näkyi verisiä siteitä huomattavasti enemmän.
Vierailija:
" onko teillä vessassa roskis vieraita varten" ??
Kantaako porukka sitten omatkin käytetyt kondominsa ja siteensä keittiön roskikseen!? Hyi iljetys! Meillä on vessassa roskis, sinne minäkin roskani laitan, ja oletan vieraiden tekevän saman. Tosin en voisi kuvitella missä vaiheessa kukaan ehtisi niitä kondomeja käyttää. Aikamoinen nymfomaani pitää olla jos ei kyläilyreissullakaan voi olla ilman!
vessassa emme pidä roskista koska emme itse sitä siellä tarvitse. turhaan on vain tiellä ja siivotessa hankaloittaa. jos itse ei tarvitse roskista siellä, niin miksi se vieraiden takia sinne pitäisi laittaa? koti on asukkaita varten ja vieraat toimii sitten talon tavalla.
kuukautissuojat ja muutkin roskat.
koti on sen asukkaita varten, ei vieraita varten. jos joku käyttää kondomeja niin eiköhän ole oma asia sitten huolehtia sen hävittämisestäkin? jos ei uskalla keittiöön hiippailla niin ulkona on roskapänttö.
Eipä siellä koskaan vielä ole sellaisia onneksi ollutkaan. Nimittäin se on avonainen kori, johon pistetään lähinnä tyhjät vessapaperihylsyt, eikä sitä olla kokoajan tyhjentämässä.
Koen itse todella epämukavaksi tilanteen, jossa joutuu kuljettamaan sidettä vessasta keittiön roskikseen, enkä toivo samaa tunnetta myöskään vieraillemme.
Kaikkein nolointa ko. asian suhteen oli, kun jouduin appivanhempien pienessä kämpässä viemään siteen keittiön roskikseen. Kaikki siinä sitten töllistelivät ympärillä (appi, mieheni veli sekä mieheni) kun anoppi kovaan ääneen toteaa " Aijaa, sulla oli tollasta asiaa. Laita tänne vaan" ja aukoo keittiön roskista. Ja kaikki todellakin seisoivat kehässä tiskipöydän ympärillä!
ja sitten piti työntää käytetty side taskuun tai laukkuun ja heittää jonnekin. joku oli työntänyt ammeen taakse piiloon, yksi leikellyt ja vetänyt vessassa.
haloo. kaikki EI TODELLAKAAN halua kantaa sitä kaikkien katseiden edestä johonkin yleiseen roskikseen. eikä se ole mitään häpeää vaan ihan normaalia, ettei halua omia jätteitään esitellä muille tai kertoa, että joo, nyt mulla on menkat.
Itse kyllä ajattelen vieraita sen verran, että vaikka itseäni ei haittaa kuukautissiteen kiikuttaminen keittiöön mieheni silmien alla, vierasta varmaan haittaisi. Vessa-roskis on muutenkin meillä tarpeellinen jottei keittiön roskis hirveästi kuormittuisi, vessasta kertyy shampoo-pulloja, vaippoja, vanulappuja sun muuta kuitenkin. Turhaan niitä kaikkia on kiikuttaa muualle, ja kannellinen roskis vessassa minimoi hajut sekä pitää kuukautissiteet poissa silmiltä. Harmittaa kun siskoni tai äitini luona pitää sekä kiikuttaa siteitä, että pelätä että verinen side aukeaa näkyville. Toisaalta jos on vieraissa kivat vaatteet päällä, ei ole mukavaa sulloa ne täyteen roskia!
Vieraita en myöskään pyydä viemään roskia mennessään. Kyllä se nyt kuuluu vieraanvaraisuuteen että vieraat voi nauttia ilman että miettivät jätöksiään. En pyydä tiskaamaankaan! Korkeintaan kakkavaipan ovat ottaneet ulos.
Meillä on taapero, joka tykkää tarkastaa roskiksen sisältöä aika usein, joten ei itsekään vastaavia juttuja sinne laiteta.
Käytetään niitä itsekin, ja vieraatkin, varsinkin yövieraat, saa heitellä sinne omat roskansa tilittämättä meille kuukautisiaan tai kondominkäyttöjään. En tykkää itsekään, jos yökylässä pitää jokainen vanulappu tai pikkuhousunsuoja (siteestä puhumattakaan) kiikuttaa keittiöön.
nukkumahuoneessa ja kiikuttaa siihen roskansa :).
lejä katselemaan.
-nro 14-
Vierailija:
Itse kyllä ajattelen vieraita sen verran, että vaikka itseäni ei haittaa kuukautissiteen kiikuttaminen keittiöön mieheni silmien alla, vierasta varmaan haittaisi. Vessa-roskis on muutenkin meillä tarpeellinen jottei keittiön roskis hirveästi kuormittuisi, vessasta kertyy shampoo-pulloja, vaippoja, vanulappuja sun muuta kuitenkin. Turhaan niitä kaikkia on kiikuttaa muualle, ja kannellinen roskis vessassa minimoi hajut sekä pitää kuukautissiteet poissa silmiltä. Harmittaa kun siskoni tai äitini luona pitää sekä kiikuttaa siteitä, että pelätä että verinen side aukeaa näkyville. Toisaalta jos on vieraissa kivat vaatteet päällä, ei ole mukavaa sulloa ne täyteen roskia!
Vieraita en myöskään pyydä viemään roskia mennessään. Kyllä se nyt kuuluu vieraanvaraisuuteen että vieraat voi nauttia ilman että miettivät jätöksiään. En pyydä tiskaamaankaan! Korkeintaan kakkavaipan ovat ottaneet ulos.
Tämä on vauva palsta, viettekö kakka vaipat keittiöön?
Minä laitan ne pussiin ja vessan kannelliseen roskikseen, silti haisee joskus läpi.
Ja roskista tyhjentäessäni (päivittäin) en tosiaankaan urki kuka vieras sinne on mitäkin heittänyt!
Itse toimin vierailla talon tapaan, jos on wc roskis, laitan siteet sinne, jos ei, kiikutan keittiöön, mutta koskaan ei ole tullut mieleenkään kailottaa, että vien veriset siteeni mennessäni!
sa. Seuraavalla kerralla oli kannellinen roskis, kun samainen kaverini tuli käymään ;-)
Meillä on kyllä roskis vessassa ihan kaikkia varten. Musta tuntuu tosi epämiellyttävälle olla kylässä jossa ei vessassa ole roskista sillon kun itsellä on kuukautiset. Anoppilassa ei roskista ole koska sielä ei enää asu ketään kuukautisista kärsivää ja on se vaan kiusallista jossain juhlissa kun keittiö on täynnä vieraita niin kuljettä sinne roskikseen joku side oli se sitten paketoitu paperiin tai muuhun. kyllä se varmaan aina jonkun huomion saa että sinne vessasta jonkun mytyn tuo kun muut syö. Silloin yleensä kyllä joko pidän pientä pussia itsellä " sidelaukussa" mukana johon voin siteen laittaa ja myöhemmin viedä roskiin tai sitten vien sen heti ulos roskikseen. Kyllä se vaan hankalaa on joka tapauksessa kun se niin helppoa olis vaan jättää se side vessaan jos roskis sielä olisi.
Ja kyllä sitä seksiäkin harrastetaan jos yötä ollaan, siis ei vessassa vaan ihan sielä missä nukutaan jos on sen verran oma rauha että pystyy harrastamaan ja haluja löytyy. Silloinkin se roskis olis ihan kiva juttu sielä vessassa!
Ja vielä omituisempaa, jos vieraanpitäisi viedä siteensä mukanaan. Haloo. En kyllä menis toistamiseen kylään...
Siteet saa käärittyä tosi pieneksi ja piiloon paperiin. Hyi **** jos joku laittaa roskikseen käärimättä!! Jos vessaan mennessään tietää että keittiö on täynnä porukkaa, ottaa käsilaukun mukaan ja laittaa käärönsä sinne, ellei uskalla käydä roskiksella vessassakäynnin jälkeen. Jos joku nai ollessaan meillä kylässä, ei kuulu minulle pätkän vertaa mitä tekee kumeille - en aio sellaisen takia laittaa vessaan roskista.
Omassa anoppilassa oli ennen roskis vessassa, mutta mulle tuli lopulta kiusallinen tunne jos laitoin sinne siteen vaikka miten käärittynä, koska siellä ei asunut siteiden käyttäjiä ja olisi ollut selvää että se on mun. Mielummin laitoin kääröni keittiön roskikseen, että oli jotain yksityisyyttä.
Eli kannatan tässä asiassa ehdottomasti enemmän talon tavalla toimimista kuin pakkoroskista kaikille. Ei omista arkaluontoisista roskistaan huolehtiminen huomaamattomasti nyt niin kohtuuttoman vaikeaa ole!
" onko teillä vessassa roskis vieraita varten" ??
Kantaako porukka sitten omatkin käytetyt kondominsa ja siteensä keittiön roskikseen!? Hyi iljetys! Meillä on vessassa roskis, sinne minäkin roskani laitan, ja oletan vieraiden tekevän saman. Tosin en voisi kuvitella missä vaiheessa kukaan ehtisi niitä kondomeja käyttää. Aikamoinen nymfomaani pitää olla jos ei kyläilyreissullakaan voi olla ilman!