Mikä oli se nimi, jonka sinä olisit lapsellesi antanut, mutta miehesi ei suostunut?
Kommentit (61)
Ei halua ajatella että siro tyttärensä olisi suopursu. :)
Itse kieltäydyin tiukasti miehen ehdottamasta Hectorista.
12 vuotta sitten halusin esikoistytöstämme JENNAN tai JANNAN, mutta mies suostunut (luojan kiitos!!)
Meillä on nyt sitten esikoisena Julia, se oli mieheni ehdotus ja siihen sitten päädyttiin :)
oli sama siis kuin 44 mutta eri perustein :D
mies päätti pojan nimen. Mun ehdotuksia ei kuultu, eli Topi, Ville eikä Valtteri käynyt. Tyttö jos olisi ollut, niin Venla ei käynyt. Mies ilmoitti että jos lapsi on tyttö, siitä tulee Veera.
Ainoa missä sain mieheni pään käännettyä, oli pojan toinen nimi.. onneksi ei tullut Kustia:)miettikää, Kusti.....
Ehkä ihan hvyä että ei laitettu nimeksi.
Jäi myös laittamatta: Marylou, Johnny, Harvey ja Tanniina.
Ei halua ajatella että siro tyttärensä olisi suopursu. :)
on yhtä paljon yhteistä kuin kihokilla ja karpalolla.
Siinä vaiheessa kun keskusteltiin eikä tiedetty sukupuolta mies ei suostunut kumpaankaan.
mutta nimiä, joista mä tykkäsin ja mies ei, olivat ainakin Anniina, Ronja, Rasmus, Olivia.
Inari, Alma, Riina, Rilla, elise, Inka, Viena. Muutamaa mietti mutta ei mikään kuulostanut hyvältä. Nimeksi tuli sitten Silva ja hyvä niin.
pistävät monen naisen pään sekaisin... ;)
Noo, oli itsellänikin mielessä Awa (Gartner, you know, ei Lordin soittaja).
koska se on aivan ihana nimi ja sukunimeemme yhdistettynä suloinen keijunimi.. Mutta mies ei tajunnut tuota Taikaa.. =0/
Mutta tytön lopullinen nimi on tässä ketjussa mainittu myös..
serkkujani molemmat. saamelaisia. miehen mielestä ne eivät olleet oikeita nimiä.
samaa nimeä serkun kanssa, oletteko vähän tekemisissä siis?
Eeli kuulostaa kuulemma ihan homolta ja tulee varmasti koulukiusatuksi.
Elias on sitten kuulemma joku hörhö runoilija.
Justus on jollain sen kaverin pojalla jota en oo koskaan nähnytkään. Tämä harmittaa vietävästi.
Julius aina se sanoo "rooman keisari"..
Ei käynyt, kun miehen kaverin nimi on Lauri. Oman ukkivainaani oli myös Lauri ja minusta se on nätti nimi ja sopisi mainiosti sukunimeenkin.
"tehtiin" tätä vauvaa vuosia, mutta mies ei vain tykännyt nimestä. Minusta kesti niin kauan, että Iisak olisi sopinut hyvin.