Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi tyhma kysymys; mutta miten tehdaan " alapesu" ? Silla bide-suihkulla kaiketi, mutta miten kummassa se onnistuu kastelematta koko alava...

Vierailija
24.10.2004 |

Miten kuivaatte itsenne/ lapsenne " alapesun" jälkeen? Pyyhkeellä vai vessapaperilla? Riisutteko housut/sukkahousut kokonaan pois ennen pesua?

Kommentit (172)

Vierailija
21/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen aamuin illoin alapääni käsisuihkulla vessassa ja mulla on wc:n kaapissa ihan oma pillupyyhe. Sieltä sitten vaan otan ja kuivaan. Ei missään yleisövessoissa tarvii ruveta pesemään. Kotona vain. Miten sä ap normaalisti peset alapääsi esim seksin jälkeen? Meetkö muka aina suihkuun? Meillä ainakin mieskin pesee alasuihkulla perseensä ja kyrpänsä seksin jälkeen.

Tää tais olla pikku provo...

Vierailija
22/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvopyyhe, mutta pillupyyhe on ihan eri, sillä kuivataan pelkästään pillua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa todella epähygieenistä! mä kuivaan isoon pyyhkeeseen koko kehon ja jos pitää tarkemmin kuivata alapäätä, otan vessapaperia. se on hygieenistä. märässä pyyhkeessä muhii pöpöjä vaikka kuinka pesisis usein ja kuumassa. esim. ravintoloissa PITÄÄ OLLA kertakäyttöpaperipyyhkeet käsien kuivausta varten, kangas pyyhkeet on KIELLETTY hygienian takia.

HYI HYI HYI!

Vierailija
24/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sit oppisin viel sitä suihkuu käyttään kun on noi pyyheasiat kunnossa. Entäs millainen muki? Muovia vai posliinia? Tämä tyttö laittaa nyt hygieniajutut kerralla kuntoon.

Vierailija
25/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakäyttökäsipyyhkeitä ja kasvopyyhkeitä? Ravintolat ja hoitoala on erikseen, ei niitä kotona kannata soveltaa. Vessapaperi tarttuu pilluun kiinni ja jää palloiksi sinne. Kyllä se pyyhe pesujen välillä aina kuivuu ja meillä ainakin vaihdetaan kaikki wc:n pyyhkeet kaks kertaa viikossa kun on lapsia jotka sotkee.

Vierailija
26/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla sellanen tavallinen käsipyyhe, osta joku tumma väri niin kuukautisveret sun muut töhnät ei näy niin hyvin kun toi ravintolatyöntekijä voi tulla katsastaan.

Vierailija
27/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koskaan tartu vessapaperi " pilluun palloiksi" joten en ymmärrä! Jos sulla on kovaa rautalankakarvaa niin leikkaa hieman karvoitusta, se voi vaikuttaa.

Tai kokeile laadukkaampaa vessapaperia.

Vierailija
28/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessassa kylpypyyhe ja mitä muuta sä sillä kuivaat kuin sitä pillua? Vai ootko säkin niitä tyyppejä jotka kastelee käsisuihkulla koko vartalon vessassa?

Vierailija
29/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei yleesä oo kuin viikset pillussa, eli ei oo karvoista kiinni.

Vierailija
30/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä täytyy mennä viemään äkkiä joku muki ja pyyhe vessaan. Ja rassaamaan suihkun reiät. Saako siitä sakkoja, jos ei ole hygienia-asiat kunnossa?

Vierailija
31/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee piikkejä koteihin. Ole onnellinen kun teille ei ole vielä tultu. Mutta tästedes varaudu!! Pillupyyhe pitää olla, mukista on luovuttu eu-direktiivien myötä. mukien käyttäjät on varmaan jotain vanhan kansan mummuja.

Vierailija
32/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ne kaapissa vai lattialla? Kun ei kai niitä naulaan voi laittaa, kun meillä ainakin kädet pyyhitään niihin naulassa oleviin pyyhkeisiin ja ois se jotenkin ällöä pyyhkiä käsiä samaan pyyhkeeseen ku persettä!

Vierailija
33/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaapissa naula, jossa se pillupyyhe roikkuu. Meillä on käsisuihkukin siellä kaapissa telineessä. Käsi ja vieraspyyhkeet on naulassa seinällä ja jokaisessa lukee mihin tarkoitukseen. Isä, äiti, poika,kädet, ystävät.

Vierailija
34/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kohdalla on kädenkuva, toisen kohdalla kasvokuva ja yhden kohdalla pillunkuva. Tietävät sitten vieraatkin, mihin mikäkin osa pyyhitään.

Vierailija
35/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi tulla teille mieheni kans kun oon mustasukkainen.

Vierailija
36/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa vaan kylään, älä sitten ihmettele,mitä varten se miehesi viihtyy vessassa ;)

Vierailija
37/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkeitä millä voi pyyhkiä mällit?

Vierailija
38/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kyllä oma kyrpäpyyhe, pesee kalunsa joka kerta huolellisesti vesassa käydessään. Siinä se kylppärin naulassa roikkuu käsipyyhkeen vieressä. Ei ole vaaraa että vieraat sitä käyttäisivät, koska vieraamme käyttävät varsinaista vessaa eivätkä kylppäriä.

Vierailija
39/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

muukin joka pesee alapäätään, sun mies. Sano multa terveisiä että jatkaa pesuja, mäkin pesen aamuin illoin.

Vierailija
40/172 |
24.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa nopeesti karvat (ja pikkuhousutkin) kuiviksi. Plussaa myös karvoituksen ilmavuus käsittelyn jälkeen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi