Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Työpaikalla, mitä asiakkaat eivät näe?

Vierailija
25.09.2004 |

.

Kommentit (395)

Vierailija
341/395 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kans lemppari nimiä asiakkaille hiivasta-huutajaan....

Sitten kun oltiin viettääs kassatyttöjen kans iltaa yhdessä naurettiin näille tyypeille.Suurin osa noista asiakkaista oli kyllä suoraan hullujen huoneelta tulleita.

Vierailija
342/395 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoisen hurjat jutut kansliassa. Ei niin rankkaa työtä muuten olisi jaksanut.

Toisaalta, kylläpä myös asiakkaat oli suuri osa huumoripitoista sakkia, löivät leikiksi aika hyvin oireensa jne. Tyyliin " soiko täällä puhelin vai kuulenko ääniä?" Hiemanko tuo jäi elämään henkilökunnan keskuuteen!

Ei mitään sen pahempaa, ainakaan siinä sairaalassa missä itse olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/395 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni oli merkkihuollossa asentajana ja kertoi, että aina kun joku henkilökunnasta tarvitsi omaan autoonsa jotain osaa, vaihdatettiin ko. osa asiakkaalla uuteen. Ilmoitettiin vaan että tämä täytyy vaihtaa uuteen. Varsinkin naisten autoihin tekivät hirveästi tarpeetonta remonttia :(

Vierailija:

mutta häh-hää, korjaamo jäi kiinni :o) Olin myymässä Audiani ja kun ostaja oli tulossa katsomaan, vein sen merkkihuoltoon kun akun tyhjentymisen yhteydessä cd/radio-soitin oli mennyt toimimattomaksi. Huollosta soitettiin ja sanottiin, että koko vehje on sökönä ja haluanko tilata uuden soittimen (Saksasta) hintaan 2000¿. No, en halunnut, kun ostaja oli tulossa seuraavana päivänä. Ostaja vei auton sitten itse huoltoon ja soittimesta oli vain palanut sulake, joka maksoi 20 ¿!!!

Epäilen, että samainen merkkikorjaamo laskutti minulta aikaisemmin myös turhaan rikki menneestä takalasinpesurin moottorista (1000 mummoa), kun todennäköisesti kyseessä oli vain irronnut letku... ihmettelen kukahan vetää välistä nuo rahat...?

' -autojen MERKKIhuollossa laskuttavat asiakkailta ihan turhia keksittyjä vikoja ja haukkuvat asiakkaita vaikka millä nimillä'

Vierailija
344/395 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävin poikani yläasteen vanh illassa, jossa sai tavata opettajia. Nuorelta kotitalousopettajalta lipsahti, että " kovin se teidän X on mukava poika, oikein mukava ja herttainen, mitään ongelmia ei ole ollut. Ihan olin hämmästynyt, kun opettajan huoneessa puhuttiin X:n olevan niiiiin hankala, en meinannut uskoa, että kyseessä on sama poika!" .

Juupa juu. Lapseni siis on ihan " normaali" teini, jolla on jostain syystä ollut sukset ristissä tasan yhden opettajan kanssa. Olen käynyt opettajien kanssa keskustelemassa, rehtoria myöten ja muilta on tullut ihan hyvää palautetta, paitsi tältä yhdeltä.

Vierailija
345/395 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sama joka syytit kaikkia av:laisia jos teet itselles jotain kun itsetuntosi on niin pohjamudissa tän palstan takia :)

Vierailija
346/395 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin miettinyt, et jaaha, tuollakin on v-painetta, siks on niin turvonnut ja jaaha, tuolla on sekin ja sekin koe otettu joo.

Vierailija
347/395 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä petipotilaana ties kuinka monta vuotta ja tytär ei edes äitienpäivänä tule käymään. Sitten kunto huononee, ja selvästi nähdään ettei kauaa jaksa. Sitte moititaan hoitajat, lääkärit ja sukukin siinä sivussa. Olisi joskus ollut katsomassa kun äitienpäivänä kyyneleet hänen äitinsä poskilta pyyhin, kun kukaan ei tule katsomaan. Kyllä teki pahaa..

Onneksi en enää vanhuspuolella töissä ole..

Vierailija
348/395 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä valmistettiin tuotetta x (ei elintarvike). Tuo x oli siis puolivalmiste, joka myytiin yritykselle B. Yritys B käytti tuotetta x oman tuotteensa valmistamiseen, joka oli tavarataloissa myytävä hygieniatuote ja kaikki ihmiset käyttää niitä tuotteita päivittäin/säännöllisesti.

Tässä Yritys A:ssa kun oltiin pihejä niin tuotetta x " jatkettiin" epäkurantilla tavaralla. Eli " paskaa" suoraan sanoen heitettiin sekaan, joka saattaa aiheuttaa joillekin ihmisille lopputuotteessa oikeesti allergiaoireita!

Kerran Yritys B otti yhteyttä ja sanoi, että onkohan Yritya A:n heille myymä tuote x jotenkin muuttanut koostumustaan? Pomo sanoi, ei ole, teidän labratestit ei vaan ole onnistuneet! Yritys B on ikivanha, alunperin suomalaisomisteinen perusteollisuusyritys, josta ydinbisnes erkaantui vuosia sitten ja jenkkifirma osti sittemmin tämän Yritys B:n. Ehkä firman työntekjä tunnistaa mikä tämä firma on... Suosittelen, että tarkastatte omassa labrassanne raaka-aineittenne koostumuksen ettekä luota sokeasti toimittajan labra-analyysiin!

Tämän saman Yritys A:n johtaja myös kaski mua viilaamaan yrityksen kirjanpitoa " suotuisaksi" . Siinä sitten olin kusi sukassa kun tilintarkastaja ihmetteli varaston arvoja ym....

Vierailija
349/395 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut kahdessa eri kaupassa töissä lihatiskillä. Toinen pieni marketti ja toinen cittari. Molemmissa kyllä jauhettiin ne vanhat lihat jauhelihaksi, ja sitä sitten myytiin irtotavarana. Samoin tiskissä oli molemmissa kaupoissa paljon tavaraa, josta päiväys mennyt. Kuluttajapakkaukset vain avattiin ja lihat laitettiin isohin gn-vuokiin. Samaa tehtiin mm salaateilla, kalavalmisteilla ja leikkeleillä.

Jotkut vanhat tuotteet grillattiin. Illalla nämä sitten vietiin kylmään ja joku sitten pakkasi nämä ylijäämät kypsät tuotteet kelmuun ja halvalla kilohinnalla ne tekivät hyvin kauppansa. Tosin aika usein ne kypsät lihat makasi siellä kylmässä päiviä jopa viikonkin ennen pakkausta.

Hyi helvetti, mä en osta ikinä enää mistään kaupasta mitään lihatiskiltä! Enkä lihaa kuin tehtaan paketissa. Ja olkaa kilttejä älkääkö kertoko karmeita tarinoita, miten tehtaalla pakataan vanhaa ja lattialle tiputettua lihaa =)

Vierailija
350/395 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kärpäset sormella vex ja asiakkaalle tai jos tulee valittamaan kärpänen pois ja heilautus pilillä lasissa niin vaahtoo kivasti ja myyntiin. tietyt pullot kerää sadoittain kärpäsiä ym toukkia ,siivilöidään vaan ja myyntiin.... vanhaa kermaa myydään maitoja mehuja ym.

asiakkaita haukutaan ja hymyillään naamaa vasten .

jos kossu loppu jatketaan vedellä ja täysillä menee.....

Vierailija
351/395 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä hittoa te sillä alalla roikutte, kun vihaatte työtänne ja asiakkaita noin paljon?

Aina olen tuntenut, että tarjoilijat katsovat pitkin nokkavarttaan, enkä mm siitä syystä ravintoloissa viihdy. Mutta jos puoletkaan näistä tarinoista on totta, niin huh huh. Kyllä olette onnetonta porukkaa.

Ei onnetonta vaan ihan helvetin alipalkattua...

ja kokeilepa itse edes yhtä iltaa kiireisessä ravintolassa, salissa tai keittiössä - kyllä siinä alkaa hermo kiristymään kun työnantaja säästää palkkakustannuksissa ja neljä tarjoilee 200:lle.

Vierailija
352/395 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me täällä Vauva-lehden toimituksessa nauramme teidän " av-mammojen" jutuille. Muilla palstoilla hitusen fiksumpi meno...

Vierailija
353/395 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne soittaa ja kyselee jotain todella typerää joka ei edes kuulu meidän viraston juttuihin ja ja naureskellaan niitten kustannuksella.

Monesti ihmetellään että miten toikin uuvelo uusavuton kykenee omia asioitaan hoitaa edes ja ihmetellään toisillemme että mikähän idiootti tuoki oli jolle ei mennyt asia heti jakeluun tai joka ei siitä paperistaan löytänyt käsittelijän nimeä..

Kyllä aika moni ihminen jättäs soittamatta meidän puljuunkin jos tietäs mitä sinne ystävällisen äänen taakse kätkeytyy..

Vierailija
354/395 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viis välisiivouksista. En mene koskaan enää yksityiselle, ainoastaan kunnalliselle.

t: shg

Vierailija
355/395 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huumori on niin mustaa, että sitä ei soisi potilaiden kuulevan. Raskaassa työssä auttaa kummasti jaksamaan. Joskus tulee potilailtakin sellaista tekstiä, että nauretaan vedet silmissä.

Vierailija
356/395 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokki ja ylpeä työstäni. Käytän aina puhtaita hanskoja kun kosken ruokiin, pesen jatkuvasti käsiä. Olen itsekin nirso ruokien ja puhtauden suhteen joten mottoni on: En tarjoa asiakkaalle sitä mitä en itsekään söisi.

Jotkut työkaveritkin pitävät minua yliherkkänä, mutta asia on tärkeä enkä halua missään nimessä mokata työssäni.

Ainoa asia mikä harmittaa on se, että vaikka teen kaikkeni asiakastyytyväisyyden hyväksi ja annan parastani, tuntuu ettei asiakkaalle riitä mikään. Siitä tietty jurputan keittiön puolella ja vedän joskus herneen nenääni. Mutta periaatteestani en lipsu, masennun ehkä hetkellisesti mutta en luovuta.

Tämä ei otsikkoon mitenkään liity, mutta oli jo tässä vaiheessa pakko kommentoida.

Menkää itseenne ravintolatyöntekijät ja edustakaa ammattiamme ja lopettakaa kamaluuksien kertominen ja varsinkin tekeminen, alkaa hävettämään!!!

Vierailija
357/395 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: Toinen ammattiylpeä kokki.

Vierailija
358/395 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sattumalta tiedän että esim. toimittajat nauraa ihan maha kipeenä ihmisten tilityksille ja juttuaiheille välillä ja kuvankäsittelijät lehdissä esim. käsittelee ja rajailee ihmisten kuvia porukalla niin että saa ihan hervottomia nauruja. Että kyllä ne muutkin kun duunarit osaa ;)

Vierailija
359/395 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin vihaan teitä sairanhoito yms alalla olevia tunteettomia kusipäitä.

Vierailija
360/395 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän lopettaa varmuuden vuoks kebabin syönti...