Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Työpaikalla, mitä asiakkaat eivät näe?

Vierailija
25.09.2004 |

.

Kommentit (395)

Vierailija
301/395 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että haudankaivajat oikeasti itkevät kun kaivavat pienen lapsen hautakuoppaa. Siinä on isonkin miehen hermot koetuksella kun on täytettävä esim. syöpään kuolleen kolmevuotiaan hauta.

Oletteko koskaan ajatelleet miten ihmisen mielenterveyteen vaikuttaa osallista hautajaisiin monta kertaa viikossa,olla tukena itkeville läheisille kun valitaan kaunis hautapaikka?

Mieheni on töissä hautausmaalla pienellä paikkakunnalla,siksi sekatyö.

Vierailija
302/395 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäistavarakaupassa:

- päiväysvanhat nakit huuhdeltiin ja laitettiin irtomyyntiin

- huonontuneet kaalit raksittiin ja laitettiin uudestaan kelmuun

- homeiset juustot raksittiin ja laitettiin uusiin kelmuihin

- asiakkaiden kustannuksella nauretaan joka paikassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/395 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ EN ENÄÄ IKINÄ KÄY KAUPASSA,EN SYÖ RAVINTOLASSA,EN NUKU HOTELLISSA ENKÄ LAIVALLA! PAKKO KAI KASVATTAA RUOKANSA ITSE JA KITUA KOTONA JOS SAIRASTUU!

Vierailija
304/395 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisiköhän poliisit mitään auttaakseen meitä " autuaan tietämättömiä lastemme riepottelusta" jos jättäis tutkintapyynnön?? Saishan sen kirjottajalta tietoon missä näin tapahtuu. Kyse kuitenkin VIATTOMISTA IHMISLAPSISTA ja mielestäni tuo kuullost jo aika vakavalta!!

Vierailija
305/395 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en itse ole onneksi vastaavaan koskaan törmännyt. Dementikkojen edesottamuksille kyllä nauretaan..

Vierailija
306/395 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selän takana, heidän huonoa ääntämystään ja ulkonäköään

matkitaan ilveillen. Ainekirjoitukset luetaan kollegoille ja

nauretaan makeasti. Parhaat palat kootaan yhteen ja lähetetään sähköpostilla muille kollegoille päivän piristykseksi.

Vierailija
307/395 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välineidenhän pitää olla steriilejä kun tehdään invasiivisia toimenpiteitä. No lääkärikeskuksessa on jokin kuumailmakaappi 70-luvulta jonka toimivuudesta ei ole täysiä takeita. Laite on niin vanha että sitä ei kukaan suostu enään edes huoltamaan.

Mit' se ään takeita ei siis ole kun ihmiset tulee luomen poistoon yms että välineet jolla kirurgi leikkaa ovat oikeasti steriilejä. Mutta maksu on kuitenkin kova asiakkaalle.

Itsellä hankaluuksia enään mennä mihinkään yksityiseen paikkaan potilaaksi kun olen nähnyt että näinkin tärkeässä asiassa mennään riman alta säästöjen vuoksi.

Vierailija
308/395 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks pitsanvääntäjä niisti nenänsä paperiin ja seuraavaksi laittoi kätensä pesemättä pitsataikinaan. Näin sen ja sanoin että tilaus peruttu, hyvää loppuelämää!

Vierailija
309/395 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt kuinka lattialle tippuneet suolet on vaan laitettu takas saaviin ja eikun täyttämään. Ja ohjeistushan on ehdoton, että tippuneet/lattialla käyneet suolet olis heittävä menemään. Ne on vaan niin pirun kallista tavaraa. Ja ihan yks suomen suurimmista valmistajista tämä. Mukavia grillailuhetkiä!!

Vierailija
310/395 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistajat kestitti naikkosia iltaisin, pitsatarvike astioista syötiin sormin, osa oli homeessa ym... Ei puhettakaan hygieniasta.

Kaveri kertoi, oli ollut kerran mukana bileissä.

Vierailija
311/395 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä?

Vierailija
312/395 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan törmännyt turhiin laskutuksiin, mutta omistajista kyllä puhutaan ja arvostellaan.. Ja ikävä näin naisena myöntää, naisen auton kyllä tunnistaa.. Sille sitten naureskellaan, kun viidettä kertaa oiotaan samaa kohtaa puskurissa, että eikä rouva Nieminen vieläkään muista missä se kivi siinä pihalla on.. Joidenkin autojen " siisteyttä" myös kauhistellaan, samoin liian pitkiä huoltovälejä.. Paljonpa siinä säästää, kun sitten auto hajoaa ennen aikojaan.. Jotkut myös penkovat kaiken, musiikkimakua naureskellaan, samoin naimisissa olevan miehen kondomi piiloa.. Ei taida asiakkaat oikein ymmärtää, miten paljon auto paljasta..

Vierailija
313/395 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostellaan aika huolella kaikki ns. hankalat vanhemmat.

Lapsia ei haukuta mutta vanhempia sitäkin enemmän.

Jos lapsi on huonokäytöksinen ja levoton muttei mitään neurologista vikaa ole, syy on vanhemmissa totta kai. Ja tästä me sitten aina jauhetaan.

ope

Vierailija
314/395 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta auringon alla... sitä saa mitä tilaa... tosin aina ei edes käytös auta jos ulkonäkö tökkii jonkun silmää.... näemmä... :/

Olen aina ollut asiakaspalvelussa ja pitänyt siitä. Tätä ketjua lukiessani asia on vain vahvistunut; en kosta hankalille asiakkaille vaan yritän ottaa sen haasteena. Tosin ylimielisesti käyttäytyviä asiakkaita on pakko joskus mollia työkavereiden kesken, että taas jaksaa hymyillä. Mutta asiakaspalvelu on silti ihanaa! Ja mikä työvoitto, kun hankala ja valittava asiakas muuttuukin ystävälliseksi tai mörökölli alkaa puhumaan! Ja tietysti harmittaa, jos toistuvasti hyvästä asiakaspalvelusta huolimatta asiakas on täysi p.... On mulle ylilyöntejäkin sattunu, ihminen kun oon... Joskus ottaa niin pannuun et tulee tiuskittua ja heiteltyä tavaroita asiakkaankin nähden. Ja olen huomannut eri aloilla ollessani, että ne asiakkaat jotka maksavat vähiten, vaativat eniten. Eli parin euron ostoksia tekevä on kuin kuningas ikään, mutta muutaman kympin asiakas käsittää minutkin ihmiseksi. Ja nyt toisenlaisella alalla olevana voisin verrata hintoja muutaman kympin ja muutaman satasen asiakkaiden välillä: sama juttu.

Muuaman vuoden olin grillillä ja ikinä en mene maanantaina asiakkaaksi, enkä varsinkaan osta mitään salaattia ja hampurilaisia vältän. Turhaan tässä niitä yksityiskohtaisesti käymään läpi, kun ravintolajuttuja jo paljon ollut. Eikä mitään yllätyksiä mulle ainakaan. Koskaan kuitenkaan en ole kipeäksi kenenkään sapuskoista tullu. Grillillä ollessani harmitti, kun en voinut asiakkaita ruuan suhteen niin hyvin palvella, kuin olisin halunnut. Nyt kun itsetunto on parempi sanomaan asioista, en toiste mokomaan suostu. Ruuan kanssa hygienia ei voi koskaan olla liian tarkkaa ja päiväyksiä ei ole turhaan tuotteisiin laitettu.

Mitä asiakkaat eivät näe? No, ruokaan liittyviä en viitsi enää tähän laittaa, joten kommentoin myyntimiesten touhuja.... Eräässä toimistossa ollessa riitti pitkään hauskaa kun eräät toimistotarvikkeita kauppaamaan tuleet miehet käyttäytyivät kuin pellet. He eivät saaneet " leipää" mutta me saimme sirkushuveja. Kaupustelijoita käy toimistoissa yhtenään, joten jottei liikaa ärsyttäisi niistä revitään huumoria. Sori vaan! Ei on suomenkieltä ja tarkoittaa ei. Myyntityypit jotka eivät sitä sanaa ymmärrä, saavat takanapäin jutunaihetta, olivat he sitten suoraan kaupustelijoita tai puhelinmyyjiä.

Ja mitä juoruiluun ja muutenkin takanapäin puhumiseen tulee... eikö meidät naiset ole juuri sitä varten luotu? En tunne ketään joka ei siihen sortuisi, vaikka kuinka yrittäisi olla sortumatta. Sen ei pitäis olla yllätys kenellekään, varsinkaan jos työpaikalla yksinomaan naisia...

Nyt tuli asian vierestäkin, mut tää on vallaton ketju ja hauskoja provoja. Ihan kaikkea luettua ei kantsi uskoo, ;)

Vierailija
315/395 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo suosi suomalaista

Vierailija
316/395 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viime viikolla kuuntelin kahden lääkärin keskustelua ja nauramista taukohuoneessa.

Olen sairaanhoitaja ja valitettavasti nämä keskustelut on tuttuja.

Eivät kuitenkaan onneksi päivittäisiä mutta tätä tapahtuu.

Vierailija
317/395 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitriiniin myytäväksi. Dynoista myydään kevyesti pari-kolmeviikkoa sitten vanhaksi menneitä salaatteja (irtomyynnissä siis).

kauppaan kun astuu, on ku9in palaisi 70-luvulle...

Vierailija
318/395 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hauskahan tätä ketjua on lukea...

...mutta mulle tuli paha mieli sairaalan siivoojasta, joka kostaa koppaville hoitajille pyyhkimällä näiden työpöydät, puhelimet ja yksityistilat saastaisilla vessa- ja muilla räteillä.

Ei siinä muuten mitään, mutta onko siivooja tullut ajatelleeksi, että hänen toimiensa takia joku ihminen saattaa kuolla? Pahoin sairailla ihmisillä vastustuskyky on minimissä, ja hoitajien välityksellä joku tällainenkin ihminen voi saada elimistöönsä bakteereja, joita elimistö ei kestä. Ehkä tämä siivooja on jo tietämättään tappanut jonkun syöpäsairaan tai keskosena syntyneen...

Jos ketju ei olisi niin vanha, ilmoittaisin tuon yhden tapauksen kyllä poliisille. En tiedä ottaisiko kukaan asiaa todesta ja viitsisikö nähdä vaivaa... mutta eihän me täällä oikeasti suurin osa anonyymejä olla. Melkein kaikki kirjoittelemme kotonamme näitä juttuja, eikä meidän jäljittämisemme ole kovin kummoinen juttu.

Itsekin olen ollut ruoan kanssa tekemisissä töiden puolesta, ja kaikenlaista on nähty ja tehtykin. Kaikkeen ei vain voi puuttua, eikä kaikkia hygieniasuosituksia oikein edes pysty noudattamaan ilman, että työnteko alkaa jo muuttua mahdottomaksi (esim. joku hanskojen vaihto aina ruoka-aineesta toiseen siirryttäessä - joskus niitä hanskoja pitäisi olla sitten vaihtamassa puolen minuutin välein)... Mutta on minulle tullut mieleen, että mitä jos joku vastustuskyvyltään heikko syö epähygieenistä ruokaa.. eihän se meitä terveitä oikeasti haittaa, jos syömme tietämättämme lattialta noukittua... mutta joku raskaana oleva voi saada keskenmenon tai vanhus niin pahan vatsataudin, ettei siitä selviä...

Vierailija
319/395 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla liian tarkka sääntöjen noudattaja, lattialle tippuneet pilleritkin laitan hävikkikippoon en ikinä jaa potilaalle.

No ruokakärrystä syödään viikonloppuisin luvatta ruokaa jos potilaille jaon jälkeen jää ylimääräistä. muuta ei tule mieleen, varmasti jotain on.

Vierailija
320/395 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oltiin kyllä kiitettävän hygieenisiä, kun oli avokeittiökin ja asiakkaat olis nähneet jos lattialle tippuneita pihvejä olis paistettu, mutta siellä oli TORAKOITA. Myrkyttäjä oli kuulemma käynyt, ilman toivottua tulosta. Yksi tarjoilijoista kertoi, että niitä oli väliin salin puolellakin...