Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä seikkoja sepität av:lla?
01.06.2010 |
Ite usein epäilen, että moni täällä valehtelee/liioittelee lastensa lukumäärän saadakseen tavallaan "pontta" perusteluihinsa. Tyyliin "Kyllä mä neljän alle kouluikäisen äitinä tiedän nämä asiat".
Ite en nyt muista oonko valehdellut mistään täällä, mut kertokaa te omat yleisimmät valheenne?
Kommentit (2)
en oikein edes tajua että miksi niin pitäisi tehdä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta itse aloitukseni pointtiin liittyvissä asioissa en sepitä.