Julkkikset! Keskustellaan tämän otsiko alla! Me samassa tilanteessa olevat?
Ei nimiä kuitenkaan julki!!!!!
Onko kiva palstailla? Musta on vapauttavaa kun kukaan ei oikeasti voi tunnistaa tämän koneen välityksellä....
Kommentit (184)
Sori,mutta enmä niistä erorahoista...On kuitenkin hyvä et on joku mies kuvioissa...Jos tarttee vaik vääntää joku ruuvi tai jotain.Tosin Kimistä ei ole mulle kaappien päältä mitään ojentelemaan.Ei se yllä vaikka ostettiin sika makee emännänjatke ranskasta.
Mä en oo ihan varma,et ootsä terpeeksi iso julkkis tällä palstalle.Sun pitäs viel vähän saada itselles lööppitilaa...
Ainiin,Kaivo in muuten kiinni..Olisko viisykkönen mitään?Tietty Funin tai siis Villen kautta saatais varmaan Kaivolle yksityiskekkerit..Mutta toisaalta on ihan kivaa jos joskus on taviksiakin paikalla..
voi puhua asioista jotka koskettaa meitä kaikkia
-vanessa-
Teemulla oli eilen pikkujoulut, se ei tullut aamuksi edes kotiin, oon ihan hysteerinen missä se on.
Tuliko se Teemu illalla kotio? Se lähti mun luota sunnuntai-iltapäivänä noin 15 jälkeen. Se sanoi mulle ettet sä pahastu. *täytyy soittaa seiskaan*
Martina
Te ette ole ihan meidän tasoa joten voisitteko ilman sen kummempia mölyjä poistua tästä seurasta.
Meidän ei tartte alentua tollaisten seuraan.
Ja lehdet jaksaa koko ajan puhua meidän kriisistä... Kyllä me sen k:n pistän kuriin vielä. Onnex ei ole avioehtoa, jos nimittäin se ero tulee.
Jenni
Ihanaa!!!!
Teemu tuli just kotiin pikkujouluista. Oli ostanut samalla reissulla uuden Mersun jostain näyttelystä, siis vittu mä en kestä, meillä on niitä jo 17 kpl ennestään. Mitä vittua se niitä tänne trokaa. Ei ne mahdu minnekään.
Tänään mennään kattoo uutta asuntoo jota Teemu rakentaa vanhemmilleen Nöykkiöön. Ihana hailakankeltainen väri ja melkein 500 neliöö.
Kohta ko toi reissusika herää niin saa naida muakin, varmaan taas pannu kaikkia vastaantulleita naisia ravintolassa, ne roikkuu siinä aina ja haluavat ottaa suihin vessassa. Kumii olen sen pakottanut käyttämään aina. Enää en edes eroa harkitse, pojat pitää ainakin kasvattaa isoiksi ekana. Sit vois lähtee ja ottaa mulle kuuluvan osan Teemun rahoista mikä ei ole ihan vähää.
Siis mustakin on ollut niin paljon juoruja kaikissa lehdissä viime aikoina, joten ajattelin ihan oikaista muutaman väärinkäsityksen.
Siis Todellakin olen vain ja ainoastaan käyttänyt sitä ihmevoidetta mitä lehdissä mainostan ja hampaani ovat pysyneet hyvinä ja valkoisina vain käyttämällä Pepsodenttia. Ja mitä rintoihini tulee, nekin on ihan aidot. Muutenkin kaikki pahat juorut on ihan puuta heinää, koska olen ihan tälläinen maanläheinen ystävällinen ihminen.
T: H. L
me todellakin vesan kanssa vaan juteltiin eri puolilla suomea hotelleissa. Mäen tajua miks kukaan ei usko mua?!
-Marika f
Tästä se työ kodin, uskonnon, isänmaan ja ydinperheen hyväksi alkaa!
Nina M.
Mitäs rakkaille siskoille kuuluu? Entäs Villelle,Matille?
Mä olen niin onnellinen! Niken kanssa suunnitellaan häitä täydellä tohinalla.Häistä tulee ihan sikamakeet,parasta mitä rahalaa saa! Mä haluan paljon vieraita!!
Ei olis vaan uskonut että mä saan niin isot häät. Kyllä kannatti osallistua missikisoihin..Hinta oli pieni, eikä se maklunen niin paha pantava ollut kun piti silmät visusti kiinni.
Onneksi Nikellä on rahaa tulossa, perintöä odotellessa siis. Tietty jos olisin onnistunut pokaa jonku kiekkoilijan, nhl-sellaisen niin rahaa olsii jo nyt käyutössä sikana.Ei tarttis odottaa..Onneksi suku on luvannut maksaa kaikki hääkulut.
No,jatkan surffailua,kattelin just hääpukuja...En titetnkään hanki pukua suomesta vaan maailmalta!
T:Heidi
Kh rules...
Tulin tänne purkamaan tuntojani, koska olen yksin, aivan yksin. En tajua kuinka joku voi jättää minut yksin tähän oravanpyörään. Vei vielä tyttärenkin mukanaan. Kenestä ois minulle lohduttajaksi. Täällä näyttää nuoria tyttöjä pyörivän..kelpaisinko minä 49-vuotias miehekäs mies jolle kulle? Martina, Marika, Jasmin..ja ketä kaikkia täällä nyt pyöriikään. Mutta ei olisi se Viivikään huonompi..tai vaikkapa Sirpa! Ottakaapa yhteyttä!
Tosin ekaksi pitää hoitaa se sairaus ternimaidolla kuriin, mutta sen jälkeen olen villi ja vapaa.
t. J. Parviainen
En ole nähnyt kullannuppuani yli 3 kuukauteen. Ne vankilan pomot ei kyllä yhtään ajattele miten omaiset jaksaa. Mulla on Mattia niin ikävä, itku kurkussa oon koko ajan kun mietin omaa kultaa. Joudun käyttää unilääkkeitä, että saan unta, kun Masa on koko ajan mielessä. Kävin tänään Prismassa ostoksilla ja ostin rakkaalleni kassillisen Adidaksen lenkkareita, paitoja, sukkia ja tuulipukuja. Aion viedä sen Kakolaan jouluksi niin ei tarvi Matinkaan kulkea samoissa retkuissa. Tää on tosi rakkautta. Perkules meitä ei erota kukaan. Hyppyrissä mentiin naimisiin ja alas ei vajota!
Itku tuli nytkin kun kirjoitan tätä. taas on menny paketti nessuja tänään. Mä oon vähän samassa tilanteessa kuin Jussi P.:kin, joten jos Jussi haluut niin mä voisin textata sun kanssa. Jos siis haluut. Mä meen nyt laskemaan lampaita jos se uni tulisi. Matti ei enää kauan niin nähdään. I love you Matti.
With love, Mervi
leikkiä puukkohippaa Masan kaa. kuule lopeta säkin se mustanmakkaran syöminen suruun, ota ternimaitokapseli kielenalle. Ai mutta sä oletkin varmaan jo saanu maistiaiset, asuihan Jussilat siinä teidän vieressä. Satuitko muuten näkemään ikkunasta sen onnettoman tapahtuman?
T. Jussi P.
Kova on ikävä Petteriä ja Mattia. Yritän kuitenkin lohduttautua, että edes Matin näen kohta. Tapahtumaa ei nähty kun oltiin keikkabussissa matkalla Masan keikalle ja sitten tuli järkyttävä uutinen. Ei tahdo vieläkään uskoa todeksi...mutta ei nyt siitä enää enempää.
Ihanaa kohta lähden viemään adidas-kassia matille. Pusi pusi Matti..lähetän tässä matille lentosuukkoja kakolaan. Meillä on sellanen sopimus Masan kanssa, että katsotaan kuuta aina samaan aikaan illasta ja ajatellaan toisiamme.
Yritän nyt käydä uudestaan nukkumaan, jos nyt saisi unenpäästä kiinni.
t. Mervi
Mutta ei se oo niin kamalaa ku matilla ja mervillä mun mielestä.
Nimim. Villen Minttu.
Voi V***U!
Arvatkaa mitä..Kipasin hetrki sitten autotallilla ja mitähän siellä oli? Lahjanaruun kääräistu ferrari. Teemun lahja mulle siis. Voi helvetin kuustoista, mä olen sanonnut ettei tähän kämpään tuu enää yhtään autoa!!! Nyt sitten muka mulle joululahjaksi..Itselleen se sitä haluaa kuitenkin.... No saa nähdä mitä muuta on nyt sitten hankkinut.
Mitens Jensku muuten, oletteko Kimin kanssa joulun yhdessä? Laittoko se sun hepan sillon makkaraksi kun oltiin siellä Villeln linnalla ranskassa..?En muista...No, ostaa sitten varmaan uuden kaakin..
Mitäs muut tytöt, mitä lahjaksi luulette saavanne?
Sirpa
P.s Ostin pojille tosi makeita leluja tarjoustalosta
Ei olla Kimin kanssa joulua yhdessä. Kimi lähtee Finnairin turistilennolla Pattayalle bailaamaan kavereidensa kanssa ja mä meen Thomasin kanssa Ypäjälle. Ai niin, mutta voisitteko Sirpa ja kumppanit olla hiljaa näistä meidän suunnitelmista, kun ei haluta Seiskaa paikalle.
Mun pitää nyt mennä kun Thomas soitti, että hepalle pitäisi käydä ostamassa ruokaa. Se on nyt ciao!
T. Jenni D.
P.S Mä en enää mielellään käytä sitä D-R-nimeä. Tää mun sukunimi on paljon parempi
..... ai täällä on meille ihan oma palsta, aika jees. En oo uskaltanukaan käydä netissä sen jälkeen, ku joutui jäämään linnan juhlista pois, ettette rakkaat siskot arvostelisi mua ja H:ta, kun oli toi vauvakin vielä niin pieni.
Jouduin kyllä turvautumaan korvikkeeseen linnan juhlien aikaan, koska juotiin kuohuviiniä ja siihen se imetys sitten tyssähti. No, mut H ie oo sillei pahoillaan, ku sano ettei tissit sit rupsahda niin paljon.
Mua vaan vähän pelottaa, kun H puhui, et se lähtee kaivolle uutena vuotena. Jos se vaik pettää mua, kun te kaikki kauniit ootte kuitenki siellä... Mut ainii, voinhan mä lähtee messiin, kun en enää imetä !!! Jeees! Nähdäänkö siellä tytsät???
T.M-K
Mä oon nyt jättänyt sen Eremenkon lopullisesti. En jaksanut katsoa sellaista, joka jaaraa kahden naisen välillä. Mutta nyt oon ihaan mielettömän rakastunut. Se mun mies täyttää kaikki mun toiveet, on rahaa ja kaikkea enemmän kuin sillä Eremenkolla. Ajattelin nyt kun Jennikin on täällä, että sopisko, että tulisin sun ja Kimin väliin? Tehtäis niinku niin, että Kimi näyttäisi pettäjältä ja sä Jenni saisit sit helpon avioeron ja hyvät erorahat. Eikö kuulosta kivalta? Kaikki hyötyisi tästä. No mutta jos mä nyt lähen etsimään Kimin numeroo ja tuu Jenni sitten huomenna Kaivolle, jooko? Niin jutellaan kuviot selviksi.
T. Martina RealLeaf