Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen alusvaateliike on Change, onko paljon kokoja?

Vierailija
31.05.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvin istuvia malleja ja myyjä mittaa kokosi. En käy enää missään muualla! Koot ovat aavistuksen pienempiä kuin normaalisti ostan.

Vierailija
2/9 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa pieni ympärysmitta ja iso kuppi? Kävin kunnon liikkeessä tsekkauttamassa kokoni, joka muuttui tosi paljon, ja nyt pitäisi löytää uusia liivejä edullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changessa on suht hyvin kokoja - paremmin kuin missään perus-lidexissä tms. Isoimman kokoisissa ei ole enää kovin paljoa valinnanvaraa esim. värin suhteen, mutta perusliivit löytyy kyllä. Jos ei tarve ole akuutti niin kannattaa odottaa -50% päiviä, niitä on aina silloin tällöin. Tai ostaa nyt parit ja sitten lisää.

Minulla tosin raskauden loppuvaiheessa kuppikoko oli J ja silloin nippanappa meni Changen isoimmat liivit päälle, eli loputtomasti sielläkään ei niitä kokoja ole...

Vierailija
4/9 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kokoa käytät?

Itse olen ihastunut Felinan ja Primadonnan liiveihin, ovat tukevia ja laadukkaita ja ennenkaikkea kauniita.

Vierailija
5/9 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palvelu, anna myyjien mitata kokosi - näkevät kuppikoon silmämääräisestikin... Mutta rinnanympärys pitää tietty mitata, jos et itse tiedä/tai ole varma.

Itsekin luulin väärin, vaikka olen myynyt rintsikoita joskus 20 vuotta sitten.

Kokoja ja malleja on paljon. Kandee liittyä jäseneksi. Toki hinta on toinen kuin halpsikaupoissa, MUTTA laatu ja palvelu onkin sitten jo ihan toisessa luokassa.

Toki saat kyllä alusvaatteisiin palamaan joillain muilla merkeillä vielä tuplasti.

Vierailija
6/9 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yhtälö ei täyty missään.

Vierailija
7/9 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esimerkiksi ei ole varaa panna 80-120 € liiveihin, kun tykkään, että niitä saa olla paljon.

Vierailija
8/9 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 60:stä ja kuppikokoja on muistaakseni J:hin asti. Hinnat n. 30 eurosta ylöspäin ja tosi usein on kanta-asiakkaille -50% tarjouksia, joten väittäisin että yhtälö täyttyy juurikin siellä :)

Tuo yhtälö ei täyty missään.

Vierailija
9/9 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvät imetysliivit kokoa 70H, eli löytyy noita pienellä ympärysmitalla (tosin tota pienempää niillä ei ainakaan noissa imetysliiveissä ollut).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan