Minkä tuotteen haluaisitte EHDOTTOMASTI takaisin myyntiin jonka valmistus on lopetettu?
Itse olen haikaillut vuosikausia suklaapäällysteisiä Marie -keksejä.
Kommentit (537)
Dr Pepper limua saa ainakin Filmtown video vuokraamoista =)
Pyynikin helmeä on saanut jo muutaman vuoden ajan Nokian helmi -nimellä ainakin Pirkanmaalaisista ruokakaupoista, tai luultavasti joka paikasta missä myydään entisen PUP:in, nykyisen Nokian panimon tuotteita.
Siis sillon kun se vielä alkoholisoitiin pirtulla.. Nam! Niin raikas ja ihana maku, ei käymisen makua :).. Oli se hyvää.. voi niitä aikoja..
samoin mikki hiiri hedelmä karkit rasiassa... njam!
STOP-karkkiaskeja en ole nähnyt enää piiiiitkään aikaan ja ne semmoset jännät raikkaan salmiakin makuiset Pantteri-askitkin on kadonnu jo useampi vuosi sitten. Noi purkkatikkujätskit oli joskus pienenä ihan ehdottomia. Tetra-tripit ovat jotain, minkä ' 82 syntyneet vielä muistavat, mutta ' 84 syntyneet eivät. Keltään ' 83:lta en ole tullut kysyneeksi (Itse ' 79, avovaimo ' 84).
Ne oikeat suorakaiteen muotoiset merkkarilaatikotkin on johonkin mystisesti hävinneet kaupoista (semmonen palasokerilaatikon mallinen pahviloota, vähän pienempi). Jenga-mehujäätkin muistan ja tuubipurkat. Sit oli kanssa semmonen spiraalilla oleva nauhapurkka. Ja Mustanaamiotikkarit pitäis saada takas (nuole ja kasta tom tom, mainiota rex). Ja Guarana Frisco oli hyvää, ja se alkuperäinen 80-luvun pantittomassa puolen litran pullossa ollut appelsiini-Frisco.
STOP-karkkiaskeja en ole nähnyt enää piiiiitkään aikaan ja ne semmoset jännät raikkaan salmiakin makuiset Pantteri-askitkin on kadonnu jo useampi vuosi sitten. Noi purkkatikkujätskit oli joskus pienenä ihan ehdottomia. Tetra-tripit ovat jotain, minkä ' 82 syntyneet vielä muistavat, mutta ' 84 syntyneet eivät. Keltään ' 83:lta en ole tullut kysyneeksi (Itse ' 79, avovaimo ' 84).
Ne oikeat suorakaiteen muotoiset merkkarilaatikotkin on johonkin mystisesti hävinneet kaupoista (semmonen palasokerilaatikon mallinen pahviloota, vähän pienempi). Jenga-mehujäätkin muistan ja tuubipurkat. Sit oli kanssa semmonen spiraalilla oleva nauhapurkka. Ja Mustanaamiotikkarit pitäis saada takas (nuole ja kasta tom tom, mainiota rex). Ja Guarana Frisco oli hyvää, ja se alkuperäinen 80-luvun pantittomassa puolen litran pullossa ollut appelsiini-Frisco.
Tein pienenä pitkällä makaronilla pöydälle saippuakuplia... (se oli ontto..) Äiti tykkäs hyvää.... ;)
-Wienertuutti
-suklaapilvi
Golden Cap Vanilla Twist siiderin valmistus lopetettiin uusien alta pois,koska sen kysyntä oli vähäistä.
Koffilla nuo huonommin myyvät sidut jätetään pois valmistuksesta kun uusia tuodaan markkinoille.
Kiitokset kaikille vastanneille!
Kiva, että joku muukin kaipaili niitä Suklaa Marie -keksejä.
Arvatkaa montaako myynnistä poistettua tuotetta nyt tekee mieli :o)?
Muistan ne Teinari -kalenterit, Black petet (varsinkin kun olin ihastunut Pete nimiseen poikaan), kolmionmuotoiset tetra mehut, jäätelön jossa suussa ritisevä kuorrute jne.
Kävin tarkistamassa Regina -lehden tilanteen ja kyllä se vaan on edelleen myynnissä.
Nro 122
Kaipailit Mäkkärin Omenaunelmaa. Oletko kysynyt voisitko sitä sieltä saada? Sillä mielestäni omenapiirakka, sundae -jäätelö ja kinuskikastike kuuluu " vakio" valikoimaan ja niistähän se valmistettiin.
T: ap.
Siis Orange, eli oranki. Appelsiinilonkero eli siis viini 4,7%. Toinen hyvä on ollut Mansikka-Code (kaupan lonkero sekin) mutta eritäin pienessä pullossa.
nekin hävis nopsaan markkinoilta..90-luvun alussa vielä sai niitä.
joskus 80luvulla semmoista asterix päärynäjäätelöä?
se vaaleankeltainen jätskipuikko
Myytiin semmosessa sinisessä pussissa, jossa oli joku kuva hevosenpotkusta. Nämä karkit oli semmoisia salmiakkisia, isoja ja sisältä pehmeitä, törkeän hyviä!!!
Muistaako kukaan...?
Päällä vaaleanvihreää kuorrutetta, sisällä vaniljajäätelöä jonka keskellä meni päärynähilloraita.
omena ja salmiakki makuina, aivan mahtavia!
sitä Fazerin suklaalevyä,hieman tavallista pienempi levy,jossa oli makuna Pina colada?Oli vähän aikaa myynnissä ja mä tykkäsin kovasti!!
Sitten kaipaan nami nami vanukkaan mansikka?versiota,punainen purkki jossa pupun kuva...
Sekä kauramurotyynyjä ja suklaapilvituuttia
Siis se sellainen, spagetin pituinen, mutta paksu, mikä on ontto sisältä. Muistan ikuisesti isän tekemän herkkuruuan: pitkä makaroni ja nötkötti!