Minkä tuotteen haluaisitte EHDOTTOMASTI takaisin myyntiin jonka valmistus on lopetettu?
Itse olen haikaillut vuosikausia suklaapäällysteisiä Marie -keksejä.
Kommentit (537)
Cacharelin Loulou Blue -hajuvettä ja Estrellan steak and onion -sipsejä.
-Hobo-toffee -tulee maku aina suuhun kun mennään Munkan rannalle, sieltä niitä ostettiin lapsena.
-Valkoinen Royal -tummaa suklaata pohja ja vaaleaa päällinen, muutettiin nykyiseksi, enkä ole sen jälkeen niitä syönyt.
-Neliskanttiset purkat, pinta raidallinen, mitkä oli kääritty tarraan. Sekä purkat ylipäätänsä ohuina levyinä.
-Suklaapatukoista kaipaan vielä Famia ja Siestaa. Susu kuuluu samaan sarjaan ja onneksi sitä vielä saa.
-Jäätelöistä Midiä olen kaivannut useamman kerran. Lapsena herkkua oli myös puikko, missä toinen puoli oranssi ja toinen vihreä (oisko ollut appelsiini ja päärynä ja oisko vielä niin, että puikko oli kastettu puoliski suklaaseen?)
-Tähti salmiakki-tikkari oli pop, samoin Merkkareita meni pussillinen hyvän kirjan seurana ja kyllä se maku vaan muuttui koonkin mukana, ainakin meikäläisen suussa:)
-Juomista äänyt mieleen Rymd ja Perry maistuis vieläkin.
-Ja ne täytetyt letut, sepä vasta olisikin helppo ja hyvä välipala..
Pääsi oikein yllättämään, kun tänään aamulla niitä oli yhtäkkiä ilmestynyt meidän ruokakaappiin. Ovat jopa parempia kuin " alkuperäiset" . Maku on suunnilleen sama kuin aikoinaan, mutta ne vettyvät hitaammin, eli pysyvät rapeina pidempään! Merkki on Quaker Oat Krunchies ja niihin on lisätty kauran lisäksi vehnäleseitä, joita ei " alkuperäisissä" ollut, mutta pitänee ne rapeampina. Taisi tulla kalliit murot, mutta oli se sen arvoista!
olikohan valion? sellaisissa isoissa 500g purkeissa, makuna ainakin päärynä. tosi hyvää jugurttia ja mukana ihania jyviä! olen yrittänyt jäljitellä samaa sekoittamalla mysliä ja jogurttia mutta ei...
Kirjoittaja nr:89 kaipailit samaa siideriä ilmeisestikin? Se oli vaniljaan vivahtava kuiva päärynäsiideri.
Minun suuri suosikkini on ilmeisestikin lopetettu, koska en ole löytänyt sitä ainakaan pariin vuoteen mistään!
Hoiti rohtuneet huulet hetkessä ja paransi yskänrokonkin zoviraxia nopeammin ja tehokkaammin.
Hajusteeton Rexonan dry stick, ei mitään näitä active tai 24h virityksiä.
Vierailija:
Jolla-jäätelöitä (sellainen veneen muotoinen vohveli + vaniljajäätelö, mansikkahilloa ja suklaakuorrutus)Jolla on nykyään SIA:n valmistama Glasbåtar. Ainakin K-Supermarketit ja Citymarketit myyvät.
Itse toivoisin takaisin Hopeatoffeepatukat!
*Se uuniomena tosiaankin oli aluksi vuodenaikamaku, mutta josta tuli niin suosittu, että se otettiin valmistukseen pidemmäksi ajaksi.
Harmi, ettei enää saa...ostaisin sitä!!
*Paukkurakeet pussissa...itse ostan niitä aina Thaimaasta. Siellä myydään niitä pienissä pusseissa..makuja esim. cola, päärynä, mansikka, sitruuna, viinirypäle jne...tosi hyviä, rahtaan aina pussikaupalla...
*Hitsi, noi Dummies-askit...olivat siis NIIIIIN hyviä, todella harmi, että niitä ei enää ole markkinoilla...
*Joku kaipaili Spirelloa, mutta sehän on nykyään Twister ja mä oon ainakin syönyt sitä viimeksi n. kuukausi sitten. Cittarista ostin.
*Kaipailen myös Carte Dorin banaani-jäätelöä...tais olla myynnissä 96?
Myös kaipaan saman valmistajan mansikkajätskii, se oli aivan eri makuista kuin nykyinen versio.
*Muistaako kukaan Mövenpickin vaniljajäätelöä, missä oli mansikka sorbettia??? Se on siis niiiin hyvää. Aina käyn koplaamassa jäätelöaltaita ja toivon, että sitä löytyis...mutta ei niin ei...:(
vai millä nimellä ne nyt kulkivatkaan. Olisko ollu tuossa 85-90 markkinoilla? Pussi oli sellainen punainen, jossa hiiren kuva. Ihan huitsin hyviä, sellasia vähän juustonaksun tyyppisiä, ei niin käyriä ja aromikkaita. Eikä kitalaki jäänyt " rasvaiseksi" niitten jälkeen!!! Olenko ainoa, joka näihin valtaisasti tykästyi? Kikkerssit kans hyviä! Ja pähkinätuutti, valmistajaa en vain muista!
- Milkkis-kaakao
- tetra-Tripit (mustaherukka!! Appelsiinista tais olla vaikeinta löytää reikää..)
- ' porkkana-vaahtokarkit' eli just ne mansikkavaahtokarkit porkkananmuotoisessa pussissa
- Muffeli, tajutonta, että joku muisti nimenkin!!!
- salmiakkitutit
- Dr Pepper (saa tosin joistain etno-kaupoista)
Oishan noita paljonkin... Voi muistoja...
ja muistaakseni päällä oli paimenpojan kuva joka soitti torvea...ai jestas että oli hyvää jätskiä! Ja sitten ne hedelmäkarkit joita myytiin irtokarkkeina, semmosia kovia jäähedelmäkarkkeja joissa oli semmoinen läpinäkyvä muovikääre, siinä erivärisiä pilkkuja. Aaaah! Nam.
seinäjoella saa dr. pepperiä citymarketista.. ja milkkis-kaakao muuten oli aikasta ihanaa..
... maa päällään kantaa. Sitä vois vielä yhden vuosikerran vetää retrohengessä :-)
niitä ei enää myyä pusseissa niinku sillon ku olin pieni..ne on nii perhanan hyviä!
Niissä oli nimenomaan näitä puujalkavitsejä...
Tää ketju on loistava: heti tuli mieleen itsellä ainakin Fizzin medium dry perry... sitä sain vielä lähikaupasta puoli vuotta lopetuksen jälkeen vahingossa (olivat kai löytäneet yhden korin jostain nurkasta). Ostin kaikki mitä kaupasta löytyi... :)
* suklaapilvituutin
* kitaran muotoisen vaaleanpunaisella kuorrutetun jäätelön, mikä ritisi syödessä
* purkka-tikkarijäätelön, jonka tikussa luki vitsi tai arvoitus
* Iines ja Pluto mehujäät, NAM NAM
* salmiakkitikkarin, jonka keskellä keltainen tähti
* salmiakki- ja sitruunapommit
* alkuperäiset merenneidon muotoiset irtokarkit!!!!
* Karvinen-karkkipussin NAMI NAMI!!!!
ja kaikkein eniten näistä makeista kaipaan KÄNKKÄRÄNKKÄ PASTILLEJA!!!! Keltainen aski, jossa salmiakkipastilleja ja punainen aski, jossa hedelmäpastilleja ;)))))
valmistettiin joskus vajaa kymmenen vuotta sitten.
Ja metsätähti oli kans muuten hyvää!
Äitini kaipailee hillojen säilytykseen kannen alle sulatettavaa vahaa!
Verna-lasit, tummanvihreänä