Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tuotteen haluaisitte EHDOTTOMASTI takaisin myyntiin jonka valmistus on lopetettu?

Vierailija
24.06.2004 |

Itse olen haikaillut vuosikausia suklaapäällysteisiä Marie -keksejä.

Kommentit (537)

Vierailija
201/537 |
11.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen vaikka mitä edellisten lisäks:

- Topikatti-jätski (sellanen pahvikotelo, jossa vaniljajädeä ja mansikkahilloa, työnnettiin tikulla ylöspäin)

- Ällitälli salmiakkikarkkipötköt

-paukkupurkkaa (rakeina) pienessä pussissa, joku avaruusteema

-vanha friscon passion-limsa

-kaunotar ja kulkuri jätskit (myytiin vaan isossa pakkauksessa)

- OIKEAT mansikka-salmiakki ufot

-vanha kunnon lauantaipussi!!!!

-isot pumpernikkelit

- my little pony karkkiaskit

Vierailija
202/537 |
11.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sai lapsena aina kesäisin, kun vierailtiin sukulaisilla Tampereella. Lisäksi kaipailen Mambo Upsideria ja niitä aitoja vanhoja Pastirol-pastilleja, joissa oli semmoista tahnaa sisällä, huoh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/537 |
11.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse kaipailen sitä AITOA kahvilikööriä takaisin alkoon. Se on tässä hetki sitten lopetettu ja TAHTOO sen takaisin. Tilalle on tehty joku kareman makuinen sössö, ei yhtään sama asia!!!

Vierailija
204/537 |
11.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei siis Tamperetta ohiteta ilman. että ostetaan takaloosteri täyteen Pyynikin helmeä...

Vierailija
205/537 |
11.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistetaan edelleen! On nykyään la casina original

Vierailija
206/537 |
11.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä minulla kova ikävä:

Friscon peach&passion ja Guarana limonaatit

Karvinen-banaanilimonaati

Pluto-karkkiaskit

laku turkinpippurit

jenga-mehujää

minttusuklaa makupalat

salmiakkijauhepussit, joissa mukana sormen mallinen tikkari, jolla jauhetta voi dipata...

Näitä joku kaipaili:

Taffelin jumbojuustoja ainakin muudään vielä, Dr pepperiä saa myös aika monista kaupoista...

regina-lehtikin ilmestyy kyllä vielä.

hubbaBubba purkat on tullu uudestaan myyntiin...

Pommac-mehujäitä syön aika usein, joten niitä on myynnisstä ihan cittarissa ainakin...

sitruunasoodaa saa ainakin joistain erikoisliikkeistä

Vierailija
207/537 |
11.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joita sai muinoin ärrältä.

Vierailija
208/537 |
11.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun isotukkaiset, tiukkahousuiset rocknroll-miehet :D

Vierailija
209/537 |
11.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenga-jätski oli ihanaa, samoin Iines-mehujätski. Ja ne suklaa popcornit ja joku jätski (en muista nimee, K-kaupasta aina ostettiin) sellanen pellen naaman näköinen jäätelö, jolla oli iso purkkanenä. Ja sit Joke-jäätelö, jonka tikussa oli kirjoitettuna joku vitsi. Wieniläistuutti ja lakkatuutti... Aika jäätelöpainotteista meikäläisellä...

Lasipurkkisinappi, kolmion muotoiset trip-mehut, He Man-löllökarkit, My Little Pony-namit, sellaset ruskeet irtokarkit, jotka näytti sokeripaloilta, Turkinpippuri-tangot ja metsämansikan makuiset karkit, joita myytiin pussissa. Vaaleanpunaiset luun muotoiset irtokarkit ja metsätähti-jogurtit...

Vierailija
210/537 |
11.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joku sen tapainen... estrellan tai taffelin. olivat sellasia kolmion muotoisia sipsejä...

Vierailija
211/537 |
11.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin siitä tykkäsin, oliko se nyt Hartwallin vai minkä firman. Onhan niitä jotain appelsiininmakuisia juomia nykyäänkin, mut ei oo tuon veroista löytynyt. Harmi :/ Nykyisen aviomieheni kun tapasin niin hän yks kerta toi mulle ruusun ja ku mulla ei ollu maljakkoa niin laitoin ruusun tyhjään appelsiinilonkeropulloon. Näkyy yhdessä valokuvassakin, *huokaus*.

Vierailija
212/537 |
11.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun noiden jo mainittujen lisäksi saisi mangojukurttia..

Vierailija
213/537 |
12.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi olla yhden kesän tuote 90-luvulla. ikävöin sitä vieläkin joka kesä, kun jätskifirmat syytävät markkinoille ällömakeita kolmea-eri-suklaata-ja-sentin-kerros-toffeeta-ja-sisällä-ankeaa-vaniljajätskiä-jäätelöpuikkoja =(

Vierailija
214/537 |
12.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ihan keskeltä keskikäytävältä, karppikaupasta jossa myydään kaikenlaisia vanhan tyylisiä lahjatavaroitakin.

Vierailija
215/537 |
12.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä oli sellain vaalean violetti kääre.En edes muista mitä siinä oli,ainoastaan sen että se maistui taivaalliselle.Muistaako joku tätä?

Vierailija
216/537 |
12.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion Rocky Road-jäätelö. Mukana ainakin pekaanipähkinöitä ja suklaajäätelöä. Täysin laitonta lopettaa moisen täydellisen tuotteen valmistus !

Vierailija
217/537 |
12.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stepin, Famin ja Siestan. Pikkutyttönä en tykännyt hiilihaposta ja ainoa limsa mitä join oli Step. Muistaako kukaan Batman-limsaa? Sipseistä olen kaivannut tajuttomasti Taffelin grillimaustettuja perunalastuja. Ne ovat aivan sipsien alkutaipaleelta, silloin kun ei ollut kuin perussipsejä ja näitä.

Kaakaokahveja on nyt tullut useita markkinoille, mutta miksi lopetettiin kaikkein paras, eli Tazza, joka ei ollut liian makea. Muistaako kukaan taivaallisia Fazerin California-paahtoleipiä, joissa oli kanelia ja rusinoita, nammm..

Lisäksi Halvan salmiakkiaskit, joita syödessä piti aina ottaa suuhun koko kourallinen :-). Piparkakkumurujäätelö sekä jäätelö jossa oli rusinoita - olikos se Ramona ?

Vierailija
218/537 |
12.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin S-Marketista Hyvä Ostos appelsiinijuomaa, hiilihapotonta, ja melkein maistui samalle, kuin Step =)

Vierailija
219/537 |
12.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Semmoisia chilin muotoisia ja makuisia irtokarkkeja.

* Piparmintun makuisia Polka-karkkeja, jotka murenivat suussa, nykyään koostumus on ihan erilainen ja paljon huonompi.

* Puolen litran tölkeissä olevaa juotavaa appelsiinin makuista jogurttia.

* Tuttelin 2 dl:n hedelmäsoseita, hedelmäjogurtteja ja -rahkoja. Olivat hyviä ja edullisia. Valmistus loppui joskus pari vuotta sitten, esikoinen söi niitä vielä vuonna 2001.

Vierailija
220/537 |
12.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olin pahasti pettynyt, kun ostin kasan Royal-suklaalevyjä, eivätkä olleet samanlaisia kuin ennen. Sellaisia kerrossuklaasta tehtyjä. En ollut tästä muutoksesta tietoinen, koska en asu Suomessa.