Mitkä kahvikupit käytössä arkisin?
Kommentit (22)
Myös juhlissa.
Meillä ei järjestetä "kahvia pikkusormi pystyssä" -juhlia.
joku Arabian 24 h (?) vihreä kuppisarja teekuppeina.
Minä juon teetä Taika-mukista. Mies viikonloppuisin.
Vieraat saavat kahvinsa wanhoista kahvikupeista (esim. Armi-sarjaa minulla on kahvikuppeina).
Tosin ristiäisissä ja muissa vastaavissa, hienommissa, juhlissa meillä ollut joku arabian kuppisarja tuttavalta lainassa.
Synttärit ja muut menee kyllä muumeilla.
Myös juhlissa.
Meillä ei järjestetä "kahvia pikkusormi pystyssä" -juhlia.
arkena peruskäytössä fiiliksen mukaan joko muumimukit tai KoKo-sarjan mokkakupit.
Vieraille & pikkusormipystyssä -juhlien aikaan kahvit tarjotaan joko Arabian Illusiasta tai mustavalkoisesta Paratiisista.
kahvikupit on jotenkin liian "jäykät" ihan kotikäytössä, ja niihin mahtuu ihan liian vähän tavaraa. Kotoiset vieraatkin käyttävät mukeja (ihan perusmukeja Kultakeramiikalta, vihreä-valkoinen) ja vähän harvinaisemmat vieraat tai juhlatilaisuudet ansaitsevat sitten kahvikupit...
kahvi mukista juotuna on pahaa : (
ja "parempiin" tarjoiluihin käytetään paratiisi-sarjaa teeman kanssa sekaisin. Juomalaseina kartiot eri väreissä.
Meillä arkikäytössä mukit - Pentikin omenaa, Kultakeramiikan joulunpunaista ja Pentikin puolukkaa.
kuppeja ollenkaan, vain mukeja. Turha pitää jotain hienompia kuppeja kaapeissa tilaa viemässä kun ei niitä kukaan käytä. Kahvimukeina ei ole mitään yhtä sarjaa, vaan jokainen kuppi on hankittu erikseen siksi että se näyttää kivalle (tiettyä väriteemaa kyllä noudatan, eli eivät ole ihan mitä väriä sattuu). Jotkut ovat Arabiaa alesta, jotkut mitä lie sarjaa kirpparilta, ja yksi muumimukikin löytyy
ikean halpamukit tai aarikan ankkamukit.
meillä on käytössä muumimukit ja iittalan Aino lasit. Juhlia nyt ei hirveästi ole mutta vieraat saa juoda muumimukeista :P
kahvivieraille pentikin vekki
juhlissa arabian myrna
Mulla on Pentikin vaaleanpunaisia kallio mukeja
Taika-mukista juon itse, mies omistaan.
Meillä ei järjestetä kahvikutsuja, jos joskus joku haluaa kahville tulla niin ihan tavallisista mukeista tarjotaan.
oikeasti kuppeja arkisin? Meillä on mukit arkena, vain vieraille katetaan kahvikupit (teemat ovat kelvanneet tähän tarkoitukseen).