Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneltä Huutonet myyjältä et enää osta tavaraa ja miksi?

Vierailija
23.03.2004 |

Palstalla tuntuu olevan se meiniki, että kaikki on käytävä. Valittaa ei saa ja varsinkin se keskustelupalsta siellä on vertaansa vailla. Jos annat negatiivisen palautteen aivan syystä niin sepä kosketaan ja annetaan samalla mitalla takaisin. Miksi siellä on mahdollista edes antaa mitään negatiivista palautetta, kun sitä ei kukaan uskalla antaa.

Kommentit (173)

Vierailija
141/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kyllä, mutta huomionkipeyttäkin enemmän ihan jotain muuta... siitä tokikin voitte ottaa selvää, kun tulette huuto.netin keskusteluihin.

Siellä ei tosin voi esiintyä ihan näin anonyymisti kuin täällä " vierailijana" ... ja kuten sanoin, niitä muita mainitsemiani ominaisuuksiani voi tulla arvioimaan oikeinkin mieluusti huutikseen.

Siellä minä olen, en täällä.

Täällä minulle " jutustelu" on yhtätyhjänkanssa jorinaa, koskapa en täällä " vietä aikaani" .

Tervetuloa... sanoisinko nyt vaikka; arvon TOLLOTTARET.

Vierailija
142/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin... unohtui " kuitata" tuo edellinen.

Mika Omenainen

omppuomppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sovinisti?

Vierailija
144/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulet. Yli-ikäinen ami-mies jolla keski-iän kriisi pukkaa päälle.

Vierailija
145/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en ole shovinisti, enkä yli-ikäinen mitä tuossa nyt olikaan... olen suorapuheinen, sanojeni takana seisova, omalla nimelläni esiintyvä mies.

Ihan normaali mies siis.

Mika Omenainen

omppuomppu

Vierailija
146/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niin rehvakkaasti siinä esinnyt omalla nimelläsi (vaikka olet kertonut että sinua ei kiinosta mitä täällä sinusta puhutaan?) niin kerro minkä ikäinen olet? Puheet ovat kuin 16-vuotiaan suusta, elämän asenne kuin katkeran 50-kymppisen. Onko sinulla kenties lapsia (en usko, koska lapsellinen ulosantisi ei viittaa siihen) kun täällä niin viihdyt. Ja oikein avasit yli 100 viestin ketjun huuto.netissä. koskien tätä vauva-lehden pulinapalstaa.

Ja en ole yh-äiti (mitä vikaa on yh-äidessä??) vaan onnellisessa avioliitossa elävä 29vuotias kaunis nainen. Sinun elämäsi onnellisuudesta en menisi takeeseen...

Vierailija
147/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että suoraselkäisesti, kerron kuka olen, koskapa kommentoinkin?

Kaikki muu olisi hiirulaisen puuhastelua... kuten toki näyttää täällä teillä olevan tämä " keskustelu" .

Olen kolmekymppinen, parisuhteessa onnellisesti riitelevä mies.

Minulla ei liene niin onnellisesti, kuin sinun miehelläsi. (Mainitsit olevasi kaunis?) Sillä minun puolisoni on ennenkaikkea älykäs ja myös kaunis... tokikin, mutta pääosin siis älykäs.

Samaa ei liene voida sinusta sanoa?

Mitä muuten teet ikätiedoillani? Miksi kuvailisit henkilöä, joka " esitellessään tuntemattomaksi jäävää nimimerkkiään" , kertoo heti kättelyssä olevansa " kaunis" ?

Mitä se minua tai ketään muutakaan normaaliälyistä kiinnostaa, miltä sinä siellä näytät?

Noh, ole toki kaunis, ei siinä mitään... mistähän vielä saisit järkeä päähäsi hommattua ja rohkeutta sen verran, että jos veetuilet, niin veetuilisit omalla nimelläsi tai omilla kauniilla kasvoillasi?

Mika Omenainen

omppuomppu

Vierailija
148/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme spede. Ei raukka tajua koska kannattaisi lopettaa.

Vierailija
149/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jollain liiraa ja pahasti. Iso mies, ja tulee vauva-forumille uhoamaan ja haastamaan riitaa.

Vierailija
150/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan hirveästi tätä omppua solvaat, niiiin katsoppas, kuka on uhonnut ja kenestä ensin" ! tÄÄLLä on naiset puhhunet ompustta pahaa ja ommppu vain on tullut vastaamaan syytöksiin.

Häpeä on tämän forumin keskustelijoilla, eikä tuola ompulla!

;-)

Vierailija
151/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... ihmeen häpeämistä ompulla pitäisi olla, hän uskaltaa esiintyä omalla nimellään, mutta te muut olette kuin pupujussit pää pensaassa, hävetkää, jos osaatte, tuskin ......

Ja minun ikäni ja muuta mukavaa seviää alla olevasta linkistä ja linkin avaatte omalla vastuullanne!

Tulkaa tuonne huutonetin keskusteluun, niin mutta tehän olette niitä helvetin vellihousuja jotka eivät USKALLA esiintyä omalla nimellään, eikä edes huutonetin tunnuksellaan, voi voi!

Mauri Järviharju

http://www.nettihuuto.com/porukka.php?user=Mjj42

Vierailija
152/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhnä mies.Leveilee senkun ehtii.

Vierailija
153/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Yksihuotajat ovat Ompun mielestä rupusakkia.

Vierailija
154/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli asia mikä vain, tämän sorttinen kommentointi on väärin. Ajattele ensin vähän, mitä kirjoitat,

Vierailija
155/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...Yksihuotajat ovat Ompun mielestä rupusakkia.

Mis se o noinki sanonu?

Mä alan koht hermoo jos ei löydykkää todisteit ja sit hävettää ku on tullu haukuttuu!

Vaix se oiski vaa miäs, ni ei kai siitkää saa puhuu noin, jos ei voi tietää varmast?!

En mä ainaskaa vois.....;-)

Paula

Vierailija
156/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskaltaa esiintyä omalla persoonallaan.

Vierailija
157/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... ei tuomita linnaan, eihän ......?

Mutta pupujussit tulkaa jo pois pensaasta, tai pitäkää turpanne kiinni, eikös vain, tuskin te mitään tajuatte, joten lainaan omppua, PRÖÖÖÖT!!

Mauri Järviharju

Vierailija
158/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

....... nekin vaikenee, mutta lentävät vielä pätkän ......

Siis kukaan ei uskalla esiintyä omalla nimellään onpun lisäksi, lainaan taas omppua, voi kyynel!

Mauri Järviharju

Vierailija
159/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi typerää käytöstä.Hanki elämä.

Vierailija
160/173 |
27.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosi typerää käytöstä.Hanki elämä.

..... luulisin että olen nähnyt paljon paljon enenmän kuin sinä, että älä puhu elämästä mitään, jos e tuskalla esiintyä omalla nimelläsi, olet vellihousu ja PrööööööööööööööööT!

Mauri Järviharju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän