Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneltä Huutonet myyjältä et enää osta tavaraa ja miksi?

Vierailija
23.03.2004 |

Palstalla tuntuu olevan se meiniki, että kaikki on käytävä. Valittaa ei saa ja varsinkin se keskustelupalsta siellä on vertaansa vailla. Jos annat negatiivisen palautteen aivan syystä niin sepä kosketaan ja annetaan samalla mitalla takaisin. Miksi siellä on mahdollista edes antaa mitään negatiivista palautetta, kun sitä ei kukaan uskalla antaa.

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin neutraalin, koskaa vaatteessa olleesta tahrasta ei ollut vaatteen kuvauksessa mainintaa...perään kuitenkin laitoin, että homma muuten o.k.

Eli kaupat sujuivat muuten hyvin. Minä en yhteen pieneen tahraan kuole ja myyjä sanoi, ettei ollut tahraa itse huomannut.

Myyjältä sain POSITIIVISTA palautetta!!!

Kerroin asian fiksusti, enkä kirjoittanut tyyliin...saatana, kun myit mulle paskasen vaatteen, perkele!!

Niin se metsä vastaa, kun sinne huutaa...varmasti olisin saanut neg. palautteen, mikäli olisin ruvennut hyppimään silmille...ja silloin mielestäni ihan aiheestakin.

Ja painotan vielä, että varmasti valtaosa myyjistä on ihan rehellistä sakkia...ja virheitä sattuu aina...ollaan vain ihmisiä.

Vierailija
122/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksessa on oma pesue joka tosiaankin pitää aina toisten puolta! Näkeehän sen nyt siitäkin mitä ne keskustelee just tästä meidän aiheesta. Täällä omppua sorrettu, niin johan siellä " kaverit" on puolustelemassa: " Ei meidän omppu ole tollainen" , " Meidän omppu vähän ojentaa" , " Meidän omppu on paras kaikista" . Voi hemmetti mä sanon, että kyl ne osaa nuolla omppua eivätkä reppanat itse sitä enään edes tajua! Siellähän on varmaan mottona: " Jos et ole yksi meistä, niin olet meitä vastaan" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetissä ollaan vakionikin takana ja kas muuttuu keskustelu heti sivistyneemmäksi ja asiallisemmaksi.

Joten ne, jotka tän perusteella alkaa karttamaan huuto.netiä (joka on loistava ostopaikka ja siellä tekee hyviäkin kauppoja), ottakaa järki käteen ja menkää katsomaan huuto.netin keskusteluja yms. Siellä se todellinen kuva ja tilanne tulee esille. Ei täällä, jossa vierailee kaikenmaailman tyyppejä puhumassa silkkaa paskaa.

Ymmärrän, että sielläkin on kaikenlaisia kauppiaita. Mutta palautteista selviää aika hyvin millaista tavaraa hän myy.

Vierailija:

Huuto.Netin keskustelusivuilla ei oo ainakaan vielä tarvinnu lukea kissantapoista tai muita sairaita juttuja, joita tää palsta on täynnä näköjään. Ja nämä kirjoittajat ovat äitejä? Toivottavasti ei.

Vierailija
124/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämmösiä juttuja kuin " Lolan anoppi kusi johonkin" tai " tapoin naapurin Viirun" ei ainakaan oo tuolla Huuto.Netissä näkynyt. Ihme juttu, mut tämä keskustelu lähti nyt vaan parjaamaan noita aktiivikeskustelijoita.

En oo koskaan kirjoittanu Huuto.Netin palstalle, mutta lukenut oon aktiivisesti, sillä sieltä selviää nopeasti uudet huijarit ja muut. Ja saa paljon hyviä vinkkejä postitukseen jne. Omppuomppu nousee usein esiin keskusteluissa, mutta nyt taitaa olla niin, että täällä palstalla taitaa olla joku häneen hermostunut. Omppu taitaa aika aktiivisesti olla piraattikauppaa vastaan. Ja näitä piraatteja myydään usein esim. vaatepuolella (laukkuja ja muita). Lisäksi hän on usein tullut väliin, kun joku jättää ostoilmoituksia, koska ne on kiellettyjä. Ompun kielenkäyttö on oma asiansa, mutta kun tätä palstaa lukee, se on kaukana näistä sairaista jutuista :(

Toivottavasti kasvatatte lapsistanne hyviä ihmisiä. Jos olette äitejä, mitä suuresti epäilen :(

Vierailija
125/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

armahat miekkoset. Toivottavasti myös te olette hyviä isiä. Me ollaan kaikki vain ihmisiä. Tulee mieleen, että mitä se kertoo huutonetin keskustelupalstan tasosta kun täällä täytyy näistä asioista vääntää? Ei taida olla kovin " tasokas" sekään.

Vierailija
126/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ompun vastine: "

mitä urpouden, alemmuudentunnon ja samalla itsetunnon puutteen ja sanoinkuvaamattoman ahdasmielisyyden esille tuomaa angstia.

Jokainen urpo, tai tässä tapauksessa siis ulla, joka on noin pikkusieluinen, itseään (tässä naiseuttaan) kunnioittamaton, selän takana nimettömänä paskanjauhaja(=toisilla foorumeilla, jossa " syytetty" ei todennäköisesti voi/tiedä " puolustautua" ), on sen kuuluisan pierun arvoinen.

Tai no... ei edes sen arvoinen.

Voivoi ja harmi, että tuollaisilla on lupa synnyttää ja kasvattaa jälkikasvua. Maailma olisi parempi paikka, kun vain normaaliälyn omaavat miehet ja naiset kykenisivät lisääntymään. "

Huhhuh.

Vierailija
127/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on tässä keskustelussaketjussa mainittu yhtenä huonoista myyjistä. Pahoittelen, jos olen ko. henkilölle myynyt huonon tuotteen. Minuun ei kuitenkaan olla oltu yhteydessä. Olisin mielelläni enemmin purkanut kaupan tai selvitellyt, miksi henkilö oli tyytymätön ennemmin kuin lukenut nimimerkkini täällä. Niin varmasti muutkin täällä mainituista myyjistä tekisivät. Lasten vaatteissa kun ei ole kyse suurista summista. Olen oma-aloitteisesti itse korvannut muutamia kauppoja, kun olen vasta jälkikäteen pakatessa huomannut niissä jotakin. Käytännössä olen silloin lähettänyt sekä vaatteen, että rahat ostajalle. Hyvä maine on sen arvoinen.

Kiitoksia kaikille vielä niistä mukavista kannustavista ja tukevista e-maileista, joita mm. olen saanut vakiostajakunnaltani tämän keskustelun seurauksena.

En kerro nimimerkkiäni, koska se ei mielestäni tässä tapauksessa ole tarpeen.

Vierailija
128/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaatko, että jos ei koe Omppua noin uhkana kuin sinä tunnut kokevan se tarkoittaa sitä, että nostaisi Ompun johonkin jalustalle tai olisi erityisesti hänen " kaverinsa"

Eikö ole mieleesi juolahtanut, että ilman mitään sisäpiiriäkin tai edes vakiokeskustelua saattaa olla kanssasi eri mieltä, eikä sillä ole mitään tekemistä Perseen nuolemisen kanssa.

Makunsa kullakin, jotkut ehkä pitävät Ompun mielipisteistä juuri niiden pisteliäisyyden tai sarkastisuuden tähden.

ÄLÄ siis yleistä !

Vierailija
129/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toiset pitävät Ompun tyylistä, ei sen tarvitse olla sen kummallisempa. Eikö kirjoituksesi ole hiukan yleistävä?

Vierailija:

Huutiksessa on oma pesue joka tosiaankin pitää aina toisten puolta! Näkeehän sen nyt siitäkin mitä ne keskustelee just tästä meidän aiheesta. Täällä omppua sorrettu, niin johan siellä " kaverit" on puolustelemassa: " Ei meidän omppu ole tollainen" , " Meidän omppu vähän ojentaa" , " Meidän omppu on paras kaikista" . Voi hemmetti mä sanon, että kyl ne osaa nuolla omppua eivätkä reppanat itse sitä enään edes tajua! Siellähän on varmaan mottona: " Jos et ole yksi meistä, niin olet meitä vastaan" .

Vierailija
130/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Omppu tähän nää yksinhuoltajat sekoitti.Mene nurkkaan häpeämään.

Vierailija
131/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan/myyn satunnaisesti huuto.netistä mutta kävin nyt vasta ensimmäistä kertaa katsomassa näitä siellä olevia keskustelupalstoja. Todella ylimielisen ja kummallisen kuvan antaa tämä omppu itsestään. Jää vaan miettimään, että mikä häntä oikein vaivaa kun toisia piikittelemällä ja näennäisen nokkelilla (hmm??) kommenteillaan koettaa latistaa toisia. Ja tämä hännystelijöiden lammaslauma määkii takana kuorossa. Kyllä taitaa pojalla olla oikeassa elämässä kurjaa kun itsetuntoaan pitää tuolla lailla pönkittää. Ja nämä lampaat voisivat ostaa huutonetistä vaikka elämän.

Heipparallaa vaan teillekin. Enkä aio tulevaisuudessakaan huutiksen keskustelupalsoilla aikaani tuhlata.

Vierailija
132/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE KATEUS kun riipoo niin vimmatusti. kuulo puheilla pilataan toisten mainetta. HUUTOKAUPPA on Huutokauppa ja kirpputorit on kirpputoria. mitäs niistä valitteleen. Ostaa tai on ostamatta.

Vierailija
133/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on enemmänkin kitistävää, tervetuloa SINNE, missä minulla on mahdollisuus itkuusi vastata, eli kyseiselle foorumille, huuto.nettiin.

Mika Omenainen

" se"

omppuomppu

Vierailija
134/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat Omppu siis että joku eksyisi huuto.netin keskustelupalstalle kritisoimaan sinua. Kaikki tiedämme miten se päättyisi. Yksi ihminen vaivautuu esittämään asiallista kritiikkiä sinua vastaan ja sitten sinä ja kaverisi pääsevät aukomaan päätään tätä yksinäistä ihmistä kohtaan. Ja taas teidän huuto.net addiktien itsetunto kohoaa hetkellisesti. Säälittävää.

Vierailija
135/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan vapaasti täälläkin keskustella. Kerro mikä mieltäsi painaa ja miksi asenteesi on noin vihamielinen. Vai eikä rohkeus riitä kun " tukijoukot" eivät ole paikalla?

Vierailija
136/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet kriittinen ostajana, eli et huuda jos:

-Ilmoituksessa on epäselvyyksiä (vaikki mielitekisi kovasti kys.tuotetta).

-Myyjän palautteista selviää ongelmallisuuksia (vaikki mielitekisi kovasti kys.tuotetta).

Myyjänä ilmoitat rehellisesti ja tarkasti kaiken tuotteeseen liittyvän.

Tarpeenvatiessa vaikka rautalangasta vääntämällä.

YHTEENVETO => Olet varovainen ja rehellinen, niin Huutonetkaupoissa ei ole 99...100%:lla todennäköisyydellä ongelmia.

Alle yhden prosentin todennäköisyys silti joutua huijarin kynsiin (valitettavasti).

TOISINSANOEN PALLO ON SINULLA, käytä sitä oikein.

ps. muu on turhaa kitinää.....

Vierailija
137/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin ja jos olet(te) lukutaitoisia, ei minulla ole mitään asiaa tälle palstalle, enkä tahdo minusta aiheutuvan tälle palstalle turhaa palstan täytettä, joten toivoisin kritiikkinne tulemaan esittämään sinne, missä minä kritiikkinne kohde olen, eli huuto.nettiin.

Tausta-tai muita joukkoja minulla ei ole, toisin kuin kuvittelette, en itseasiassa ole koskaan tavannut yhtäkään huuto.netin keskustelupalstoilla kommentoivaa henkilöä. Itseasiassa, aina jos jonkun olen tarpeettomasti havainnut takapuoltani lipovan, olen siitä varsin nassakkasanaisesti kyseistä nuolijaista ripittänyt... en siis ole etsimässä sieltä, enkä täältä, kavereita.

Ja vastoin harhaisia oletuksianne, minä otan mieluusti vastaan asiallista kritiikkiä. Mieluusti kuuntelen ja keskustelen eriäviä mielipiteitä omaavien kanssa. Se, että joku joskus kokee minun kommentointini " ilkeänä" , johtuu useimmiten siitä, että kyseisen " ilkeilyni" kohteeksi joutunut toimii Lain tai kyseisen foorumin sääntöjen vastaisesti. Laittomuuksia en siedä " virtuaalisti" , enkä livenä. En miesten laittomuuksia, enkä naisten tai nuorten saati lapsien tekemiä rikkomuksia.

Joten tervetuloa sinne, jossa keskusteluyhteys on avoin. Minä olen nimelläni siellä, teidänkin olisi tasapuolisuuden vuoksi säädyllistä ilmaista omanne. Muutoinhan mielipiteiltänne on pohja pois... niillä on Saharan pierun arvo. Kuten nyt on mielipiteilläni täällä, koskapa en edes ole ollut tietoinen täällä teidän hädissään olostanne.

Mika Omenainen

omppuomppu

Vierailija
138/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.huuto.net/fi/forum/show_message.php3?cat=yleinen&id=353326&l…

Siellä keskustelen enemmän kuin mielihyvin kanssanne, asiasta kuin asiasta, valitsemallanne tasolla/sävyllä.

Mika Omenainen

omppuomppu

Ps.

Toivoisin edelleenkin, että Te ette pilaisi tätä asiallista VAUVA-palstaa tyhjänpäiväisyyksillä, kuten minusta/minulle kitinöillänne.

Tulkaa huuto.netin sivuille kyseisissä asioissanne avautumaan.

Vierailija
139/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompulle! Laita hame päälle.Tee itsellesi palvelus ja mene hirteen.

Vierailija
140/173 |
26.03.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muotia, ei siinä mitään.

Mutta sinäkin " vierailija" ; voisitko kuitenkin esittäytyä ja saapua avaamaani keskusteluun huuto.netissä, jos minulle on kitistävää.

Kiitos.

Mika Omenainen

omppuomppu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi