Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ongelma: loukutettu kissa, mutta auto puuttuu....

Vierailija
31.05.2010 |

Loukutin kissan ja tarkoituksena olis viedä se löytöeläinkotiin, mutta miespä veikin auton! En tajunnut kertoa suunnutelmistani ja ehti sen ottaa.

Nyt toi katti naukuu ja mouruu koko ajan. Ei huvittais vapaaksikaan päästää koska kerrankin sain sen kiinni.

Miten minä viihdytän muutaman tunnin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo soittanut ja sopinut, että tuot kissan?

Meidän kunnassa ainakin voi tuoda vain tietynä aikana päivästä ja etukäteen sovittava.

Ei kai tuota mitenkään voi viihdyttää. Jos pystyt anna sille juotavaa ja syötävää.

Vierailija
2/4 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama projekti, naapurin katti on ollut lahtauslistalla siitä asti, kun se viime kesänä änkesi meille avoimesta terassinovesta ja kävi kusella meidän sohvalla. Naapuri ei suostunut maksamaan kun ei meillä kuulemma ole toditeita. Mulla kans loukku talonnurkalla, jahka saan mirrin satimeen, se muuttaa useamman sata kilometriä ja päätyy eläinsuojeluyhdistyksen hoiviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama projekti, naapurin katti on ollut lahtauslistalla siitä asti, kun se viime kesänä änkesi meille avoimesta terassinovesta ja kävi kusella meidän sohvalla. Naapuri ei suostunut maksamaan kun ei meillä kuulemma ole toditeita. Mulla kans loukku talonnurkalla, jahka saan mirrin satimeen, se muuttaa useamman sata kilometriä ja päätyy eläinsuojeluyhdistyksen hoiviin.

Vierailija
4/4 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppivatpahan naapurin lapsetkin että oman lemmikin tekemistä vahingoista on vastattava ja jos ei lemmikistään pidä huolta, se saattaa "kadota".