Mikä pirun oikeus on laihalle ihmiselle kommentoida
Syö enemmän, kukkakeppi, hyvähän sinun on kun et liho.
En minäkään jokaiselle vastaan tulevalle ja tutulle lihavalle sano mitään hänen painostaan.
Olisko kiva kun Mäkissä huutelisin naapuri pöydän lihavalle, että etköhän ole jo syönyt tarpeeksi.
Kommentit (7)
Todella törkeitä kommentteja ihmiset heittelee esim. "kauhee kun sulla on ohuet ranteet, ihan pahaa tekee katsoa". Olis varmaan pitäny sanoa takasin että "hirveetä kun sulla on levee perse, ihan pahaa tekee".Mutta eihän niin saa sanoa.
Ja ikinä en ole laihduttanut joten laihuuteni ei ole "itseaiheutettua".
Toki varmasti näitä on, mutta itse kyllä tajuan sen, että kenenkään ulkonäöstä ei ole sopivaa kommentoida kauhistelevaan sävyyn!
Mutta on niitä laihojakin, jotka paasaavat, että heille ei saa mitään sanoa, kun ovat ollee kiusaamisen kohteita ja plaa plaa, mutta sitten seuraavassa lauseessa kauhistelevat jonkun toisen ulkomuotoa. Tunnen tällaisia ihmisä ja ihmettelen heitä.
Itse en ikinä voisi kenenkään ulkonäköä kauhistella. Omaani ei ole mulle päin naamaa kauhisteltu (varmasti sitten selän takana sitäkin enemmän!) mutta silti se on ollut itselleni aina arka paikka. Ja koska se arvostelu tuntuu musta niin pahalta, en halua aiheuttaa samaa pahaa mieltä muille. Miksi joku haluaa?
Ex -anoppiaehdokkaani (huom EX)huomautteli aina ja yritti väkisin syöttää mm. 10% kermaviiliä. YÖK, en pidä kermasta yms. ja se tuputtaminen ärsytti. Kunhan ihminen voi itse hyvin, se on parasta! Minä syön paljon kasviksia, ei ole ähky olo. jos alan ahtamaan suklaata. lihon. Sitä ei moni ymmärrä!!!! Eli laihoille tuoutetaan kaikkea, ikäänkuin ne pysyisivät kaikki laihoina syömällä mitä vaan. Kunnioitus kaiken kokoisille!
Ei siitä kannata välittää. Tai no ainahan sen voi ottaa käänteisenä kehuna itsestään. = )
kommentoija on pulleampi, niin vastaa että syöhän sinä vähän vähemmän, kun näyttää pelastusrengas kasvaneen vyötärölle.
Itse en ole toisten painoa tavannut kommentoida, oli sitten lihava tai laiha, ei se kaikkien laihojenkaan elämä välttämättä niin hauskaa ole, jos on jo alipainon rajoilla.
Joskus lihavempana kukaan ei huomautellut mitään vaikka selkeästi rengasta oli vyötäröllä.
Nyt kun olen laihtunut suunnilleen tekemättä mitään muuta kuin syömällä terveellisemmin, niin kaikki tulevat sanomaan että minäkin jo niin laiha että pitäisikö mun lopettaa laihdutus (mikä ihmeen laihdutus?!??)
Karkkia en syö, lihoisin jos söisin ja sokeriarvot menisivät taas huonoiksi joten kiitos ei.
kommentoida, mutta auta armias jos edes vihjaiset jollakin tapaa että joku on ylipainoinen.....