Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet kimppasaunassa ?

Vierailija
27.12.2003 |

Tuli vain mieleen tosta yhdestä bailausviestistä, että kuinka moni on ollut sekasaunassa kotona ? Mä olen ollut mökillä, eikä kyllä tullut mitään himoja kaverin jätkäkamuun. Pojilla kyllä tais seisoa =)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuli vain mieleen tosta yhdestä bailausviestistä, että kuinka moni on ollut sekasaunassa kotona ? Mä olen ollut mökillä, eikä kyllä tullut mitään himoja kaverin jätkäkamuun. Pojilla kyllä tais seisoa =)

Vierailija
42/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain ekan sivun ketjusta, joten en tiedä, mihin suuntaan keskustelu on edennyt, mutta minusta on ihan normaalia saunoa yhdessä, jos se on kaikille ok. Lähinnä opiskeluporukoissa olen siis sekasaunonut.

Eikä tosiaan ole mitään tekemistä seksin kanssa tuolla kimppasaunomisella. Aika oksettava ajatus, että jollakin seisoisi siellä. Siinä vaiheessa se ei enää ole saunomista. Ei siis mielestäni vitsailun aihe sinänsä - tuolla saadaan lähinnä vain aikaan se, että ihmiset alkavat yhdistää saunan ja seksin ja kimppasaunoistakin tehdään jotain seksuaalista ja ehkäpä perverssiäkin... Pah, sanon minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se meni useasti sekstailunkin puolelle. Nyt ei kiinnosta todellakaan. Haluan saunoa vain oman perheeni kanssa, tai naispuolisten ystävieni. Miehiä en kaipaa saunaan kanssani.

Vierailija
44/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" helppo" huonoitsetuntoinen mimmi humalassa antoi saunassa useammalle jätkälle, kun väki väheni. Musta tosi yäk! Mutta pojista jees.

Vierailija
45/47 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiholla muistelen niitä vuosia.

Vierailija
46/47 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/47 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja katselin naisten rintoja ja pimppejä, myönnän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme