Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet kimppasaunassa ?

Vierailija
27.12.2003 |

Tuli vain mieleen tosta yhdestä bailausviestistä, että kuinka moni on ollut sekasaunassa kotona ? Mä olen ollut mökillä, eikä kyllä tullut mitään himoja kaverin jätkäkamuun. Pojilla kyllä tais seisoa =)

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

en alasti. eli olen ollut varmaan tosi estoinen.

Vierailija
22/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

i enkä toivoisi mieheni myöskään istuvan muiden naisten kanssa. Siitä voisi tulla ristiriitaisia fiiliksiä. Miksi ihmisten pitäisi pesytyä yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis kuten mainitsin, niin en kyllä kännisten... vaan mukavien kavereitteni. Mulla on aina ollut paljon miespuolisia ystäviä ja olen miesvoittoisessa työpaikassa, joten se on tullut väistämättä, jos ei ole halunnut yksin saunan eteisessä istua.

En koe sitä kuitenkaan mitenkään uhkana avioliitolleni. En tosin haluaisi mennä saunaan entisen kumppanin kanssa, enkä tahtoisi että miehenikään menisi. Ainakaan kahden kesken.

Vierailija
24/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

alastomia naisia kuin taas naiset miehiä (vaikka kyllä naisetkin tietysti siitä pitävät). En tykkäisi jos mieheni silmät eksyisivät koko ajan jonkun kaverini rintavarustukseen tms. ; )

Vierailija
25/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä siinä vaan on jonkinlaista jännitettä, jos saunassa on kumpaakin sukupuolta... ...En tykkäisi jos mieheni silmät eksyisivät koko ajan jonkun kaverini rintavarustukseen tms. ; )

Ja vielä oudonpi mies jos itsehillintä on hänellä tuolla tasolla! Huh, mitä simpansseja te oikein olette valinneet kumppaneiksenne?

Vierailija
26/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä seksi kuuluu saunaan :-) Siis mä saunon vain yksin tai mieheni kanssa. Kimppasaunaan en menis. Oon ollu joskus tyttökaverini kanssa saunassa ja mulla oli tosi vaivautunut olo. Pyyhe ympärillä tai bikinit on tietty ihan eri juttu. Ja uimahallin yhteissaunat, niistä on kyllä seksi kaukana...

Vierailija
27/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enemmän se kuitenkin kiihottaa tuo alastoman vartalon katselu kuin tuulipukuisen. Ja tämä on fakta ; )

Ei saunaan mennä kiihottumaan.

Vierailija
28/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aha! No aika paljon noita simpansseja on sitten, joita alaston naisvartalo kiinnostaa...

Ja kyllä seksiä voi harrastaa saunassa, tai sohvalla tai missä tahansa, mutta kaikissa näissä paikoissa voi olla myös epäeroottississa tunnelmissa. Yksinkertaista.

Tämän palstan perusyteella on kyllä totta, että aika paljon naiset ottavat täysiä moukkia miehekseen.

Vierailija
29/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta olisi outo tilanne...

Vierailija
30/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin luonnollista sekä mulle että miehelle, enkä oikein jaksa uskoa, että kellään kavereillakaan tuohon mitään seksuaalista liittyisi. Jos liittyy, niin sepä on hänen ongelmansa, eikä meidän. Musta ylipäänsä ihan ufo ajatus, että tulisi ekana seksi mieleen saunoessa. Saunominen on saunomista, eikä seksiä. Vielä jos pitäis jossain korvessa leireillessä tai mökkeillessä ruveta hienostelemaan eri saunoilla, hohhoijaa... Eihän sitä ikinä saunaan pääsisi. Jossain porukoissa kyllä on aina ensin tyttöjen ja siten poikien sauna, mutta sitten on sekasaunat. Mutta harvoin noinkaan, vaan sekasaunat ja jos ei halua saunoa siten, niin sitten on saunomatta. Mutta olepa leirillä viikko jossain korvessa, niin ei tee mieli enää miettiä muuta kuin sitä, että saa paskakerroksen nahastaan pois.

Vierailija
31/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kait nyt olekkaan kyse siitä, että mies nyt näkyvästi kiihottuisi tai pyrkisi harrastamaan seksiä tuttavan kanssa vaan lähinnä

Mies sai hyvät naurut kun referoin tämän keskustelun hänelle. Ei ollut kyllä uskoa korviaan...

Ymmärrän jos ei halua sekasaunoa, jos ujostuttaa, mutta en kyllä mitenkään tajua mitä ihmeen tekemistä tavallisella sekasaunalla on seksin kanssa...

Vierailija
32/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaankin mennään. Onkos se ihan pedofiliaa teidän silmissä sitten, kun mukaan (tosin ei saunaan, mutta pukuhuoneeseen sitterissä ja suihkuhuoneeseen meidän vuorotellen hoidettavaksi) tulee vielä tyttövauva. Alasti hänkin...

Mistäs tiedän, ettei ystäväni mies katsele häntä himoiten. Tai mistä itseasiassa tiedän omasta miehestäni...

HALOO, ei alastomuus yksinään ja itsessään ole eroottista tavallisten ihmisten mielestä!

Vierailija
33/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis minkään kenen-tahansa-limaisen-ukon kanssa, vaan sellaisten puolituttujen, joita ei kovin usein tapaa, mutta joista kuitenkin tietää että on ihan " kunnon väkeä" . Läheisimpien miespuolisten ystävien kanssa en sauno - en näyttäydy mielelläni heille kovin vähäpukeisenakaan. Mitään seksuaalista en koe kimppasaunaan liittyvän, enpähän vain mielelläni esittele alastonta vartaloani muille miehille kuin omalleni.

Vierailija
34/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No huh huh! Tuskin tähän keskusteluun enää pedofiliaa tarvitaan. Taitaa olla teillä melkoisen iso sauna, kun noin isolla porukalla sinne yhdessä änkeydytään...

En tajua edes miten seksi pitää tunkea saunomiskeskusteluun. Tai tirkistely. Yhtä hyvin pedofilia tai ulostaminen. Alastomuuteen enkin liittyvät.

Vierailija
35/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Kyllä siinä vaan on jonkinlaista jännitettä, jos saunassa on kumpaakin sukupuolta... ...En tykkäisi jos mieheni silmät eksyisivät koko ajan jonkun kaverini rintavarustukseen tms. ; )

Ja vielä oudonpi mies jos itsehillintä on hänellä tuolla tasolla! Huh, mitä simpansseja te oikein olette valinneet kumppaneiksenne?

Vierailija
36/47 |
28.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on kivaa, vetäydytään pesuhuoneen puolelle silmäilyn jälkeen " tulisko joku vaikka pesemään mun selän" ja toinen heti ilmoittautuu vapaaehtoiseksi. Siellä sitten hiljaa saippuoidaan toinen toista :)))) Ja jos muut tulevat, niin äkkiä vaan kylmään järveen viilentymään (tämä onnistuu vain kesällä)

Vierailija
37/47 |
29.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kiihottuu mun vartalosta, ei muiden.

Vierailija
38/47 |
29.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tykkäis että mentäis jonkun tuttavapariskuntien kanssa kimppasaunaan.

Vierailija
39/47 |
29.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta en tykkäis että mentäis jonkun tuttavapariskuntien kanssa kimppasaunaan.

Aika sääliö pitää olla, jos saunassa kauheaswti jaksaa vataloista kiihottua... Ujouden siis ymmärrän (vaikken itse siitä saunan suhteen kärsi) mutta en mitenkään tätä " miehillä seisoi" kikattelua. Kuulostaa yläasteelta...

Vierailija
40/47 |
30.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos Peter Franzen tulisi yllättäen mökillänne kimppasaunaan, niin etkö muka kostuisi?

Ja miksi mökille. Kotona meillä kimppasaunotaan. Kaverit tulevat saunavuorolle mukaan. Ei ole kummallinen juttu...

En tosiaan tajua teitä... Ei ole tullut mieleenkään, että saunominen voisi olla noin kummallinen juttu joidenkin mielestä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan