Oletteko olleet kimppasaunassa ?
Tuli vain mieleen tosta yhdestä bailausviestistä, että kuinka moni on ollut sekasaunassa kotona ? Mä olen ollut mökillä, eikä kyllä tullut mitään himoja kaverin jätkäkamuun. Pojilla kyllä tais seisoa =)
Kommentit (47)
ja saunassa jutellaan kaikesta itsemurhien ja karjalanpaistin väliltä....
Kyllä sitä sitten muualla voi sitä toista sukupuolta tsiikailla, jos tahtoo.
eikä siinä oo miusta mitään ihmeellistä..
Kimppasaunominen on vaan saunomista. Eikai muuta. Itse en ehkä menisi. Joskus olen ollut mieheni kanssa toisen pariskunnan mukana saunomassa, mutten tuntenut oloani mitenkään rennoksi.
Ihan parasta mun mielestäni on saunoa ihan yksin. Maata ylälauteella nirvanassa ja unohtaa maalliset murheet =)
ajattele jos omalla ukollas seisos kun muita naisia katselis,siis sinun nähdes...hyi oksetus.
naispuolisen tuttava mielestä ei vissiin hyväksyttävää vaan kovasti ovat paheksuneet
mun mielestä se ei ole oikea paikka seksille ees oman miehen kanssa... Sille nyt ei tietty ite voi mitään, jos jollain toisella on toisenlaiset aatokset...
haluan kaikkein mieluiten saunoa yksin.
Se on noissa järjestöissä ihan vakiintunut tapa. JA kaveriporukassani ollut kanssa ihan tavallista. Ei sillä kyllä ole seksin kanssa ollut koskaan mitään tekemistä. Sauna on sauna.
Pidän tuota teidän tapaustanne vähän outona.
minä ainakin pidän mielelläni uikkarit tai pyyhkeen päällä. En tykkää näytellä itseäni muille miehille, kuin vain omalle.
mutta uikkarit päällä. Ei tulisi mieleenikään alasti!
Hoh hoijaa... " Pojilla kyllä tais seisoa =)" Minkälaisia oksettavia idiootteja sinä tunnet?
Saunomme usein vaikka tuttava pariskuntien kanssa. Tietysti myös bileissä ja mökeillä. Mutta myös ihan tavalisen illallisvierailun (ei kummemmin/ollenkaan alkoholia jos tämä on joidenkin mielestä pointti.) aluksi/lopuksi.
Viimeksi taisimme saunoa yhdessä kun olin vielä raskaana (Nyt on ollut pienen kanssa kiirettä).
Paikalla olin siis ISO minä, mieheni ja ystävämme, jotka ovat joskus olleet pari, mutta eivät ole enää. Miten alastomuus voi olla niin ihme juttu teille, että se heti liittyy seksiin?
Vierailija:
Hoh hoijaa... " Pojilla kyllä tais seisoa =)" Minkälaisia oksettavia idiootteja sinä tunnet?Saunomme usein vaikka tuttava pariskuntien kanssa. Tietysti myös bileissä ja mökeillä. Mutta myös ihan tavalisen illallisvierailun (ei kummemmin/ollenkaan alkoholia jos tämä on joidenkin mielestä pointti.) aluksi/lopuksi.
Viimeksi taisimme saunoa yhdessä kun olin vielä raskaana (Nyt on ollut pienen kanssa kiirettä).
Paikalla olin siis ISO minä, mieheni ja ystävämme, jotka ovat joskus olleet pari, mutta eivät ole enää. Miten alastomuus voi olla niin ihme juttu teille, että se heti liittyy seksiin?
ja alastomuus varsinkin saunassa on tosiaan ihan normaalia. Täytyy aika mustasukkainen olla jos ei pysty hyväksymään. Ei mua ainakaan yhtään haittaa jos esim. tyttökaverini menee saunaan mieheni kanssa vaikka en olisi itse paikalla tai siis jos mieheni saunoo naisporukassa.
Vierailija:
Eikö teidän miehillä sitten seiso?
[b]Ei heillä seiso saunassa. Eivät myöskään esimerkiksi paskanna saunassa vaikka tunnutkin pitävän miehiä eläiminä. Kun seksillä tai ulostamisella ei ole tekemistä saunomisen kanssa vaikka kaikissa ollaankin peput paljaina...[/b]
aali saunassakäynti ei tätä aiheuta
olen niin kriittinen vartaloni suhteen, etten viitsi näyttää sitä tutuille miehille :(
Muut saavat tyytyä katsomaan edes jotain rihman kiertämää päällä esim. bikinit.
En mä minkään irstaan kännisen äijän viereen mene, mutta kaveriporukassa ihan ok.
Monesti, kaveriporukalla. Ei siihen kyllä seksi liity mitenkään jos esim tuttavapariskunnan kanssa saunotaan kaikki yhtä aikaa. Tosin nyt raskausaikana en olisi halunnut mennä vieraiden kanssa saunaan, eikä sitä ole kukaan olettanutkaan ts olen sitten käynyt omassa rauhassani.