Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei ole tampannut mattojaan kahteen viikkoon.

Vierailija
18.12.2003 |

.

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
19.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa harrastetaankin enemmän kokolattiamattoja. Niitä on vähän vaikea viedä ulos tampattavaksi.

Tamppauskulttuuri tekis saksalaisillekin hyvää, kun ne kävelee sisään asuntoon aina ulkokengät päällä. HYI! sanon minä.

Vierailija
122/135 |
19.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään voisi sanoa, että lähes kaikissa uusissa asunnoissa on laattalattiat tai parketit

Saksassa (ainakin, missä itse olen vieraillut). Naulatut matot on olleet tuollaisia perinteisiä plyyshimattoja yms.. Mutta voit varmasti kuvitella, minkälainen sopeutuminen todellisilla tamppauksenystävillä tämänkaltaisessa maassa on. Asiaa vatvotaan iltakaudet aina kuin tavataan samanhenkisten suomalaisystävien kanssa.

Hyvää joulua kuitenkin kaikille, koit tamppauksen keskeisenä vapaa-ajan toimintona tai et!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
19.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin vaan jokapäivä, ja pesen joka toinen viikko! Että kannattais tehä tästäkin jonkun näköinen ilmotus.

Vierailija
124/135 |
19.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte kanniskella ulos.

Vierailija
125/135 |
19.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy ohjeet siihenkin - kaiken lisäksi kuvitettuna ja kuvatekstissä huomioidaan lapsityövoiman käyttömahdollisuus. " Kannusta lasta tamppaamaan mattoja eri tavoin; ylhäältä, alhaalta ja sivulta. Silloin eri lihasryhmät työskentelevät monipuolisesti. Ohjaa lasta pitämään mattopiiskasta kiinni molemmin käsin, jolloin lapsi harjoittelee kaksikätisiä toimintoja. "

http://www.redy.info/erbinpareesi/kotikuntoutus/sivut/matontamppaus/mat…

Tampatkoon lapset itse matot, jos kerran pölyissä pyörivätkin.

Vierailija
126/135 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin naapurikyylä -tädit on oppinu käyttämään interbnettiä, käry kävi :D

Vierailija
127/135 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi soittaa lastensuojeluun jos mattojen tamppaamattomus on siihen hyvä syy.

Meillä ei nimittäin ole tampattu mattoja ainakaan 10 vuoteen =o (iik). Tämä tosin saattaa johtua siitä, että minulla on paha pölyallergia eikä meillä sen takia ole pölyäviä mattoja. Ei ole muuten muitakaan pölyäviä tekstiilejä.

Vierailija
128/135 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D luin pitkälle ennen kuin huomasin kuinka vanha ketju on LOL

Vierailija
129/135 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2006 klo 13:27"]

[/quote]Oletko ap yhä täällä?

Vierailija
130/135 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko huono ihminen? tuleeko lapsestani mahdollisesti syrjäytynyt mummonpotkija, ellei sitten suorastaan insinööri?

moinen tulevaisuuden kauhukuva vetää hiljaiseksi.

Vierailija
131/135 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiennyt että mattoja voi tampata! Me ollaan vaan imuroitu ne joka päivä :( Mies saa tuoda tänään kotiin 4 mattopiiskaa (jos vaikka joku menee rikki), niin tampataan kaikki meidän matot ja samantien kaikki huonekalutkin. Tartteeko tampata myös toisemme ja vauva, me ollaan varmaan kans aika pölysiä?

Vierailija
132/135 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua pitää mattoja lattialla, pitäisikö hommata kuitenkin joku lumematto tampattavaksi parin viikon välein?

Vierailija
133/135 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli oikeesti huono omatunto.

Hauska ketju on tääkin.

Vierailija
134/135 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellanen irrotettava parketti, joka viedään ulos tuulettumaan 2 kertaa viikossa. Sitä tampataan pehmeällä pitkäpiikkisellä parkettipiiskalla.

Vierailija
135/135 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi