Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei ole tampannut mattojaan kahteen viikkoon.

Vierailija
18.12.2003 |

.

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivystänyt mattotelineen vieressä ja tiedän! Oikein sydäntä kylmää kun pienet lapset siellä joutuvat pölyisten mattojen keskellä leikkimään.

Soitanko jo lastensuojeluviranomaisille vai suoraan poliisille?

Saamme vihdoin kaikki yhteiskunnan luopiot vastuuseen teoistaan. Kyttäys kunniaan!

Vierailija
62/135 |
12.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samoilla linjoilla kanssasi. Paitsi, että meillä matot pidetään aina pihalla, käyn vain tamppaamassa ne vähintään kerran päivässä. Jos tulee vieraita niin laitetaan sitten vasta lattialle. Vieraat kun lähtee niin matot ulos pikatamppaus!

Ei muuten matot pölisen enää meidän asunnossa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
12.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täysin samoilla linjoilla kanssasi. Paitsi, että meillä matot pidetään aina pihalla, käyn vain tamppaamassa ne vähintään kerran päivässä. Jos tulee vieraita niin laitetaan sitten vasta lattialle. Vieraat kun lähtee niin matot ulos pikatamppaus!

Ei muuten matot pölisen enää meidän asunnossa!!

Vierailija
64/135 |
12.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaan kynnysmatto enkä ole tampannut sitäkään kolmeen viikkoon! Pitää parantaa tapani. :)

Vierailija
65/135 |
12.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä vaan kynnysmatto enkä ole tampannut sitäkään kolmeen viikkoon! Pitää parantaa tapani. :)

Tiedätkö paljon PÖLYÄ kynnysmatosta lähtee. Plus päälle kaikki HIEKKAMIKROHIUKKASET joita kenkien sisällä tulee sisälle. Siinä sitten pölisevät huoneilmaan... Astma kohta koko perheellä.

Vierailija
66/135 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei tampata koskaan mattoja koska omistamme hyvän imurin joka kyllä imee pölyt pois kun viitsii mattoa vähän käännellä

Enkä muuten ole nähnyt talossamme että kovin moni muukaan tamppaisi, meillä sentään melkein 40 asuntoa talossa

Vierailija
67/135 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettehän vaan unohda mattojanne????

Vierailija
68/135 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matot on olleet tuon neljä kuukautta eteisessä pinossa odottamassa, että joku saisi vietyä ne ulos!!

Soittakaa nyt joku poliisit, jos ne vaikka auttais mua siivoamisessa.

Vierailija
69/135 |
18.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivystänyt mattotelineen vieressä ja tiedän! Oikein sydäntä kylmää kun pienet lapset siellä joutuvat pölyisten mattojen keskellä leikkimään.

Soitanko jo lastensuojeluviranomaisille vai suoraan poliisille?

Vierailija
70/135 |
18.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin voisit ainakin tietää tehneesi parhaasi. Voimia sulle!! Pysy vahvana!

Vierailija
71/135 |
18.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ole varmaan pariin kuukauteen käytetty mattoja pihalla....

Vierailija
72/135 |
18.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun on kaikki matot sellaisia, ettei niitä saa tampata. Mutta parempi kai olisi l-suojeluviranomaisten käydä tarkistamassa tilanne.

Vierailija
73/135 |
18.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 3 eläintäkin löytyy. Ilmoita meistäkin!

Vierailija
74/135 |
18.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun menee jonkun luokse kylään, niin meinaa ihan pyörtyä siihen matoista lähtevään pölyyn ja hajuun! Onpa sitten kiva antaa lasten kontata niillä matoilla. Mä ainakin tamppaan meidän matot joka päivä ja jos on oikein pölyistä, niin mies saa vielä ravistella ne pihalla kun tulee töistä. Ja kun me ollaa lomamatkalla, naapuri käy meillä hakemassa matot tuuletukseen ainakin kolmesti viikossa.

Mutta kukin taaplaa tyylillään. Sääliksi vain käy eräitä.

Vierailija
75/135 |
18.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi! Mahtuuko elämääsi muuta kuin mattojen tamppaus?

Vierailija
76/135 |
18.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai minä nyt täällä jaksaisi maton tamppauksesta ihan pelkkää p*skaa jauhaa? Meillä ei kuule matot pölise!

Vierailija
77/135 |
18.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä ainakin tamppaan meidän matot joka päivä ja jos on oikein pölyistä, niin mies saa vielä ravistella ne pihalla kun tulee töistä. Ja kun me ollaa lomamatkalla, naapuri käy meillä hakemassa matot tuuletukseen ainakin kolmesti viikossa.

Vierailija
78/135 |
18.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ja kun me ollaa lomamatkalla, naapuri käy meillä hakemassa matot tuuletukseen ainakin kolmesti viikossa."

Ja sulla käy sääliksi niitä perheitä, joissa mattoja ei tampata? Anteeksi, mutta mä en ole kuullut koskaan kenestäkään, jonka mielestä mattoja pitäisi tampata, KUN EI OLLA KOTONA.

Täähän oli trolli????!!!!

Vierailija
79/135 |
18.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 8

Vierailija
80/135 |
18.12.2003 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais tietää, montako tuntia päivässä kulutat siivoukseen? Ja montako lasta sulla olikaan?

Tuntuu aika hurjalta tahdilta tuo joka päivä tamppaaminen, mutta ehkä sulla ei sitten ole muutakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän