Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12-vuotias haluaa alkaa sheivaamaan sääriään, antaisinko?

Vierailija
30.05.2010 |

On perinyt minulta runsaan karvoituksen, vaikkakin karvat ovat ihan värittömiä. Tyttöä itseään ne häiritsevät. Mitä mieltä teinityttöjen äidit?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 13-vuotias tyttö ja tuo on kovasti valittanut ihokarvoistaan varsinkin jaloissa ja käsissä. Tyttöni harrastuksessa shortsit ovat yleiset eikä siksi halua olla ainut joka käyttää esimerkiksi legginsejä, mutta ei toisaalta kehtaa käyttää shortseja, ja on kuulemma saanut kommentteja karvoistaan. Kesällä 35 asteen lämmössäkin tuo käyttää hupparia ja collegehousuja eikä pue kevyemmin koska häpeää itseään ja itkee tuon takia aina. Olen yrittänyt puhua ympäri ettei niitä saa ajella, mutta ei usko. Kerran yritti ostaa kaupassa höylää mutta vein takaisin hyllylle. Olen myös pariin kertaan huomannut että tuo on käynyt laukullani ja höylä on sen jälkeen ollut karvainen, todennäköisesti siis käyttänyt sitä. Valittaa myös joka ilta, kuinka muut ovat täysin ihokarvattomia ja itse on gorilla.

Omasta mielestäni niin nuoren ei kuuluisi vielä alkaa sheivaamaan. Entä kun karvat alkavat villiintymään ja kasvavat todella nopeasti takaisin entistä tuuheampana ja tummempana? Itse sheivaan sääriäni säännöllisesti, niin talvella kuin kesälläkin, mutta en osaisi kuvitella, että 13-vuotias tyttöni sheivaisi! Ei ei!

Mutta, mitä tekisitte tilanteessani? Antaisitteko sheivata vai mitä?

Vierailija
42/43 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkatunnilla ym. tuijoteltiin vähän pitkään kun kainalokarvat näkyivat urheilutopin tai t-paidankin hiasta. En siis saannut sheivata. Oliko vähän noloa, varsinkin kun olin siis karvasemmasta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi?! Tietysti annat tytön sheivata, kun hän selvästi kärsii karvoistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi