Onginta on laiskan vanhemman "ohjelmanumero", jossa laiskuus korvataan krääsällä.
Mitä ohjelmaa se on, että lapsi pitää kaksi sekuntia kepistä kiinni ja nostaa ämpärin, jossa krääsäpussi. Ja ne krääsät on joka pussissa samat.
Onko tämä todellakin teidän käsityksenne ohjelmasta. Eivätkö lapsenne ole kokeneet oikeasti hauskoja leikkejä, kuten aasinhäntä tai pullonpyöritys tai hauskoja askartelujuttuja tms. jos ainoa, mitä he osaavat pyytää on onginta?
Kommentit (30)
Mä oon aivan ylilaiska vanhempi, koska mua ei vois vähempää kiinnostaa mikään "teenpä lapseni synttäreistä todellisen spektaakkelin" -ajattelu, eikä miettiä räkä poskella, että minkälaisen kreemi-marsipaanihöttökaakun sitä tänä vuonna vääntäis.
Muutenkin lasten synttäreistä on tullut ihme kilpavarustelua, joka on ilmiönä oksettava.
vieraiden mukaan. Viime synttäreiltä lapsen mukana tuli viisi muoviturhaketta ja vielä synttäreillä askarreltu naamio (josta oli kyllä jotain iloakin).
lapset tykkää - oli ap vastarannankiiski tai ei
Lapsille ei järjestetty mitään leikkejä tai ohjelmanumeroita. Leikittiin keskenämme synttäreillä ja ihan kivaa oli.
ei siis järkätä nytkään synttäreille ohjelmaa
kivaa, niin onpa sitten hieno ohjelmanumero. Itse suosin vähän pitkäkestoisempaa kivaa.
kivaa, niin onpa sitten hieno ohjelmanumero. Itse suosin vähän pitkäkestoisempaa kivaa.
ainakin on lapsivieraat tykänneet onginnasta ..ja omat lapset ovat myös tykänneet siitä kavereidensa synttäreillä.
Eikä meillä ole samanlaisia paketteja kaikille tullut. Saalis on mietitty jokaiselle lapselle erikseen. Ja kaikki ovat saaneet myös höpöjuttuja, kuten vanhan villasukan tai kengän tai karvalakin tai vispilän tmv. omituista, joka sitten hylätään huonona saaliina ;) Nekin on lapsista olleet tosi hauskoja ja jokainen on halunnut onkia monta kierrosta.
menoa teidän ei-nörttisynttäreillä on? Anna kun arvaan: teemana pissis: astiat ja kakku Bratz-teemaa ja ohjelmana tyttöjen välinen kauneuskilpailu. Ensin tytöt meikataan ja heitä on kehotettu jo kotona laittamaan pienen pienet hepenet Bratz-teemaan sopien.