Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin persvaostani kynsikoru-timantin. Pettääköhän mies vai mistä se on tullut?

Vierailija
30.05.2010 |

Siis voi kuulostaa oikeasti naurettavalta...

Mutta kun olin riisuuntumassa suihkuun niin tunsin vaossa kutinaa ja raapautin sieltä. Sormeen jäi kiinni tuollainen kynteen liimattava "timantti". Itse en tuollaisia käytä eli minun se ei ole.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitahan on vaikka missä, tarroissa, vaatteissa yms.

Vierailija
2/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken näistä yleensä pidäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ukot jotka (NUOREMMAT VANHOJA EN HUOLI) käy mun tykönä itteensä panettamassa,mulla kun ei koruja ole. KOSKA OLEN KUNNON TOP MIES. en akka.

Vierailija
4/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehes pettäs niin mistä se kynsikoru sun persuksiin olis menny? Äijän palleista vai?

Mäkin kyllä epäilisin enne noita lasten hömppäjuttuja.

Vierailija
5/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehes pettäs niin mistä se kynsikoru sun persuksiin olis menny? Äijän palleista vai? Mäkin kyllä epäilisin enne noita lasten hömppäjuttuja.

Miehellä on koru tarttunut vaatteisiin. Vaatteista se on tippunut kotona sänkyyn. Sängyssä tarttunut ap:hen jos ap nukkuu alasti sängyssä.

Vierailija
6/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en nyt ensimmäisenä syyttäisi miestä... Tarkistappa, että onko käyttämissäsi koruissa/hiuskoristeissa strasseja? Entä vaatteissasi? Lasten leluissa?

Vierailija
7/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovalaisen autoon uus takasiipi. Ois kovasti tarvetta sellaselle nyt. Mä ainakin tsekkaisin heti jos mulla olis tommonen aarre-persvako.

Vierailija
8/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks sä syytät miestäs vaikka ilmiselvästi se on sun omista puuhista tullu se timantti sun hanuriin? Mietipä vähän mitä on tullu tehtyä viime aikoina.. Nii.

Vierailija
9/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se aito.. Jos on sun äijäs on pannu Paris Hiltonia!

Vierailija
10/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja löytyä helmirannekoru! Ja ylihuomenna timanttisormus! Hitsi, mikä aarrekammio! :D

Vierailija
11/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko siellä sitä uutta lokinsiipiovellista mersua

Vierailija
12/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli kultamunia muniva hansi ja nyt on timantteja paskova ap :D

Tai jos se olikin vain tavallinen kakkakikkase, joka oli aikojen saatossa muuttunut timantiksi!

Vierailija
13/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Tai jos se olikin vain tavallinen kakkakikkase, joka oli aikojen saatossa muuttunut timantiksi!

Kuka soittais lehdistön paikalle??

Vierailija
14/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Tai jos se olikin vain tavallinen kakkakikkase, joka oli aikojen saatossa muuttunut timantiksi!

Nii, pulleiden pakaroiden välissä hieroontuntu.. Kyllä! Kuka soittais lehdistön paikalle??

Vierailija
15/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

Vierailija
16/19 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän voi löytyä koko setti.

Vierailija
17/19 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole provo. Tosin en nyt ihan tosissaan epäile miestä tuon perusteella pettäjäksi :)

Mutta silti vähän mietitytti mistä ihmeestä se timantti on meille tullut ja varsinkin minun persvakooni.

Lapsia on, mutta näin äkkiseltään mulle ei tule mieleen yhtään lelua, missä olis tollasia timantteja. Mutta ehkä lapset on silti "syyllisiä".

Vierailija
18/19 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on esimerksi metallinen pieni kukka, terälehdet on noita strasseja. Tai sitten on merkki alushouissa strassein, myös lapsen takissa on merkki RW strassein jne. Onko sulla alusvaatteita, joissa on mukana strasseja?

Vierailija
19/19 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodista,kerhosta, kavereilta. Sitten sinä olet pesseet ja kivi on tarttunu sun alkkareihin ja sitä kautta sun hanuriin. voi kääk sentään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän