Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko purkaa edes tänne...

Vierailija
09.06.2010 |

Tää varmaan kuulostaa jonkun mielestä turhalta valitukselta, mutta valitan silti...

Oon ollut kolme viikkoa sairaslomalla raskauspahoinvoinnin takia eikä loppua näy. Musta vaan tuntuu, etten jaksa tätä enää! 24/7 on niiiiin järkyttävä olo, että makaan vaan sängyssä kaikki päivät. Nyt tuli jotenkin kuppi täyteen ja itken vaan...

Anteeksi jos jotain loukkas tai häiritsi...mutta oli ihan pakko saada purkaa :(

Kommentit (4)

1/4 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutko olemaan ihan yksin olosi kanssa?

Vierailija
2/4 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla on vielä ollut kuopus kotona kipeänä ja on ollut pakko jaksaa häntä hoitaa ja ruokaa laittaa. Kamalaa edes avata jääkaappia kun kaikki oksettaa.

Nyt on selvästi joku todellinen aallonpohja menossa kun itkettää vaan ihan hulluna :´(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole valitettavasti antaa sulle neuvoja, mutta toivotan sulle tsemppiä. Kuulostaa tosi ikävältä sun tilanne, mutta onneksi se loppuu jossain vaiheessa. Toivottavasti joku osais antaa sulle jotain käytännön neuvoja tuon olon suhteen.

Vierailija
4/4 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden turvallisuudesta kun ei ole takeita. Tiedän, että tämä toivottavasti loppuu ainakin muutamien viikkojen jälkeen...nyt vaan tuntuu tänään siltä, että mä en jaksa. Ehkä huomenna paistaa risukasaan...

Kiitos tsempeistä!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä