Mitä mielikuvia eri nikeistä jäänyt? Nyt kaikki nimettöminä kertomaan.
Kommentit (260)
Löysin itseni tällaiselta listalta, vaikka tämä on varmaan n. kolmas kerta kun mokomalla palstalla vierailen (nyt mulla oli kysymys Viron matkakohteista).
Mun täytyy nyt varmaan tehdä joku avaus skeittailusta tai ... apua, mikä auttais, että musta saisi modernimman, nuorekkaamman, ehkä suvaitsevaisemmankin (?) mielikuvankuvan!?
:D
Vierailija:
Adwoa on musta vähän vanhollinen.
Muita ei oo jäänyt niin kamalasti mieleen. Kauheesti ei tee mieli haukkua nimettä.
Vaikken niin kamlan tiuhaan krjoittelekaan. Jos, niin odotuspuolella.
On irl huono itsetunto, jota yrittää täällä pönkittää.
telho: kekseliäs, itsekeskeinen, utelias, dramaqueen
bulla: laiska, saamaton, toivon hänen pääsevän tavoitteeseensa(terveys)
Ja hän itse muistaa myös kertoa talonsa neliöt joka välissä.
ÄITI-MAMMANEN(kaikkitietävä superäiti); aluksi oli asiallinen ja mukava, sitten alkoi joka avauksiin vastailemaan" minä kyllä tiedän" -tyylillä, ja kaikki pitää esittää niin, että kysyjä varmasti tajuaisi olevansa tyhmä ja tietämätön.
PUSITUUTERI2N(kokemusta vähintään 10lapsen verran...); hieman jo naurattaa se ikuinen bataatti-hössötys, ja mainostaminen miten" edellisen lapsenikin kohdalla toimin näin" . Muuten aika ok.
TEENA(oksettaa); Voi Luoja!!! Tämä nimimerkki on yhdistelmä Tiinasta ja Teemusta, ja aina viestin lopussa lukee, että kumpi vastasi(*haukkoo henkeä*)...Niin järkyttäviä kaikkitietäväisiä vastauksia, kuin omistaisivat tittelin " maailman parhaat vanhemmat, aina hellät ja jaksavat" . En enää viitsi edes lukea heidän avauksiaan, enkä vastauksiaan. Saisivat kokea aikamoisen asenne muutoksen, ennenkuin jatkaisivat palstailua!
Muista ei mitään valitettavaa. Mukavia ja asiallisia palstailijoita, joilla huumoria ja ymmärrystä riittää.:)
Pitääko se sanoa, kuten kirjoitusasu antaa ymmärtää: Pusituuterikaksin? Pusituuterikahden? (silloin pitäisi olla kaksoispiste välissä) ??? Sama kuin kirjoittaisi " 2:ksi" kun halutaan sanoa kaksi... Muutenkin on vähän heikon itsetunnon kohottamiselta vaikuttavia juttuja. Active Fit, bataatti jne... Huooh
Äiti-mammanen kurittaa ja on muutenkin huhhuh....
Vaikka menisi hieman aiheen vierestä, niin kunhan pääsee jotenkin vaan mainitsemaan. Niin, ja toi bataatti..heh!
äiti-mammanen : itserakas, muistaa joka välissä mainita kuinka ollaan keskivertoa paremmin tienaavia, kertoo jopa minkäverran miehensä maksaa veroja vuodessa ja sitten ihmettelee miksi häntä pidetään leuhkana :)
pusituuteri2n : superhuonolla itsetunnolla varustettu superäiti (not!) joka kyllä muistaa aina kertoa kuinka on uusi oma talo (pankin huom huom) ja sisustuskin niin ihana ja tyylikäs :) Itse vastailee ilkeästi mutta jos hänelle antaa samalla mitalla takaisin niin tulee " lankoja pitkin" . Jaksaa jauhaa omasta elämänkokemuksen tuomasta viisaudestaan *hah* ja kuoleman kielisssä olevasta äidistään. Aika sitkeä äiti muuten kun on jo monta kuukautta tehnyt kuolemaa..
1x2 : no, en ymmärrä tuon ihmisen ajatuksen juoksua yhtään.
Tässä nämä pahimmat närästäjät.
ihmettelen, kuinka näillä on aikaa ja kiinnostusta aina roikkua täällä.
Sosiaaliset kontaktit ilmeisen vähissä. Ontuva selitys, että netti aina auki.
En ole vieläkään saanut selville palstaileeko hän tosissaan vai piloillaan. Useimmiten jutut ovat sitä luokkaa että ihan hävettää hänen puolestaan.
kuitenki telho ja a-c on aina kaikkien hampaissa täällä mutta eipä heistä vain kukaan löydä pahaa sanomista. eivät taida sit niin inhokkeja ollakkaan:) ja täshän piti kertoa mitä mielleyhtymiä nikit teille tuo. onks aina pakko kertoa niitä inhottavia juttuja, kehukaa ees jotakin niin ois kivempi lukea.
Meillä oli ala-asteella jotain vastaavaa " mitä mieltä sä oot Tiinasta" -tyylistä kirjeenvaihtoa tyttöjen kanssa toistemme selkien takana. Jo sillon se tuntu häveltä puuhalta, ja sillon oli sentäs lapset asialla!
Ja ei vaan kundit tällasta harrastais. Voi jessus näitä kanoja. *kylmiä väreitä*
No, kertokaas nyt sitten minustakin risut ja mahdolliset ruusut niin tiedän mennä itseeni.... :D
-Lesbo, joka hakee hyväksyntää. Sääli hänen lastaan=/
olipa päässy unohtumaan tääkin juttu jo!
kenestäkään oikein mitään kuvaa tai sitten en vaan oikein lue nikkejä vaan pelkkiä vastauksia. Mutta pari jotka jääneet mieleen on:
xandris - aktiivinen ja asiallinen, sanoo mielipiteensä rohkeasti
pusituuteri - aktiivinen palstailija, herkkä, kuvittelisin että reaalitodellisuudessa sellainen hirmu avulias ja ystävällinen
hurstinpurstin: mulle tulee mieleen kaulin! jotenkin sellainen aika rempseä rouva, ei ihan pienestä hätkähdä
muita nikkejä, jotka jääneet mieleen (mutta ei mulla niistä mitään mielipidettä ole syntynyt, niihin vaan törmää melko usein tai sitten on nikki muuten mieleenpainuva) ovat: loveesa, RealDharma, sadey