Mitä mielikuvia eri nikeistä jäänyt? Nyt kaikki nimettöminä kertomaan.
Kommentit (260)
nämä nikit ovat jääneet muistiin. paljon on muitakin, hyviä ja huonoja, itse en täällä kuitenkaan niin paljon pyöri
tyyliin: olen ihana ihminen, mieheni on kaikkei ihanin, MINÄ olen raskaana, säälikää minua (jos on aihetta), minä, minä....
Melba - mukava ja avulias, tykkään
Pusituuteri2n - kiva, varmaan aika nuori, itseluottamus aika pieni vielä
Xandris - kommentoi sitten että niistä voi loukkaantua, mutta kun muut vastaa hänelle samaan tyyliin loukkaantuu itse, ei tajua olevansa itse samanlainen. mutta olen varmaan samanlainen itsekin
Mariel-81 - erittäin avoin ihminen
rendell - aivan mahdoton vauvakuume, mutta onneksi palkittiin!
Fanny. - mielenkiintoinen
Mariel = todella avoin ihminen ja varmasti kiva tyyppi
Pusituuteri = Vähän tuntuu niin kuin maalaisjärki puuttuis...tai ettei osaa sitä käyttää...
Tuntuu viettävän KAIKEN liikenevän aikansa keksiessään mitä tyhmempiä aloituksia keskusteluille....
Luulen, että sakki vaihtaa nikkiään nykyään tosi ahkerasti, kun se kuluu enemmän kuin ennen. Ei voi kirjottaa nikittä kaikkia vittumaisia viestejään, muuta kun tälle ja seksi palstalle. Oikeestaan siis kunnioitan kaikkia niitä vakkareita, jotka viittii kirjottaa nimellään eri mieltä olevat kirjotukset.
Mun lemppareitani on Xandris ja Tsaikka. Xandris on aika terävä, mutta en mä ole nähnyt sen ketään oikeesti ongelmissa olevaa haukkuvan, päinvastoin. Hyvä vaan kun tulee keskustelua.
Pusituuteri kirjottaa paljon ja se näyttää ärsyttävän montaa. Ei ne tietty aina ole niin kamalan tärkeitä kirjotuksia mutta tartteeko olla?
Fanni kirjottaa asiallisia. Nikki myös, mutten itse ole aina samaa mieltä. Adwoa on musta vähän vanhollinen.
Muita ei oo jäänyt niin kamalasti mieleen. Kauheesti ei tee mieli haukkua nimettä.
Vierailija:
Luulen, että sakki vaihtaa nikkiään nykyään tosi ahkerasti, kun se kuluu enemmän kuin ennen. Ei voi kirjottaa nikittä kaikkia vittumaisia viestejään, muuta kun tälle ja seksi palstalle. Oikeestaan siis kunnioitan kaikkia niitä vakkareita, jotka viittii kirjottaa nimellään eri mieltä olevat kirjotukset.
vanhemmat ja kokeneemmat kirjottajat on parempia: Tsaikka, Metku, Xandrix.
ei mulla itselläni ole vielä kamalasti ikää (27v), mutta noilla on ihan viisaita vastauksia.
Totta mooses minä olen aina oikeassa ;=D
Ei vaiskaan. Mutta ei siitä mitään tule, jos ei yhtään mieliteitään puolusta. Useimmat asiat eivät tietenkään ole mitään elämän tai kuoleman kysymyksiä, joten yhtä ainoaa totuutta ei ole kenelläkään hallussa.
Itseeni en oikeastaan ota tällaisista anonyymeistä heitoista, mutta - kuten moni muukin - hyökkäävästä sävystä provosoidun herkästi sanomaan kärkkäästi.
Noin yleisesti ottaen tykkään, että ne hiukan eri kantilta katsovat mielipiteet ovat mielenkiintoisempia kuin samaa mieltä olevat. Kurjaa, jos osa tästä mielensä pahoittaa, ei kannata.
Itse tykkään monestakin kirjoittelijasta täällä. En ole välttämättä heidän kanssaan samaa mieltä, mutta hyvin perustelevat kirjoittajat ovat hauskoja ja antoisia kiistakumppaneinakin. Pakko myöntää, että jopa Jemikoa kaipaan - kaikkine provoineen. On varmaan ihan totta, mitä joku tuossa arveli, että kirjoittajat vaihtavat nikkejään tiuhaan - koska ne ns. kuluvat nopeammin.
Ärsyyntymisiin, siis :=D
Olet kyllä ärsyttävä kirjoittaja juuri siksi, että korostat aina akateemista arvoasi ja toimittajan työtäsi. Olen monesti lukenut sinun kehuvan OMIA kirjoituksia sen takia, että osaat kirjoittaa paremmin kuin muut, koska olet toimittaja.
Samoin vedät herneen nenään jos joku ei olekaan kanssasi samaa mieltä.
Mutta kun tuosta kasvat ja aikuistut, niin huomaat ehkä, että et aina olekaan oikeassa.
Minä pidän huumorista, minä melkeinpä rakastan sitä.
Ja erilaisien ihmisten teksti rentouttaa, se ei ole ikinä tylsää eikä yllätyksetöntä.
Minä en ainakaan ota kyttyrää siitä jos joku kyselee " tyhmiä" tai kertoo esim. osuvasti arjestaan, tunteistaan jne.
Monet ihmiset täällä ovat hyviä mutta en erittele heitä, ettei vain kenestäkään tuntuisi epäreilulta.
Minä ainakin osaan rinnastaa teidät kaikki samanarvoisiksi.
Siviilisäätyyn, uskontoon tai mihinkään muuhun katsomatta.
Milloin me ihmiset opimme elämään omaa elämäämme niin että osaisimme samalla huomioida myös muut maan päällä asustelevat ihmiset/eläimet?
Ihanaa KESÄÄ kaikille.
olen palstaillut täällä kaksi vuotta melkein päivittäin, enkä ole ikinä kuullut Xandriksen kehuskelevan akateemisuudella.
jos itse olet noin ilkee, niin ei taida olla iso ihme, jos joku tommosesta loukkaantuu.
mut niin se on, että naiset on niin helvetin kateita, jos joku on vähänkään enempi äänessä, niin se pitää heti lytätä vaikka sitten keksityillä syillä. eilen se oli pusituuteri, nyt näämmä xandris.
niin Pusituuteri2n on todella rasittava tyyppi. Valittaa ja mankuu joka asiasta eikä millään voisi uskoa että on jo kahden äiti. On epävarmempi kuin suurin osa yhden lapsen äideistä. Monta kertaa olen miettinyt että miten hänen miehensä jaksaa... Ja eipä tuolla taida muutakaan elämää olla kun lastenhoito ja vauvan nettisivut, sen verran usein näkyy tänne kirjoittelevan. Yksinäinen?
Toi on just semmosta ämmämäistä kateutta, jonka vuoksi naisilla menee huonommin kuin miehillä.
Olin parikymppisenä kesät pankissa duunissa ja siellä oli juuri tuollaista selkään puukotusta. Heti jos joku oli muita enemmän äänessä tai vaikka vaan osti hiukan erilaisen vaatteen. Niiin eukot oli selän takana haukkumassa tyhmäksi ja omahyväiseksi.
Kukaan teistä ei kehtais naamatusten sanoa kenellekään noin rumasti.
Melba on muka rikas snobi, Xandris muka leuhkii akateemisuudellaan ja kehuu omia kirjotuksiaan (en ole muuten kenenkään nähnyt tekevän niin. Mutta sen sijaan aika monen ei-akateemisen olen huomannut vainuavan sitä siellä, missä sitä ei ole), Pusituuteri2n muka tyhjäpää, epävarma ja yksinäinen.
Kirjottakaa itse parempia juttuja ja/tai enemmän niin ei tartte muita haukuskella.
Ja tän kirjotan ihan uhallakin nickilläni, saattepa raukkikset sitten uuden uhrin.
Täytyy minunkin kiittää niin ruusuista kuin risuistakin, kun satuin tämän keskustelun huomaamaan. Mitä tuohon varakkuuteen tulee, niin sitä en ole (sen sijaan voin ihan hyvin kuvitella että voin olla ärsyttävä tai mikä tahansa muukin mainituista). Snobi sanakin on kyllä ainakin jossain määrin pieleen, kun minusta on aika vaikea löytää mitään hienostunutta.
Henkilökohtaisesti minusta tuntuu, että palstan henki on paljon kivempi ja aikuisempi muutoksen myötä ja en ole kyllä yhtään ikävää tyyppiä täällä tavannut, joka kirjoittaisi vakituisella nikillä. On ihanaa, että ihmisiä on erilaisia ja kenties voimme oppia jotain jopa toisiltamme.
Niin siis tuo aikaisempi siis oli minun viestini, mutta en ollut näköjään kirjautunut - kyllä sen toki tyylistä ja asiayhteydestä varmaan tiesikin.
Vierailija: aiheuttaa päänvaivaa niille, jotka eivät ole lukeneet keskustelujen ohjeita :DD