Mitä mielikuvia eri nikeistä jäänyt? Nyt kaikki nimettöminä kertomaan.
Kommentit (260)
RisaMaya taas on VAALEANPUNAINEN possu, joka ei tajua tosielämästä tuon TAIVAALLISTA.
Järkyttävää ihmisten pelottelua.
onneks mulla ei ole tollaisia ystäviä, jotka kuuluvat kastiin " rikkaat paskiaiset" Yäk, mikä kirjoitus.
Meniköhän sinne muuten vauvaperunat ym huippuketjut?
SMR76; pakko kommentoida kaikkea ja aina oikeassa.Yli-innokas
maalaisäiti-72 ; sama vika
Laskiaispulla ärsyttää
Ja kaikki ne jotka tuo kysymykseen kuin kysymykseen jonkun linkin imetystukilistalle yms.
mielipide voi olla myös kehu!!!!! tai sit vaan toteamus, kuten vaikka et vaikuttaa noin 25-vuotiaalta ja naiselta... vai onko sun mielipiteet aina negatiivisia???
" Ei sitä syyttä haukuta jotkut nikit vaan ärsyttävät suurinta osaa muista."
-Noin ne koulukiusaajatkin aina itteään puolustelee.
Ja joku sanoi ettei olla käyty kimppuun vaan kritisoitu! Voi jee. Kritisoimista nämä aivottomat luolaihmiset nähneetkään.. Ette näköjään edes tiedä sanan merkitystä.
Teistä monen tekstit on paljon pahempia kuin äiti-mammasen " moka" .
..tavalla tai toisella, pisteet siitä heille. Mä tyydyn vaan kommentoimaan yleismaailmallisia asoita :) Hippatihei!
ja mielipide, ei mielipide vaan varma tieto, sillä on kaikesta.
Tää on loistavaa luettavaa :) ja niin nostalgista!
Olin joulumamma 2003. siellä roikkui myös nimimerkki Hamsunen, joka aiheutti puistatuksia. Niin saakelin imelä, hempeä, vailla todellisuudentajua. Mietti kaiket päivät sitä, milloin hänen upseerimiehensä (maailman ihanin mussukka) tulee metsästä (joku samperin kapiainen se oli) ja sitten hellivät toisiaan koko viikonlopun. Äitiyspakkauksen vaatteet olivat kauheita ja lapsen huoneen sisustus elämän tärkein asia. Toivottavasti tämä vuosi on antanut hieman realitya sille blondille.
Vanhan palstan ev, joka nykyään palstailee Vierailijana on aivan loistava multipersoona. Mikään ei vedä vertoja hänelle.
Ja tämä ketju TODELLAKIN on parasta joulunalusluettavaa. Täällä on jo huudettu Jeesusta apuun ja syytetty fasismista. Loistavaa viihdettä!!!
on todella rasittava possu-pinoillaan..Siinä näkee millasta on kun lapset alkavat tehdä lapsia...
mami, mamma, äitsykkä jne jne. Se kertoo mielen köyhyydestä.
Kiva varmaan tulla nettailemaan ja todeta että " Voi ei! TAAS se ketju on kaivettu esiin!" :)))
Melba= varakas
Xandris= aina oikeassa
Pusituuteri2n= epävarma ihminen
Bigmama= varmasti tosi symppis ja mukava tyyppi
Muita ei nyt äkkiseltään tullut mieleen.
" minä aina oikeassa" tyyppi.