Mitä mielikuvia eri nikeistä jäänyt? Nyt kaikki nimettöminä kertomaan.
Kommentit (260)
Heti ollaan vierailijana nokkimassa silmät päästä ja vittuilemalla. Kamalin on tuo AC:n keskenmeno-veikkaus.
Häpeäisitte edes.
Selvisi pari asiaa tällaiselle uudemmalle palstailijalle=D
pusituuteri ärsyttää ja bombus,molemmat jaksaa vouhkata,tiedätte mistä.
On joka asiassa niin paljon parempi ja valistuneempi kuin muut...
mä tykkään siitä laskiaispullasta!
ainiin, tää on muuten paras ketju mitä oon koskaa lukenut! toi äiti-mammanen moka jääköön historiaan.
Mä luulin et se on porvoosta mut tais olla ihan tosissaan.
sacred cycles on kaamee pirttihirmu, sellainen joka miehen kauhu. Määrää niiden perheessä kaapinpaikan eikä miehellä ole mitään sananvaltaa.
Z-kelvin on sellainen aika epäempaattinen aina oikeassa-tyyppi. Omien sanojensa mukaan järki-ihminen, lue tunneköyhä.
Molemmat pyörii tuolla monikulttuurisissa.
Suurta huomioita se on ainakin saavuttanut, ja äitimammanen vaipui bittiavaruuteen nimimerkin vaihdon myötä. Äittä-77 taisi myös hävitä pian kohinan jälkeen. Jossain äitimammanen nauraa partaansa...ja monet av:laiset ovat myös nauraneet - äitimammaselle.
Vai tunteeko joku tuollaisen tekopyhän pikkuilkiön? (En viitsinyt laittaa sitä painovirhettä...)
huomioikaa viesti nro 100 ja siitä eteenpäin!:)
Päivän naurut saatu täältä: äiti-ihmiset haukkumassa toisiaan.
Mitä? löytyykö niiden äitiyspöksyjen alta oikeasti luonnettakin? =D
talousnero, kenkäfriikki, pisteliäs, tosikko
koska kukaan ihminen ei ole täydellinen,kaikista löytyy niin hyvät kuin huonotkin puolensa.
Ihan nostalginen. Minunkin vanha nikkini tuolla haukuttujen joukossa. Oli ne aikoja.
Melbasta ja
Borgå72:sta.
Ne vaan tuntuvat ajatelevan ja piikitelevän aina samoin kuin mitä itsekin teen.
En pahastu kenenkään kirjoituksista. Kaikilla on oikeus kirjoituksiinsa ja kaikilla kirjoituksilla on puolensa on ovat ainakin osatotuus keskusteltavasta asiasta.
Åbo72
Paljasta meille mikä oli aikaisempi nikkisi, hirmuinen uteliaisuus piinaa.
Epäempaattinen ja tunnekylmä ihminen.
Ja minkä minä sille voin, että olen oikeassa ;)
Kauhistuttaa kyllä huomio, että olen roikkunut täällä jo viisi vuotta.
Ajattelevana ja pohtivana henkilönä, vaikken ihan samaa mieltä asioista olisikaan.