Mitä mielikuvia eri nikeistä jäänyt? Nyt kaikki nimettöminä kertomaan.
Kommentit (260)
jatkukoon elämäsi vielä vuonna 2005!!!
katso viesti 100 ja siitä eteenpäin
En tykkää pusituuterista vai mikä nyt olikaan enkä bombuksesta(molemmat jankuttaa imetyksestä).
TYkkään siniperhosta,risa myasta,sodapoppiksesta ja bigmamasta..(ei paljoa enää näy)
Vierailija:
Olin joulumamma 2003. siellä roikkui myös nimimerkki Hamsunen, joka aiheutti puistatuksia. Niin saakelin imelä, hempeä, vailla todellisuudentajua. Mietti kaiket päivät sitä, milloin hänen upseerimiehensä (maailman ihanin mussukka) tulee metsästä (joku samperin kapiainen se oli) ja sitten hellivät toisiaan koko viikonlopun. Äitiyspakkauksen vaatteet olivat kauheita ja lapsen huoneen sisustus elämän tärkein asia. Toivottavasti tämä vuosi on antanut hieman realitya sille blondille.
Sorry vaan, tunnen kyseisen henkilön eikä arvioisi voisi enempää metsään mennä!!! Hamsunen on ihana ihminen eikä ansaitse tällaista kakkaa niskaansa :((
-MyösEräsJoulumamma2003
minä kaunis
minä rikas
minä ostan kalleimmat vaunut
minäkö pyylevä
...huhhuh
Siis voi taivas - sillä, joka haukkuu Hamsusta taitaa olla jotain patoutumia tms. 2v Hamsusen juttuja lukeneena voin sanoa että kyseessä on ihana ja sympaattinen ihminen...
t:MYÖS joulumamma 2003 - kukakohan edellinen oli ;) terkkuja!
Tai Sarpsa, ehkä avuttomin ihminen päällä maan, kysyy ihan kaikkeen mielipiteitä...
Ärsyttävin nimimerkki on tietysti HANSU.
Todella rasittava ja nostaa itsensä muitten (eli " epä-äitien" ) yläpuolelle. Todellisuudessa ei tiedä mitään edes omien lastensa hyvinvoinnin laidasta, sillä vouhottaa niin luomu-juttujensa kanssa.
Tällainen kuva hänestä.
mieleen nimimerkki G. G tuntuu olevan täällä paljon. Aloittelee mm. seksikeskusteluja.
vailla yli 2vuotta vauvan palstoilla jo pyörinyt ;)
äitimammanen moka ollut tammikuussa 2004
niitä naisia jotka valehtelevat ikänsä... Hmmmmm....
Tämän ketjun myötä aloin käymään av:lla, juuri tuolloin äitimammasen kohun aikoihin. ;D
Vierailija:
Tämän ketjun myötä aloin käymään av:lla, juuri tuolloin äitimammasen kohun aikoihin. ;D
Onko ihana Julia vielä turkkilaisen morsiamena?
Välillä täytyy mennä kurkkaamaan mitä Jenni-äiti taas on keksinyt. Ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
Empatiakyky tuntuu puuttuvan kokonaan. Tekstin perusteella ei taida suomi olla äidinkieli..